..: O spoje SCP projevují cestující zájem :..
680Praha - O spoje SuperCity Pendolino, které jezdí na tzv. severní linii a spojují Prahu s Ostravou se zastavením v Pardubicích a Olomouci, je značný zájem. Kapacita ranních (SCP 502 z Ostravy hl. n. v 5:45 hod.) a večerních (SCP 509 z Prahy Holešovic v 15:56 hod.) spojů bývá zcela vyprodána.
České dráhy doporučují včasnou rezervaci míst, zvlášť nyní v předvánočním období. Vlaky SCP totiž přepravují pouze sedící cestující. Denně přepraví vlaky SuperCity Pendolino 1.400 - 1.500 cestujících, přičemž tento počet denně o dalších zhruba 150 cestujících vzrůstá. V tomto týdnu očekávají ČD, a. s. přepravení 10.000 cestujícího ve vlaku kategorie SCP, které jsou v provozu od 11.12.2005.

Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.
Foto: Archiv ŽelPage

CSPSV | 15.12.2005 (19:03)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Anatol J.
19.12.2005 (19:24)  
doufám že to všechny strany přestane brzo bavit a vrátí se IC, či nejlépe R v klasice........ad jízd.doby: za shodných předpokladů je jízdní doba SCP o 6 minut kratší než event. IC v klasice.....viz vzorečky z dynamiky apod.
lada
19.12.2005 (13:33)  
Dokazete nekdo odhadnout, kolik lidi tim cestuje za plne jizdne a kolik je studentu za 250 Kc?
zdenek
19.12.2005 (10:39)  
ad 1 euro: a pro tisíce dalších je to 1/2 hodinové mzdy a někteří jsou na tom i hůř, ale jsou rádi, že mají práci. Samozřejmě, že řady povalečů, bubáků apod. nebudou dělat ani za 5 eur.
George_L
19.12.2005 (8:04)  
Večerní (neděle 18. 12.) SC511 Pendolino - v Holešovicích asi 5 minut před odjezdem obsazenost: 2. třída - 67 lidí, 1. třída - 27 lidí.
mike_k
18.12.2005 (11:11)  
V patek jsme jel rano tim SC502 a fakt bylo uplne prervane lidma a to i v 1. tride. :o(
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
17.12.2005 (21:14)  
Ja dneska o pul desate zkoumal Pindu prijezdejiciho z Prahy do Svinova - vystopilo mozna padesat lidi a pri odjezdu ve vlaku temer nikdo nezustal.
17.12.2005 (19:52)  
ad : drevak_patlak
Na váš dotaz vám bohužel neumím odpovědět.
Strukturu nákladů neznám.
Já jsem se o ty náklady zajímal z jiných důvodů a DKV Praha mi poskytlo konečné číslo, které vyleze z počítače, který všechno sečte a vydělí. Ono se 30 Kč může zdát moc, ale v přepočtu je to 1 EURO … a jsme zase tam, kde vždycky. V "západní" Evropě je 1 EURO přijatelná částka, u nás je to pro mnohé 1/3 hodinové mzdy.
Opotřebování kol a brzd je samozřejmě závislé na počtu ujetým km, ale je tak malé, že je zanedbatelné. Samozřejmě, že zvýšením denního km proběhu se sníží fixní náklady.
U lokomotiv, resp. hnacích vozidel elektrické trakce se po roce 1990 začaly dost razantně zvyšovat kilometrické proběhy mezi jednotlivými stupni stupni periodické údržby. Elektrické lokomotivy řad 162, 163, 263, 362, 363 (přesněji řečeno všechny)měly do základního stupně = provozní ošetření původně kilometrické rozpětí 1 300 - 2 500 km, dnes to jsou 4 500 - 6 500 km, u lok 150/151, 230, 240, 242 dnes 2 500 - 4 500 km.
Registrierter Benutzer Jindřich Březina
17.12.2005 (16:26)  
Dnes jsem jedno SC videl v Pardubicich ve smeru na Prahu(rano po 8:00) a temer vsechna mista co jsem videl byla obsazena, nevim jak 1. trida
Registrierter Benutzer zdenek
17.12.2005 (11:56)  
ad dřevák: část údajů pro výpočet rentability vlaků najdeš zde: http://www.rail.cz/doc/Cenovy%20vestnik%208_2005.pdf
Další výpočty zde před časem kdosi popsal a je možné studovat články ing. Pohla, které vyšly tuším v Dráze a před pár lety v K-reportu.

A pro porovnání: jedno dvouvozové motorové Desiro stojí cca 60 milionů.
Registrierter Benutzer Pawlik
17.12.2005 (1:30)  
to jhmc:
Nevím jak dnes, ale v pondělí jsem byl fotit v Praze - Libni Albatrose a zrovna projíždělo okolo Pendolino - téměř prázdné, bohužel. A pochybuji o tom, že nabere cestující v Pardubcích. Nicméně, doufám, že se Pendolino uchytí. Jako taková se technologie naklápěcích skříní pro naše geografické podmínky hodí, ovšem druhou věcí je nákup od Alstomu,že. Daleko vetší radost mám z ovjednávky nových Ešusů Z ČKD vagonky.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko