..: České dráhy podepsaly s odbory kolektivní smlouvu pro rok 2006 :..
České dráhy, a.s.Praha - V úterý 20.12.2005 v 11.45 hodin podepsali zástupci vedení Českých drah, a. s., v čele s předsedou představenstva a generálním ředitelem Josefem Bazalou s představiteli šesti odborových centrál kolektivní dohodu pro rok 2006.

Nová kolektivní dohoda vstoupí v platnost 1. ledna 2006 a oproti letošnímu roku garantuje nárůst mezd ve výši 5,7 %. Zachovány zůstanou téměř všechny ostatní zaměstnanecké výhody – například 1 – 2 týdny dovolené navíc (podle profesí) či příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění a penzijní připojištění.
Kromě Kolektivní smlouvy vstoupí od 1. ledna 2006 v platnost také nový Katalog prací, který zohlední změny u jednotlivých profesí vyvolané transformací Českých drah v uplynulých letech. Aktualizovaný katalog přispěje k dalšímu zlepšení pracovních podmínek zaměstnanců Českých drah, a.s., a k jejich spravedlivějšímu odměňování.

Tisková zpráva ČD, a.s.

JRtrain Poslat mail autorovi | 20.12.2005 (17:18)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Legislativa

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ xyz  mail  
22.12.2005 (3:21)  
Já pochopil, já jen žertoval. A upřesňoval. ;)
registrovaný užívateľ Petr
21.12.2005 (19:16)  
xyz:
"Do poctu" z meho hlediska znamenalo, ze jsou tam naprosto zbytecne a kdyby tam nebyly bylo lip pro CD (vcetne tak velkeho molochu jako je samotny "managment").
registrovaný užívateľ xyz  mail  
21.12.2005 (14:35)  
Galogol:

Lepší. :)

Ale jak je to s neštěstím při propouštrění u dráhy je to otázka. Přes enormní počet zaměstnanců ČD jich je pořád menšina, takže je otázkou, je-li větší neštěstí, když na ně většina doplácí nebo když jich bude méně (při lepší organizaci práce - pro dopraváka, věřím, že někteří padají na ústa, ale jinde se zase vyloženě flákají...).

Když už ten moloch nepůjde zlikvidovat/rozpustit úplně, tak jsem pro redukci. ;)
registrovaný užívateľ DJ
21.12.2005 (14:02)  
Vzhledem k tomu, že ČD jsou v podstatě nereformovatelná organizace (jak se posledních 13 let opakovaně potvrzuje) nezbývá než čekat a doufat, že teprve větší liberalizace železničního trhu a příchod dalších provozovatelů s něčím pohne.

Jinak já zaměstnancům zvýšení jejich mezd upřímně přeju, proč ne. Za tu frustraci a všudypřítomnou demotivaci, která na všech úrovních ČD panuje a se kterou se ti osvícenější z nich musí každodenně potýkat (ostatní na to kašlou), aspoň slabá náplast.
registrovaný užívateľ dopravák
21.12.2005 (13:14)  
no jistě. Jelikož je málo střídačů, boucháme neustále přesčasy. Ale protože se nám před časem sloučily stanici, zvýšil se počet lidí, kteří vás střídavě chodí pořád kontrolovat ze 2 snad na 6 !
registrovaný užívateľ Glagol
21.12.2005 (12:59)  
Petrovi-já nehodlám komentovat počet lidí "do počtu" nebo "nad počet" u fy.ČD. Pouze je pro mne nestravitelné jásání, nad neštěstím někoho jiného.
qwe ovi-děkuji za inspiraci. Po provedeném sebezpytování zavrhuji můj předcházející agresivní a osobní výpad. Přesnější formulace je tedy tato:"Každý kdo jásá nad propouštěním zaměstnanců je blb". To už je dobré, ne?
registrovaný užívateľ xyz  mail  
21.12.2005 (12:26)  
Petr:

Urcite jste chtel napsat "nad pocet" ne "do poctu". :)

Glagol:

Pred pokusy o jakakoliv "konstatovani" doporucuji zevrubnejsi sebezpytovani.
registrovaný užívateľ Petr
21.12.2005 (8:47)  
Ja bych souhlasil s Matesem. Vzdyt lidi kolik u CD pracuje je neskutecne mnoho. A nerikejte ze ne. Takovych dalsich 10.000 je tam jen a jen do poctu.
registrovaný užívateľ Glagol
21.12.2005 (8:40)  
Ještě jsem tu nikomu nenadával a myslím že i vtomto případě dojde k pouhému konstatování skutečnosti. Matesi, jsi BLB.
registrovaný užívateľ Mates +-
21.12.2005 (7:51)  
ja bych si zajasal i nad tim propoustenim
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko