Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Pardubice - Tiskový mluvčí ČD, a. s. Mgr. Petr Štáhlavský informoval o srážce jednotky pendolino s civilní osobou. Ta byla sražena v Týnci nad Labem, kde jede vlak rychlostí 160 km/h. Nehody si strojvedoucí nevšiml, té si všimla až obsluha vlaku v Pardubicích. Na předním nárazníku zůstala část kabátu a utržená ruka. Drážní inspekce informovala o tom, že na jednotce byly nalezeny stopy po srážce v 8:51 hod.Dotčeným spojem je SC 503/OK 4002, který směřoval z Prahy do Ostravy. Souprava byla odstavena, provoz na trati nebyl přerušen a ostatní vlaky jezdí podle jízdního řádu. Cestující si z dotčeného spoje přesedají do jiných vlaků.
Zdroj : iDnes.cz, Impuls, Novinky.cz
CSPSV | 7.1.2006 (11:16)
Zusammenhängende Nachrichten

07.01.2006 (21:54)
Video sem videl az ted, ale je to proste tak nak jak sem rikal v priklade s rychle jedoucim autem. Je videt uzky srpek pred sebou a kdyz clovek zaostri na neco konkretniho, tak uz je to za nim, takze si ani nestihne uvedomit, co to vlastne bylo. 160 sice neni nejaka hyperrychlost, ale je to proste tak. Ostatne na simulaci staci i dat i nejakou arkadu nebo formule
07.01.2006 (20:50)
jen tak si zkuste stahnout to vydeo co na nej dal odkaz mates ..je cca o 7 niz... a zkuste si treba jen na pul sekundy zavirat oci a fakt se budete divit co vsechno se da pri takove rychlosti prehlednout !nadrazi neni problem! a nez si to uvedomite tak jste ho uz skoro projeli...
07.01.2006 (18:07)
To by mě zajímalo, jestli se podobná věc probírala, když první EC někoho srazilo...
07.01.2006 (17:41)
U Týnce je trať vedena v oblouku a svahy nedovolují velký rozhled dopředu. Když jsem tam jel, stál jsem na konci vlaku a pozoroval trať. Říkal jsem si, že zrovna v tomto místě, když je někdo na kolejích, tak snad ani neuskočí před vlakem. Fíra v pendolinu vidí před sebe, ale ne pod mašinu (pokud nestojí), tak toho chlapa nemusel vůbec vidět.
Jednou v Maloměřicích v tunelu č.1 srazila gorila sprejera, a fíra si toho taky nevšiml, a to je tam jen 70.
Jednou v Maloměřicích v tunelu č.1 srazila gorila sprejera, a fíra si toho taky nevšiml, a to je tam jen 70.
07.01.2006 (17:08)
Na idnesu přibyla nová fotka - místo střetu. Místo osobně neznám, aly vypadá to, že před střetem musel projít dveřmi v protihlukové stěne. Trať je navíc v oblouku...
07.01.2006 (16:39)
Strojvedoucí, který "vidí", dává návěst "pozor", použije rychlobrzdy má problémy, protože musí sepisovat policejní protokoly a zdůvodňovat proč nezastavil, když viděl...
Strojvedoucí, který "nevidí", nemusí zdůvodňovat, proč nezastavil, když neviděl...
Docela by mne zajímalo, kde je na EJ 680 nárazník.
Strojvedoucí, který "nevidí", nemusí zdůvodňovat, proč nezastavil, když neviděl...
Docela by mne zajímalo, kde je na EJ 680 nárazník.
07.01.2006 (16:34)
M: Strhl by volant a preskočil na vedlejší kolej.. :-D A nebo by aspoň zapnul stěrače.
07.01.2006 (16:27)
xyz:
No to samozřejmě ne, to je marketing, kterému věřit opravdu nebudu:-) (a divím se, že dost lidí tomu věří, podobně jako zpravodajství TV H@VNA :().
Bylo to v nějakým letáčku, na netu se mi to nechtělo hledat. Srovnává tam své spoje se spoji leteckými. A samozřejmě v rámci marketingu tam nádherně používá pro letadlo ta nejméně výhodná čísla, podle jeho tabulek by snad nikdo nepoužil letadlo ani přes oceán:-).
S rychlostí (tou „klasickou”) se samozřejmě nechlubí:-)
No to samozřejmě ne, to je marketing, kterému věřit opravdu nebudu:-) (a divím se, že dost lidí tomu věří, podobně jako zpravodajství TV H@VNA :().
Bylo to v nějakým letáčku, na netu se mi to nechtělo hledat. Srovnává tam své spoje se spoji leteckými. A samozřejmě v rámci marketingu tam nádherně používá pro letadlo ta nejméně výhodná čísla, podle jeho tabulek by snad nikdo nepoužil letadlo ani přes oceán:-).
S rychlostí (tou „klasickou”) se samozřejmě nechlubí:-)
07.01.2006 (16:26)
tady mam nejaky video, kazdy si muze udelat obrazek sam jak a co stiha fira ve 155km/h .. je to taky naklapeci masinka :) DB 610
http://www.matej-kopecky.com/MVI_5589.AVI
http://www.matej-kopecky.com/MVI_5589.AVI
07.01.2006 (16:25)
Nemyslím že by měl zastavit, nebo se vyhnout, ale vědět o tom mohl. Znáte ty cedule NESPOUŠTĚJTE OČI Z TRATI ? To čelo klame, kdyby tam jela 150 nebo 350 tak by se to třeba nestalo, ono to vypadá, že je to dál, protože je to nízké. Navíc TO jede poměrně tiše. Na tratích kde TO jezdí by měl být pro pohyb osob zvláštní režim, možná i oplocení. Donedávna byly na dvoukolejných tratích mezi kolejemi na zastávkách zábradlí nebo ploty. Např. v Řeži bylo zábradlí ale stejně ho Atomové Hlavy přelézaly tak jsem ho jednou namazal grafitovou vazelínu a byl na čas pokoj.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











