Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - S ohledem na neustálé problémy jednotek Pendolino dojde od zítra tj. pátku 13.1.2006 02:00 hod. do odvolání k zlevnění jízdného v SC Pendolino o 20%. Například jízdenka z Prahy do Ostavy ve druhé třídě tak zlevní o sto korun, jízdné v první třídě dokonce o 120 korun. Nově také ČD, a.s. ohlásily, že cestující, který neplatí jízdné SC, nemusí do odvolání kupovat místenku SC. Cestující však již nemají právo na návratek jízdného dle čl. 32 SPPO (20% návratek jízdného, nebo cena jízdenky při nahrazení Pendolina klasickou soupravou, či při zpoždění nad 60 minut). Vzhledem k tomu, že v provozu zůstala nasazena jediná souprava, byla dnes většina spojů SC 500 - SC 511 nahrazena klasickými soupravami. K těmto náhradám dojde logicky i v následujících dnech. České dráhy vyzvaly výrobce, aby softwarové problémy Pendolina neprodleně řešil!Podle našich zdrojů by mělo v následujících dnech vypadat řazení vlaků SC Pendolino a EC 134/135 + IC 570/571 takto:
SC 500, 503, 506, 509 + SC 501, 504, 507 a 510 - ve dnech 13. -14.1.2006 nahrazena klasickou soupravou ve složení - Lokomotiva + Bpee + Bee + Bee + BRm + Aeel + Aeel (vše Bohumín) a opačně
SC 502, 505, 508 a 511 - ve dnech 13. - 14.1.2006 souprava 680.003
Od 15.1.2006 budou v klasické soupravě vlaky SC 500, 502, 503, 505, 506, 508, 509 a 511. SC 501, 504, 507 a 510 pak bude jezdit jednotka 680.003
Pro všechny vlaky SC vedené v klasické soupravě je stanovena maximální rychlost 140 km/h, dá se tedy předpokládat nasazení řady 162.
Vlaky EC 134/135 a IC 570/571 budou rovněž jezdit v klasické soupravě, ale bez restauračního, či barového oddílu. Soupravu dodá stanice Brno. Podle nepodložených informací by mělo dojít ke stažení vozů Aee145 a Bee z Ex 560/561 a z R 674/675.
Dočasný ceník SC Pendolino naleznete zde.
Martin Hanzal | 12.1.2006 (18:26)
Zusammenhängende Nachrichten

13.01.2006 (16:26)
A ještě k tem EC to by pak neměly stavět ani v MuN to je i oproti Kolínu zapadákov.A kolik tech ešusů má bejt a tak,to nevim jen padlo něco o změně,že to nebude jezdit Kolín-Prágl ale až dál do Berouna a pak Kolín-Lysá-Prágl-Benešov a taky to má jezdit častějc.????
13.01.2006 (16:20)
tak to pak nevím...ale i v tomhle článku se píše,že polovin z třiceti půjde na Ostravu >> 15 pujde do Prahy...
13.01.2006 (16:13)
O tom Ostravsku vim,ale tady se nějak spekulovalo o změně systému dopravy v okolí Práglu a že v rámci toho by měly nasadit ešusy ale co je na tom pravdy nevim.
13.01.2006 (15:52)
13.01.2006 (15:51)
Zpráva proběhla i tudy, nevím jak moc se počítalo s čechama, ale psalo se, že ešusy dorazí na Ostravsko
13.01.2006 (15:44)
Nick: Tak ešusy sou pěkný vlaky,ale proč jezdit osobákem když to EC je v práglu za 35min(osobák tak za 70)a když ten příplatek platit nemusíš a už mě to hádání se nebaví.. ?Jinak co je pravdy na tom že by měly dráhy pořizovat další ešusy i pro jiný tratě(slyšel sem že by to mělo jezdit i přes Nymburk místo žabotlamů)?
13.01.2006 (15:32)
No flame, ale kolik lidi jako ty vyuziva z Kolina IC/EC? Velka cast lidi jezdi nejdal do Prahy, nebo do Pardubic a na takovy kousek je priplatek na IC/EC prilis velky luxus, obzvlast pri dennim dojizdeni. Pokud jedu na delsi cestu, tak samozrejme IC/EC rad vyuziji. Otazka, kolik je lidi jako ty, jestli ma vubec kvuli nim cenu zastavovat vlaky vyssi kvylity, nebo jestli neni vic kolinaku jako ja, kteri jsou nastvani za dvouhodinove mezery, kdy se neda z/do Prahy dostat jinak, nez osobakem, nebo IC/EC :-/ Jesteze nam tu jezdi esusy :-)
13.01.2006 (15:08)
Rail-2005: No konečně někdo kdo se nebojí správně nazvat všechnu tu možnou havěť hlavně pak naše "barevnější spoluobčany".Tohle je zas docela pádnej argument,že značná část obyvatel Kolínska sou samý paka...... ,ale aby slušná část místních přišla o jeden z mála slušnějších způsobů dopravy kvůli tomu že tu nikdo neumí udělat pořádek by bylo docela nefér a EC,IC tu dnes stavěj a doufám že i nadále budou,já skoro ničim jiným nejezdím.
13.01.2006 (14:31)
Autor:
Mohl by jste se alespoň naučit nové označení vozů. Aeel už jaksi nejezdí a např. já mám problém se v tom starém označení zorientovat.;-)
Mohl by jste se alespoň naučit nové označení vozů. Aeel už jaksi nejezdí a např. já mám problém se v tom starém označení zorientovat.;-)
13.01.2006 (14:31)
Kolín: mě osobně nyní vůbec nevadí, že EC v Kolíně staví, protože když tam musejí zabrzdit na 50 km/h kvůli angličanům na Zábořském zhlaví, tak už to takové zdržení není a mnohdy není mezi jízdní dobou s a bez zastávky rozdíl.
Jiná věc bude až bude Kolín modernizován. Bude tam nejnižší rychlost 130 km/h a před i za mezi 150 a 160. Pak už bude vzhledem k potenciálu trati zastavování opruz.
Další věcí je bezpečnost. Nádraží v Kolíně je velmi rizikovým místem. V tomhle městě bohužel bydlí mnoho morgošů a socek, které do EC/IC raději nepouštět. Vůbec celé okolí trati Praha - Kolín je dost nebezpečné, hlavně Český Brod a Pečky, Bylany, Chotouň, Radim a další...
Jiná věc bude až bude Kolín modernizován. Bude tam nejnižší rychlost 130 km/h a před i za mezi 150 a 160. Pak už bude vzhledem k potenciálu trati zastavování opruz.
Další věcí je bezpečnost. Nádraží v Kolíně je velmi rizikovým místem. V tomhle městě bohužel bydlí mnoho morgošů a socek, které do EC/IC raději nepouštět. Vůbec celé okolí trati Praha - Kolín je dost nebezpečné, hlavně Český Brod a Pečky, Bylany, Chotouň, Radim a další...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











