Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - S ohledem na neustálé problémy jednotek Pendolino dojde od zítra tj. pátku 13.1.2006 02:00 hod. do odvolání k zlevnění jízdného v SC Pendolino o 20%. Například jízdenka z Prahy do Ostavy ve druhé třídě tak zlevní o sto korun, jízdné v první třídě dokonce o 120 korun. Nově také ČD, a.s. ohlásily, že cestující, který neplatí jízdné SC, nemusí do odvolání kupovat místenku SC. Cestující však již nemají právo na návratek jízdného dle čl. 32 SPPO (20% návratek jízdného, nebo cena jízdenky při nahrazení Pendolina klasickou soupravou, či při zpoždění nad 60 minut). Vzhledem k tomu, že v provozu zůstala nasazena jediná souprava, byla dnes většina spojů SC 500 - SC 511 nahrazena klasickými soupravami. K těmto náhradám dojde logicky i v následujících dnech. České dráhy vyzvaly výrobce, aby softwarové problémy Pendolina neprodleně řešil!Podle našich zdrojů by mělo v následujících dnech vypadat řazení vlaků SC Pendolino a EC 134/135 + IC 570/571 takto:
SC 500, 503, 506, 509 + SC 501, 504, 507 a 510 - ve dnech 13. -14.1.2006 nahrazena klasickou soupravou ve složení - Lokomotiva + Bpee + Bee + Bee + BRm + Aeel + Aeel (vše Bohumín) a opačně
SC 502, 505, 508 a 511 - ve dnech 13. - 14.1.2006 souprava 680.003
Od 15.1.2006 budou v klasické soupravě vlaky SC 500, 502, 503, 505, 506, 508, 509 a 511. SC 501, 504, 507 a 510 pak bude jezdit jednotka 680.003
Pro všechny vlaky SC vedené v klasické soupravě je stanovena maximální rychlost 140 km/h, dá se tedy předpokládat nasazení řady 162.
Vlaky EC 134/135 a IC 570/571 budou rovněž jezdit v klasické soupravě, ale bez restauračního, či barového oddílu. Soupravu dodá stanice Brno. Podle nepodložených informací by mělo dojít ke stažení vozů Aee145 a Bee z Ex 560/561 a z R 674/675.
Dočasný ceník SC Pendolino naleznete zde.
Martin Hanzal | 12.1.2006 (18:26)
Související zprávy

13.01.2006 (14:18)
Hádání ti nepomůže. Zkus pádné argumenty, spočítej někdy lidi na SC a EC/IC v Pu a Kol a napiš, jinak to vypadá, že jseš tu jediný pro Kolín.
13.01.2006 (13:24)
Aha a to že mnohdy v Perníku nastupuje tak 10-15 lidí do EC,IC a v neděli sem byl jedinej kdo tam nastoupil do toho SC...... a jinak souhlasim s Zlámalík(13.1.2006 - 12:54) SC505 dojel do Svinova jen s 3min sekyrou.
13.01.2006 (13:13)
Rikal jsem VNITROvlak a poskladal jsem sve dlouhodobe zkusenosti z Ex/IC/EC, ktere stavely (aspon obcas) ve vyjmenovanych stanicich. Kolin je mozna Vase prani, ale opravdu musim trvat na tom, ze tam na/vystupuje velmi malo lidi.
13.01.2006 (13:11)
Tak se zeptam jinak - videl nekdo, kdo neni z Kolina, nekdy v Koline na/vystupovat do/z EC/IC vetsi pocet lidi?
13.01.2006 (13:00)
lada: tak to se budu hádat,jednak sou v tom stanice kde ani EC,IC nestavěj a jestli Perník má 15 tak to v Kolíně bude tak kol tý 10. Např. do EC který jedou na Slovensko v Koélíně nastupuje někdy i víc lidí než v Perníku a příslušný nástupiště bejvá celý dost slušně zaplněný.
13.01.2006 (12:54)
Karel f., Desatero a tisková zpráva ČD:
Zajímavý je, že i ty náhradní klasiky stíhají - viz: "9.: Špičková technologie vysokorychlostní dopravy" - a "Jízdní řád zůstává zcela v platnosti..."
Já vím, vysvětlení je jasné: ČD jsou prostě tak vyspělé, že i "obyčejný" vlak už jezdí vysokorychlostně. Za chvíli nám tady budou i takové 810 jen lítat! ;-)
Zajímavý je, že i ty náhradní klasiky stíhají - viz: "9.: Špičková technologie vysokorychlostní dopravy" - a "Jízdní řád zůstává zcela v platnosti..."
Já vím, vysvětlení je jasné: ČD jsou prostě tak vyspělé, že i "obyčejný" vlak už jezdí vysokorychlostně. Za chvíli nám tady budou i takové 810 jen lítat! ;-)
13.01.2006 (12:52)
Události,komentáře už tu ráno někdo zmiňoval a nedalo mi to tak sem si to dopoledne pustil na http://www.czech-tv.cz/vysilani/prog9185.html a doporučujun shlédnou,moc pěkně tam do nich rejpou!! PS: co vedlo k tomu že to sklo prasklo,přece to nebylo samo od sebe.
13.01.2006 (12:51)
Kdyz tady vidim tu debatu o zastavovani IC/EC na trase Ostrava-Praha, tak bych si z vlastni zkusenosti tipnul pomer lidi nastupujicich/vystupujicich v jednotlivych stanicich. Ostatni at to zkusi take, at muzeme porovnat. Abych nepocital procenta do stovky, tak jako pomer - nejvice 100. Vnitrostatni vlak Bohumin<->Praha:
5 Bohumin
25 Ostrava hlavni
70 Ostrava Svinov
5 Studenka
5 Suchdol
10 Hranice na M.
25 Olomouc
1 Zabreh
3 Ceska Trebova
3 Usti n. O.
15 Pardubice
5 Kolin
2 Praha Liben
100 Praha hlavni
5 Bohumin
25 Ostrava hlavni
70 Ostrava Svinov
5 Studenka
5 Suchdol
10 Hranice na M.
25 Olomouc
1 Zabreh
3 Ceska Trebova
3 Usti n. O.
15 Pardubice
5 Kolin
2 Praha Liben
100 Praha hlavni
13.01.2006 (12:48)
Rekl bych, ze carka na billboardu neni chyba, to je proste heslo. Nekdo to nekteri jedinci s tou gramatikou az nechutne prehaneji...
13.01.2006 (12:47)
No kdy budou jezdit pendolina do zahranici, to je otazka pro vestce ... podle me to jen tak nebude, Rakousko a Slovensko mozna, nicmene o Nemecku si nejsem tak jist...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











