Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - S ohledem na neustálé problémy jednotek Pendolino dojde od zítra tj. pátku 13.1.2006 02:00 hod. do odvolání k zlevnění jízdného v SC Pendolino o 20%. Například jízdenka z Prahy do Ostavy ve druhé třídě tak zlevní o sto korun, jízdné v první třídě dokonce o 120 korun. Nově také ČD, a.s. ohlásily, že cestující, který neplatí jízdné SC, nemusí do odvolání kupovat místenku SC. Cestující však již nemají právo na návratek jízdného dle čl. 32 SPPO (20% návratek jízdného, nebo cena jízdenky při nahrazení Pendolina klasickou soupravou, či při zpoždění nad 60 minut). Vzhledem k tomu, že v provozu zůstala nasazena jediná souprava, byla dnes většina spojů SC 500 - SC 511 nahrazena klasickými soupravami. K těmto náhradám dojde logicky i v následujících dnech. České dráhy vyzvaly výrobce, aby softwarové problémy Pendolina neprodleně řešil!Podle našich zdrojů by mělo v následujících dnech vypadat řazení vlaků SC Pendolino a EC 134/135 + IC 570/571 takto:
SC 500, 503, 506, 509 + SC 501, 504, 507 a 510 - ve dnech 13. -14.1.2006 nahrazena klasickou soupravou ve složení - Lokomotiva + Bpee + Bee + Bee + BRm + Aeel + Aeel (vše Bohumín) a opačně
SC 502, 505, 508 a 511 - ve dnech 13. - 14.1.2006 souprava 680.003
Od 15.1.2006 budou v klasické soupravě vlaky SC 500, 502, 503, 505, 506, 508, 509 a 511. SC 501, 504, 507 a 510 pak bude jezdit jednotka 680.003
Pro všechny vlaky SC vedené v klasické soupravě je stanovena maximální rychlost 140 km/h, dá se tedy předpokládat nasazení řady 162.
Vlaky EC 134/135 a IC 570/571 budou rovněž jezdit v klasické soupravě, ale bez restauračního, či barového oddílu. Soupravu dodá stanice Brno. Podle nepodložených informací by mělo dojít ke stažení vozů Aee145 a Bee z Ex 560/561 a z R 674/675.
Dočasný ceník SC Pendolino naleznete zde.
Martin Hanzal | 12.1.2006 (18:26)
Související zprávy

13.01.2006 (12:43)
Železničář č.2: "Nepříjemná událost se odehrála na spoji SCP 502, kdy 6.1. došlo v hlavovém voze 1.tř. 681.003-0 u míst číslo 31 a 32 k prasknutí vnitřního skla. Konstrukce skla i po praskání nedovolí jeho destrukci, takže nehrozí nebezpečí úrazu. Pendolino dorazilo do hlavního města včas. Zde byla jednotka stažena a nahrazena soupravou z IC 571 Brněnský drak." Přeci jen už má trojka něco naježděno, takže teď jezdí jako jediná...
Desatero - no comment:-), zastavování v Kolíně - není krajské město a ceník SCP je po 150 km..., nezastavovat na Svinově je úplný nesmysl (jak bylo řečeno, nastupuje tam většina lidí) - to spíš nezajíždět na hlavák
Aneb Vítejte na palubě - Lepší, než jste čekali... A o naplnění původního záměru pendolino spojit Berlín, Prahu, Brno a Vídeň si můžeme nechat jen zdát (včerejší více než 5 min. trvající reportáž na ČT1 v pořadu Události, komentáře to jen potvrzuje - náměstek se odpovědi, kdy začnou jezdit pendolina do zahraničí, krásně vyhnul).
Na druhou stranu poslední GE/ČD pro Vás vidí vše optimisticky a taky už opravily další gramatickou chybu (billboardy byly bez čárky po Lepší a ta už se tam taky objevila - všechno jde, ale někdy to jde trochu pomaleji).
Desatero - no comment:-), zastavování v Kolíně - není krajské město a ceník SCP je po 150 km..., nezastavovat na Svinově je úplný nesmysl (jak bylo řečeno, nastupuje tam většina lidí) - to spíš nezajíždět na hlavák
Aneb Vítejte na palubě - Lepší, než jste čekali... A o naplnění původního záměru pendolino spojit Berlín, Prahu, Brno a Vídeň si můžeme nechat jen zdát (včerejší více než 5 min. trvající reportáž na ČT1 v pořadu Události, komentáře to jen potvrzuje - náměstek se odpovědi, kdy začnou jezdit pendolina do zahraničí, krásně vyhnul).
Na druhou stranu poslední GE/ČD pro Vás vidí vše optimisticky a taky už opravily další gramatickou chybu (billboardy byly bez čárky po Lepší a ta už se tam taky objevila - všechno jde, ale někdy to jde trochu pomaleji).
13.01.2006 (12:35)
zirecek: nejvíc mě dostává to jak se odvolávaj na to,že s ICE to bylo stejný. Nevíte náhodou někdo co je na tom pravdy a jaký byly problémy s ICE.
13.01.2006 (12:35)
Ad M (13.1.2006 - 12:12): Jo jo. Ja jsem z Kolína, jezdim taky občas kategorií IC/EC a fakt se jmenuju Honza;-)
13.01.2006 (12:32)
Nedali mi, abych nedal odkaz po přečtení tiskové zprávy:http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=30259
Naprosto jasná ukázka ČD. Za nic nemůžou a ještě nám vycházejí vstříc, operativně řeší. Chlubí se tím, co každý dopravce má dělat automaticky a nemluvit o tom. Pracovní morálka u ČD je podprůměrná, politovánihodná. Že mě to baví, se rozčilovgat... :o).
Naprosto jasná ukázka ČD. Za nic nemůžou a ještě nám vycházejí vstříc, operativně řeší. Chlubí se tím, co každý dopravce má dělat automaticky a nemluvit o tom. Pracovní morálka u ČD je podprůměrná, politovánihodná. Že mě to baví, se rozčilovgat... :o).
13.01.2006 (12:30)
M: je fakt že v Brněnskejch EC to už není tak slavný a jeden manažer mi teď v neděli řikal,že 680 není moc vhodná jako SC(na to byl prý SC manažer lepší)spíš by to měly nechat jako kasický IC na což je to ideální a mohly nechat SC manažer v původní podobě.
13.01.2006 (12:20)
Chlapi, pochopte, že SC nemůže zastavovat všude. Nejde ani tak o zkracování času z důvodu nezastavení (až druhotně), ale prvotní je komfort cestujících. Však si z Kolíná dojeď do Pardubek a přestup, když už chceš jet SC do Ostravy... . Je to jiný produkt, jiné určení, dnes už není vše pro každého.
13.01.2006 (12:18)
Nekolik desitek?!? To jako 30, 40 i 50? No, asi to ve vlacich miricich z/do Ostravy je diametralne jinak nez ve vlacich "brnenskych"...
13.01.2006 (12:16)
Zastavování SC v Kolíně a České Třebové je naprosto neopodstatněné. Zastavování vlaku v dané stanici mi bylo zdůvodněno, že kdyby tam nezastavilo (např.: Česká Třebová), tak úsek Olomouc-Praha je příliš dlouhý. Osobně nechápu důvod, Manažer jezdil natvrdo.
13.01.2006 (12:16)
M: v MuN tech lidí skutečně moc není, ale třeba v Kolíně to bývá někdy i několik desítek lidí.
13.01.2006 (12:13)
A proč musí někdo z O-vy jet zrovna pendlem a proč by jím nemohl jet někdo z Kolína. A taky zakládat rychlost jen na tom že nikde nestavim,i když tou zastávkou ušetřim max.3-4 min,je dost ubohý.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











