..: Do Německa s přestupem ve Furth im Walde :..
750
Praha - Od pátku 20.1.2006 se změnily oběhy souprav R450/451, R452/453, R 454/455, které jezdí z Prahy přes Plzeň a Domažlice do Norimberka a Mnichova. DB-Regio odmítlo přebírat tyto soupravy z technických důvodů na německou železniční síť. Česká lokomotiva a vozy jezdí pouze v úseku z Prahy do Furth im Walde, kde je nutný přestup do německé soupravy, která pokračuje dále ve své obvyklé trase. Toto opatření trvá do odvolání. Je pravděpodobné, že vozy z těchto rychlíků jsou řazeny na konvenčních soupravách kategorie SC PENDOLINO.
Dle dnešní tiskové zprávy DB AG bude tato situace trvat přibližně do května letošního roku. Jak tisková zpráva uvádí, problém je na české straně. Důvodem bylo otevírání dveří za jízdy. Nedojde však k prodloužení jízdní doby vlaků a přestup mezi českou a německou soupravou probíhá na stejném nástupišti.

Zdroj: Tisková zpráva DB AG


CSPSV | 24.1.2006 (22:12)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Racek 
25.01.2006 (15:26)  
JPNK: háček je v tom "jezdily." Jenom do té doby, než bylo potřeba nasadit náhradní soupravy za chcíplá pendolina. V kopřivách na ONJ kupodivu žádné nevyužité soupravy v IC kvalitě nepostávaly.
25.01.2006 (14:50)  
Ale na R 454/455 jezdily vozy Bmee(Bee)Aee a jeden AB vetšinou s "přečalouněnou jedničkou" což jsou vozy trošku kvalitnější než Bimz.
Registrierter Benutzer sersa  mail  
25.01.2006 (14:44)  
Tady uz se da akorat cekat na to kdy CD prestanou prebirat vlaky ze svych dep... :)) A tem nemcum se fakt nedivim - kozenka na mezinarodnim rychliku vs. treba i ta nejhorsi lokalka DB - to je porad strasny nepomer...
Registrierter Benutzer petrsv  mail  
25.01.2006 (14:11)  
Tak to se Němcům nedivím. Na jejich místě bych to udělal taky. Ježiš, to je zas ostuda...
Registrierter Benutzer Racek 
25.01.2006 (11:16)  
Hroch: to je jasný - protože když Němci nepřevezmou českou soupravu, tak ČD by za nevykompenzovaný výkon německé soupravy u nás museli platit. A to se jim nechce ...
Registrierter Benutzer Hroch 
25.01.2006 (11:09)  
JPNK:
Co??????? Proč?
25.01.2006 (10:27)  
Oficialně není problém jen na německé straně neboť ani ČD nechtěli přebírat vozy DB.
Registrierter Benutzer Karel  mail  
25.01.2006 (8:03)  
Pokud se Italové dušují, že do konce ledna mohou pendolina vyjet, tak snad není problém vrátit na tyto rychlíky původní vozy ??? Ale u ČD má vlastně všechno svůj čas ...
25.01.2006 (5:28)  
Jakožto plzeňák musím upřesnit: Sebraná česká souprava (pro Pendolino) se točila na 454/455, zbývající dvě byly DB s jejich historickými ale nově natřenými vozy. Nyní jezdí všechno v té úplně nejhorší kožence. V tom nemůže sedět český podnikatel, natož chudý Němec.

Protože na jaře bude dva měsíce nepřetržitá výluka u Staňkova, jezdí se odklonem přes Klatovy, což je 50 minut navíc a odklonový vlak z Německa tak přijede již do polohy rychlíku Cheb - Praha. Zoufalí cestující si hezky v Plzni přestoupí do humusácké koženky z Chebu aby byl zážitek dokonalý. Protože slabší jedinci by nemuseli tento šok přežít, nabízí tedy DB přestup na koženku už ve Furthu.
Možná oběh výlukových koženek bude jiný než vloni.

V každém případě víme jakou soupravou bylo nahrazeno jedno Pendolino. Už jsem myslel že na jaře pošlu nějakou 5* fotku s německou soupravou, což je jediné co se tady dá fotit a jak vidno je to v pr....
25.01.2006 (0:38)  
diletantismus nejvyssiho kalibru... :(
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko