Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Soupravy rychlovlaků Pendolino, které tento měsíc odstavily technické potíže, jsou už opět opraveny, jezdí a mají předepsány zkušební jízdy bez cestujících. První dvě soupravy by měly být nasazeny 1. února, další dvě následující den. Televizi Nova to řekl ministr dopravy Milan Šimonovský. Podle ministra by měla Pendolina i s cestujícími jezdit do pátku.Výrobce, firma Alstom, podle ministra už závadu odhalila, byla to prý skrytá závada v procesoru.
Server Aktuálně.cz dnes uvedl, že podle Bazaly je možné odstoupit od kontraktu na pendolino. Právníci drah původně měli za to, že smlouva s Alstomem je nevypověditelná. Pokud společnost neodstraní závady, které brání v užívání vlaků, budou České dráhy pravděpodobně nuceny od smlouvy odstoupit.
Zdroj : České noviny (ČTK)
JRtrain
| 29.1.2006 (22:46)
| 29.1.2006 (22:46)Související zprávy

31.01.2006 (12:26)
Jirka Panther nekecá blbosti, jen konstatoval to, co je obecně známo. Neznali to jen ti, kteří o této záležitosti rozhodovali. A dopadlo to tak, jak to dopadlo.
Kecáš blbosti ty, Strangere. A rád bych ti připomenul, že tam, kde se ušetřilo na rovnání oblouků, se více vydává na zakoupení nových kolejnic.
Kecáš blbosti ty, Strangere. A rád bych ti připomenul, že tam, kde se ušetřilo na rovnání oblouků, se více vydává na zakoupení nových kolejnic.
31.01.2006 (12:02)
Zas dalsi, ktery pobral vsechnu moudrost sveta... A kde byste na to chtel vzit, Jirko K. Panthere?
31.01.2006 (10:13)
Takže když to shrneme, tak když jsme před 15 lety debatovali o tom jak udělat koridory, vždycky jsem prosazoval udělat pořádně stavbu a aby po tom jezdily jednoduché mašinky s rychlostí 200km/h, které naši výrobci dělají cca od roku 1975 a jsou vychytané.
Ne ono se bude pořád na tratích šetřit a dohánět to složitými vozidly a je úplně jedno, jestli to dělají špageťáci nebo někdo jiný. Prostě je to zbytečně složitý a znásilňuje to fyzikální zákony. Jakékoliv znásilňování musí být hlídáno na x místech. Na normální mašině stačí fíra, který nespí a vidí kolik jede a je to 100% bezpečné. Kdyby se všechny koridorové tratě udělaly na 160, mohl by tam fíra spát a probrat se až když má zastavit ve stanici. (nebrat doslovně)
Ne ono se bude pořád na tratích šetřit a dohánět to složitými vozidly a je úplně jedno, jestli to dělají špageťáci nebo někdo jiný. Prostě je to zbytečně složitý a znásilňuje to fyzikální zákony. Jakékoliv znásilňování musí být hlídáno na x místech. Na normální mašině stačí fíra, který nespí a vidí kolik jede a je to 100% bezpečné. Kdyby se všechny koridorové tratě udělaly na 160, mohl by tam fíra spát a probrat se až když má zastavit ve stanici. (nebrat doslovně)
30.01.2006 (22:09)
Myslim že kdyby byl muj komp napojenej na všechny zařízení v Pendolinu a s pořádnym programem tak bude efektivnější a rychlejší.
30.01.2006 (21:18)
Bovlk: Asi proto, ze standardni procesory (aspon pokud se teda porad bavime v rovine Pentia apod) nejsou navrhovany s ohledem na bezpecnost -> kazda chyba musi vist bezpecnym smerem... Nerikam ze v celem Pendolinu zadny takovy nejsou ale na pozicich ktery maj konecne slovo urcite ne. IMHO :-) Tezko se Ti Intel u takovejch CPU podepise krvi ze se nic nemuze stat.
30.01.2006 (20:30)
Stejně se jedná o italskej šmejt jako u sistému řízení palby pro naše T-72 M4 CZ nakonec vybrali francouskou firmu která modernizovala T-72 na Ukrajně.
30.01.2006 (19:57)
ja byck radsi aby to nejezdilo vubec kdyz to v Brne -H.Herspice pri projizdeni zveda zavory na prejezdu
30.01.2006 (19:31)
Johny: proc by s ohledem na bezpecnost nekde nemohly byt standardni procesory?
Comar: Ozkousenym myslim neco, co chodi v provozu uz par let a bez problemu. Ne ozkousenou znacku, ale ozkouseny vyrobek. Konkretne ten FDIV flaw u Pentia 1 se projevil nekdy hodne na pocatku jejich vyroby (kdyz jeste Pentia jezdily na frekvencich 60 a 66MHz) a ve vsech dalsich verzich (od 75MHz vyse) uz byl odstraneny. V te dobe bych samozrejme Pentium nepovazoval za odzkousene, protoze to byla zhava novinka. Dneska uz bych Pentium jedna za odzkousene klidne povazoval. Ze jedna verze mela FDIV flaw je vseobecne zname a pokud vim, zadna dalsi chyba se uz neobjevila. Ale rozhodne bych dneska nedaval nekam, kde potrebuju super spolehlivost, nejnovejsi PIV. To zas az tak za par let.
Comar: Ozkousenym myslim neco, co chodi v provozu uz par let a bez problemu. Ne ozkousenou znacku, ale ozkouseny vyrobek. Konkretne ten FDIV flaw u Pentia 1 se projevil nekdy hodne na pocatku jejich vyroby (kdyz jeste Pentia jezdily na frekvencich 60 a 66MHz) a ve vsech dalsich verzich (od 75MHz vyse) uz byl odstraneny. V te dobe bych samozrejme Pentium nepovazoval za odzkousene, protoze to byla zhava novinka. Dneska uz bych Pentium jedna za odzkousene klidne povazoval. Ze jedna verze mela FDIV flaw je vseobecne zname a pokud vim, zadna dalsi chyba se uz neobjevila. Ale rozhodne bych dneska nedaval nekam, kde potrebuju super spolehlivost, nejnovejsi PIV. To zas az tak za par let.
30.01.2006 (19:27)
no to je fakt,ale tak v letě už to snad bude jezdit,nu ňi???
30.01.2006 (19:24)
Na jare zase budou problemy s kvetoucimi stromy...:)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










