..: Pendolina od 3.2. v plném provozu :..
Pendolino - ilustrační fotoPraha - V souladu s deklarovaným příslibem informovalo dnes vedení společnosti Alstom ústy ředitele pro střední a východní Evropu Terence Watsona vedení Českých drah o úspěšném vyřešení problémů souvisejících se spolehlivostí provozu vlaků pendolino. Společnost Alstom zároveň prezentovala garanci spolehlivosti následného plného provozu a zahájila proces protokolárního předávání jednotek zpět Českým drahám. Jako první byla dnes ráno během testovací jízdy předána jednotka s pořadovým číslem 005; předání zbývajících vlaků bude následovat během středy a čtvrtka.
Vedení společnosti Alstom se omluvilo Českým drahám, jejím zákazníkům a České republice za vzniklé potíže a prezentovalo přesvědčení, že vzniklé problémy se podaří vyvážit nejméně třicetiletým spolehlivým provozem vlaků.

České dráhy po obdržení těchto garancí a převzetí jednotek nasadí vlaky pendolino zpět do plného provozu a to podle následujícího schématu:
1. února – jedna souprava pendolino (spoje SC Pendolino Praha – Ostrava)
2. února – další dvě soupravy pendolino (kompletní pokrytí provozu vlaků SC Pendolino na trase Praha – Ostrava)
3. února – celkem 5 souprav pendolino pro provoz na obou větvích Praha – Ostrava (spoje SC Pendolino) a Praha – Brno – Břeclav (spoje EC, IC)

Končí tak přechodné období, kdy České dráhy nemohly poskytovat v plném rozsahu služby v rámci produktu SC Pendolino a spoje na trase Praha – Ostrava byly vedeny tzv. klasickými soupravami složenými z vozů pro vlaky EC a IC.

Ceny jízdného zůstávají sníženy o 20% až do konce února.

Celá tisková zpráva ČD, a.s.

milan | 31.1.2006 (23:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Praha Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
04.02.2006 (20:54)  
včera byla šestka v Brně a odjela z Brna směrem na Prahu
registrovaný uživatel Johnny  mail  
04.02.2006 (19:19)  
sunfreedom: homologace vec jedna, jestli je na svoje koleje pusti vec druha. A presne tak jak "klimatizace, otevírání dveří a topení" nemusi byt v prvni fazi rohodujici, mohou byt dost podstatnym bodem, ve fazy druhe.
registrovaný uživatel M 
04.02.2006 (18:08)  
Vedeni zmenou proslo, ale jinak vse ve starych kolejich:-)
04.02.2006 (17:31)  
No a Slováci by vůbec měli přestat dělat problémy, protože je to u nich stejný jako u nás, snad,ne? Nebo tamní vedení a koleje prošly nějakou zásadní změnou od rozdělení federace?
04.02.2006 (17:29)  
Špatně jsem se vyjádřil. Samozřejmě, že problémy Pendolina jsou technického rázu. Šlo mi o to, že výpadek klimatizace, otevírání dveří a topení, které jsou sice schopny zastavit vlak nemusí být tak "důležité", jakkoliv jsou nutné. Pro rozhodování, jestli homologuji Penodlino pro "národní" trakci by asi mělo být, jestli třeba nemají probémy na "hardwaru" apod. Jestli jsou problémy i toho rázu, netuším...
registrovaný uživatel M 
04.02.2006 (17:27)  
Slovaci uz ano rekli?
registrovaný uživatel Johnny  mail  
04.02.2006 (17:09)  
sunfreedom: No asi velkou, vezmete-li v uvahu, ze problemy u nas jsou vesmes technickeho razu. ;-)
04.02.2006 (14:09)  
Samozřejmě, až řeknou ano. Zajímalo by mě, kdo řekne ANO první. Jestli Němci, nebo Rakušani. A taky, jestli na jejich rozhodování, jakkoliv jde asi vesměs o technickou záležitost, můžou mít vliv jejich současné problémy apod. u nás???
04.02.2006 (9:14)  
nejen az budou souoravy ale az Rakusane reknou ANO, pendolino muze na nasi sit
04.02.2006 (2:33)  
jo a budou tam myslím jezdit ještě další dva, ale až tady budou ty zbývající soupravy, takže... ;-)
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko