..: Pendolina od 3.2. v plném provozu :..
Pendolino - ilustrační fotoPraha - V souladu s deklarovaným příslibem informovalo dnes vedení společnosti Alstom ústy ředitele pro střední a východní Evropu Terence Watsona vedení Českých drah o úspěšném vyřešení problémů souvisejících se spolehlivostí provozu vlaků pendolino. Společnost Alstom zároveň prezentovala garanci spolehlivosti následného plného provozu a zahájila proces protokolárního předávání jednotek zpět Českým drahám. Jako první byla dnes ráno během testovací jízdy předána jednotka s pořadovým číslem 005; předání zbývajících vlaků bude následovat během středy a čtvrtka.
Vedení společnosti Alstom se omluvilo Českým drahám, jejím zákazníkům a České republice za vzniklé potíže a prezentovalo přesvědčení, že vzniklé problémy se podaří vyvážit nejméně třicetiletým spolehlivým provozem vlaků.

České dráhy po obdržení těchto garancí a převzetí jednotek nasadí vlaky pendolino zpět do plného provozu a to podle následujícího schématu:
1. února – jedna souprava pendolino (spoje SC Pendolino Praha – Ostrava)
2. února – další dvě soupravy pendolino (kompletní pokrytí provozu vlaků SC Pendolino na trase Praha – Ostrava)
3. února – celkem 5 souprav pendolino pro provoz na obou větvích Praha – Ostrava (spoje SC Pendolino) a Praha – Brno – Břeclav (spoje EC, IC)

Končí tak přechodné období, kdy České dráhy nemohly poskytovat v plném rozsahu služby v rámci produktu SC Pendolino a spoje na trase Praha – Ostrava byly vedeny tzv. klasickými soupravami složenými z vozů pro vlaky EC a IC.

Ceny jízdného zůstávají sníženy o 20% až do konce února.

Celá tisková zpráva ČD, a.s.

milan | 31.1.2006 (23:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Praha Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
03.02.2006 (13:53)  
Nějak tady všichni zapomínají, že se pendolino objednávalo s tím, že bude jezdit z Vídně do Berlína. Proto to má tři napájecí soustavy, vyšší vmax (hodí se v Německu) a naklápění (užitečné zejména kolem Svitavy, Vltavy a Labe). Doufám, že to tam časem taky jezdit bude, protože pro víceméně rovnou trať Praha-Ostrava jsou všechny tyto parametry naprosto zbytečné.
registrovaný uživatel Petryk 
03.02.2006 (11:57)  
Znova rikam: Investicni zalezitost. Problem, proc je v Cechach jen 160 je vseobecne znam. Na 200 by musely bejt de facto novy trate. Jen je skoda, ze zdejsi dynamika vystavby novych trati zpusobi, ze az ty trate na 2?0 km/h budou, tak pendolina uz budou za horizontem svoji zivotnosti...
registrovaný uživatel Johnny  mail  
02.02.2006 (20:24)  
tenzor: No ted moc nechapu ja. :-) Kazdopadne me jen slo o to co uz bylo x-krat napsane, ze daleko dulezitejsi, nez ze se nekde zvedne rychlost ze 160 na 200 je kdyz celou trat provali 100 - 120.
registrovaný uživatel Bobr 
02.02.2006 (18:43)  
Jen malá poznámka, rychlostí až 160 mohou jezdit banány řady 151, 150 mají maximální rychlost nižší.
registrovaný uživatel tenzor 
02.02.2006 (17:54)  
Johnny: Teď moc nechápu, jsou přece lokomotivy, které na našich tratích mohou jezdit 160 km/h - ČD 150, ČD 371, taky si půjčujeme ŽSR 350. To že touto rychlostí jezdí jen málokdy kvůli vagónům nebo navatovanému jízdnímu řádu, je věc druhá. Nicméně osobně jsem se minimálně 2x projel rychlostí nad 150 km/h na našich tratích..
registrovaný uživatel Johnny  mail  
02.02.2006 (16:39)  
sunfreedom: A ja si doted myslel ze Pendolino je "jedinecne" necim jinym nez maximalni rychlosti, mno nic no. Zase jsem o neco chytrejsi.
registrovaný uživatel comar 
02.02.2006 (15:41)  
jim: nejde o to, jestli si myslim ze je to na p*cu nebo ne. Nahodou se tu objevuje spousta dobre argumentovanych a zajimavych prispevku proti pendolinu. Techto prispevku si vazim, rad je ctu a na ne odpovidam, protoze delaji diskusi zajimavou. Ale vyroky typu "je to stejne na p*cu, tak se na to vyserte" k nim rozhodne nepatri!
02.02.2006 (14:23)  
To Johnny: protože kdyby tomu dali nálepku Max v=160km/h, tak by se všichni začali, a nutno říct že oprávněně, ptát, proč utrácíme tolik peněz za vlak, který bude mít maximálku větší jen o 20km/h oproti nějaký 162 nebo čemu... Takhle to alespoň můžou brát tak, že až tady budou rychlejší koleje, tak se to třeba uplatní. Všichni sice víme, že to se s nějvětší pravděpodobností nestane, ale dětma nezatopíš...
registrovaný uživatel Johnny  mail  
02.02.2006 (13:29)  
Proc furt lidem tak strasne vadi, ze muze jet Pendolino rychlejc nez je max. v na CD, clovek by rek ze to muze byt jedine vyhoda. Meli tomu dat od zacatku nalepku vmax160 a byl by klid. :-
registrovaný uživatel jim 
02.02.2006 (13:06)  
comar: ty ses asi fanda do pendolin co?
  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko