..: Pendolina od 3.2. v plném provozu :..
Pendolino - ilustrační fotoPraha - V souladu s deklarovaným příslibem informovalo dnes vedení společnosti Alstom ústy ředitele pro střední a východní Evropu Terence Watsona vedení Českých drah o úspěšném vyřešení problémů souvisejících se spolehlivostí provozu vlaků pendolino. Společnost Alstom zároveň prezentovala garanci spolehlivosti následného plného provozu a zahájila proces protokolárního předávání jednotek zpět Českým drahám. Jako první byla dnes ráno během testovací jízdy předána jednotka s pořadovým číslem 005; předání zbývajících vlaků bude následovat během středy a čtvrtka.
Vedení společnosti Alstom se omluvilo Českým drahám, jejím zákazníkům a České republice za vzniklé potíže a prezentovalo přesvědčení, že vzniklé problémy se podaří vyvážit nejméně třicetiletým spolehlivým provozem vlaků.

České dráhy po obdržení těchto garancí a převzetí jednotek nasadí vlaky pendolino zpět do plného provozu a to podle následujícího schématu:
1. února – jedna souprava pendolino (spoje SC Pendolino Praha – Ostrava)
2. února – další dvě soupravy pendolino (kompletní pokrytí provozu vlaků SC Pendolino na trase Praha – Ostrava)
3. února – celkem 5 souprav pendolino pro provoz na obou větvích Praha – Ostrava (spoje SC Pendolino) a Praha – Brno – Břeclav (spoje EC, IC)

Končí tak přechodné období, kdy České dráhy nemohly poskytovat v plném rozsahu služby v rámci produktu SC Pendolino a spoje na trase Praha – Ostrava byly vedeny tzv. klasickými soupravami složenými z vozů pro vlaky EC a IC.

Ceny jízdného zůstávají sníženy o 20% až do konce února.

Celá tisková zpráva ČD, a.s.

milan | 31.1.2006 (23:30)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus ČR Praha Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
04.02.2006 (2:29)  
To Radispero:
jezdí tam EC 134/5 Vyšehrad a IC 570/1 Brněnský drak.
Registrierter Benutzer Redispero  mail  
04.02.2006 (0:50)  
Nevite nekdo, ktery spoj do Breclavi obsluhuje Pendolino? Diky
03.02.2006 (21:50)  
Já jen ještě jednu malinkatou poznámečku... Mně je ten vláček, přes všechny strasti s ním, potíže, výpadky atd. sympatický hlavně jednou, jedinou a pro dopravu naprosto nepodstatnou věcí: je komplet nekuřácký. Doufám, že mi tu nebude nikdo tvrdit, že to jsou motoráky a většina Os taky... Mylsím na té mojí trase Prg-Ol se mi až do Pendolina nestalo, že by nějaký vlak neměl kuřácký vagon. Osobně mám v tomto smyslu nejhorší zkušenost s Ic, dnes EC Košičan, který byl jednou výjimečně tak plný, že mi nezbylo nic jiného, než až do Třebové sedět u kuřáku, fuckt pěkné. Ale to byl jen mlj výlev... Moje osobní plus, rpoč tím vlakem jezdím...
Registrierter Benutzer Stanin  mail  
03.02.2006 (20:13)  
To Stará paní: No v diskuzi na K-rep kdosi psal, že neklopí.
03.02.2006 (19:41)  
Tož Pendolino už je v provozu i na brněnské větvi, ale jak koukám na Babitron (např. EC 135), opět není o nic (!) rychlejší než klasika tažená 362. Může mi to někdo vysvětlit? GVD pro trasu ČT-Brno je nereálně ambiciózní...
Registrierter Benutzer Bobr 
03.02.2006 (17:45)  
Díky, o ICE-T jsem nevěděl.
Registrierter Benutzer Bobr 
03.02.2006 (16:43)  
jim: Jen by mě zajímalo, která souprava pro rychlost nad 200 km/h od Siemense má systém aktivního naklápění?
03.02.2006 (14:35)  
Souhlasim s Babilonem, na trati do Ostravy nejde o naklápění. Jde tam o to, ženěkde sice jede těch 160, ale minimálně, zbytek valí možná 120 ale pak je úsek, kde mi mívaj cyklisti... když nás předjížděj:-). Ne, samozřejmě že důležité bude, aby byl ten koridor celej a pak se můžeme dohadovat. Naklápění třetí trakční systém je kvůli Němcům... respetive tý trati kolem Labe do Děčína a dál, to že tam ještě nejezdí neznamená, že je to chyba ČD.
To Johnny: jasně že Pendolino má i jiné přednosti než rychlost. Ale jakkoliv ho využívám a líbí se mi, musím přiznat, že kdyby vybavili ty rekonstuovaný Bpee klimatizací, úplně bych se s tím spokojil a nemusel platit ZJ SuperCity :-).
Registrierter Benutzer jim 
03.02.2006 (14:31)  
pekne sto podal.kdyby neco takovýho koupili od siemensu tak v nemecku a rakousku uz to jezdi
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko