Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Železniční koridory - Pomalu, ale jistě se blíží začátek stavební sezony 2006, která začíná ve středu 1.3.2006 a ten den začne naplno letošní výluková činnost na českých železničních koridorech. Tak jako již tradičně pro vás mám přehled staveb na českých koridorech, kde najdete jaké výluky se budou konat a v jakých termínech. V tuto chvíli ještě nejsou známy přesné termíny a úseky, které budou modernizovány resp. optimalizovány. Přehled naleznete zde a také v menu "Stavby na koridorech"I. Koridor - Na prvním koridoru nás letos čeká zřejmě "jen" průjezd uzlem Ústí nad Labem. Hovořilo se i o modernizaci úseku Úvaly - odb. Blatov - Praha-Běchovice, ale zatím to vypadá na odklad do budoucna.
II.koridor - Bude pokračovat optimalizace úseku Břeclav - Lanžhot, konkrétně úsek lanžhotské záhlaví Břeclav až břeclavské záhlaví Lanžhot.
III.koridor - Budou pokračovat rozsáhlé výluky mezi Českou Třebovou a Přerovem. Do poloviny roku se předpokládá dokončení úseku Hoštejn - Zábřeh n.M. a tím celého úseku Česká Třebová - Krasíkov - Zábřeh na Moravě. Dále se bude intenzivně pracovat mezi Zábřehem na Moravě a Červenkou a mezi Brodkem u Přerova a výh. Dluhonice.
IV.koridor - Konečně se začalo pracovat na 1.stavbě IV.koridoru. V posledním čtvrtletí loňského roku byl optimalizován úsek Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves a nyní se pracuje na novém napojení vlečky Metrans. Pokud tudy pojedete, můžete si všimnout nových světelných návěstidel na trati. Je tam zneplatněné oddílové návěstidlo autobloku (směr Hostivař) a těsně před Měcholupskou zastávkou směr Uhříněves je zneplatněné nové vjezdové návěstidlo do Uhříněvsi, protože hned za zastávkou bude krajní výhybka žst. Praha-Uhříněves.
Ve stanici Praha-Uhříněves se intenzivně pracuje na provizorním zapojení výhybek, světelných návěstidel a kolejových obvodů do dopravní kanceláře, kde bude zřejmě již 12.4.2006 aktivováno zabezpečovací zařízení - zřejmě ESA 11. Stávající staniční zabezpečovací zařízení a stavědla budou zrušena.
V traťových úsecích Praha-Hostivař - Uhříněves a Uhříněves - Říčany je hradlový poloautomatický blok (HPB), který bude nahrazen v prvé fázi reléovým poloautomatickým blokem (RPB), hradlo Kolovraty-Rybník zůstane zatím zachováno, jen bude upraveno z HPB na RPB, a v konečné fázi bude v obou úsecích aktivován automatický blok.
V dalším úseku Říčany - Strančice se budou optimalizovat obě traťové koleje a celá stanice Strančice. Zatímco 2.TK bude realizována téměř celá (jen 430 metrů trati se bude dokončovat v roce 2008), 1.TK bude realizována jen v délce 2 km z celkových 6,5 km. Zbytek 1.TK bude realizován v příštím roce.
Na přiloženém snímku je tunel Hněvkov II (462m) směrem od zastávky Lupěné. Snímek byl pořízen z R 622 Bečva dne 28.6.2005.
Karel Chýla
| 5.2.2006 (17:18)
| 5.2.2006 (17:18)Související zprávy

09.02.2006 (19:38)
Ad Poborskii: Že by se už letos začal modernizovat úsek Stránčice - Benešov? Moc tomu nevěřím..
09.02.2006 (19:36)
V Čechách to naní jako u debilů, v Čechách přavážně debilové žijí. Někdy mám opravdu sto chutí tuhle zaprděnou zemičku plnou kretenizmu a demagogie nechat daleko zazády a přesídlit do nějaké společensky vyspělejší země.
09.02.2006 (16:11)
No abych nezapoměl, tak bylo předběžně oznámeno i výběrové řízení na stavbu Modernizace traťového úseku Praha Libeň - Praha Běchovice. Proběhne od 3.7.2006. Zahájení prací je pak plánováno na 15.8.2006, ukončení 30.9.2009. Cena 1 936 252 000.
09.02.2006 (16:00)
Za měsíc (15.3.2006) bude vyhlášeno výběrové řízení na stavbu 4. koridoru Optimalizace trati Benešov u Prahy - Strančice. Předpokládaný termín zahájení je 15.8.2006, ukončení 28.2.2010. Cena 3 792 584 000 Kč.
07.02.2006 (20:30)
EIA na přestavbu stanice Ústí nad Orlicí neprobíhá - bylo ukončeno souhlasným stanoviskem 2l.10.2005. Předpoklad zahájení nejdříve 2007, ale spíš až 2008 (info přímo od investora).
S elektrizací Letohrad-Lichkov je ten problém, že její součástí bude rekonstrukce trati Ústí-Letohrad (poznámka: aby to bylo ještě komplikovanější rekonstrukce zabzař je naopak součástí výše uvedené ústecké stanice). V Dolních Libchavách se má stavět PHS - někdo jich chce víc, někomu vadí, takže je z toho velký spor. Zajímavá je věta ve stížnosti: "Důrazně nesouhlasíme s elektrizací tratě Ústí nad Orlicí-Letohrad". O překlep asi nejde, prostě oni ani neví že už tam dráty jsou! Jak říká Jirka Panther - v Čechách je to jak u debilů... Takže řízení EIA probíhá již třetím rokem a není stále u konce.
S elektrizací Letohrad-Lichkov je ten problém, že její součástí bude rekonstrukce trati Ústí-Letohrad (poznámka: aby to bylo ještě komplikovanější rekonstrukce zabzař je naopak součástí výše uvedené ústecké stanice). V Dolních Libchavách se má stavět PHS - někdo jich chce víc, někomu vadí, takže je z toho velký spor. Zajímavá je věta ve stížnosti: "Důrazně nesouhlasíme s elektrizací tratě Ústí nad Orlicí-Letohrad". O překlep asi nejde, prostě oni ani neví že už tam dráty jsou! Jak říká Jirka Panther - v Čechách je to jak u debilů... Takže řízení EIA probíhá již třetím rokem a není stále u konce.
07.02.2006 (18:19)
České Velenice- České Budějovice bylo dodatečně vyčleněno 70 mil. Kč, celkové náklady jsou skoro 1 mld. Kč. Takže možná něco bude.
07.02.2006 (18:06)
KCH: Určitě tam bude Esa, nic jiného (ETB, 71 s JOP) se už na koridorech nedělá.
07.02.2006 (13:26)
Elektrická lokomotiva jezdí sama? Nevíte jak bude vypadat oblouk mezi Strančicemi a hradlem Svojšovice?
07.02.2006 (12:43)
Někdo ještě nepochopil, že když eletrická lkomotiva nemá motor nemá čím dělat kravál. Rovněž kotoučové brzdy nehlučí jako špalkové a bezstyková kolejnice s pružným upevněním je něco jiného. Jenže.....
07.02.2006 (12:19)
Ad Rail-2005: Neznám situaci v Úvalech, ale když se někdo odvolává, tak to může být jen z důvodu, že neuvidí přes protihlukové stěny na vlaky, nebo že mu PHS bude stínit na jahody. Kdyby nebyl investor línej, tak by to vysvětlil a pokud by to dotyčný stále nechápal, sousedi a starosta by mu to už vysvětlili. Pokud se ovšem neodvolává starosta...
Hluk výrazně poklesne i bez PHS, ale protože se všude staví, tak si veřejnost myslí, že stavbou koridoru hluk vzroste. Je to v Čechách jako u debilů.
Hluk výrazně poklesne i bez PHS, ale protože se všude staví, tak si veřejnost myslí, že stavbou koridoru hluk vzroste. Je to v Čechách jako u debilů.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










