Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Železniční koridory - Pomalu, ale jistě se blíží začátek stavební sezony 2006, která začíná ve středu 1.3.2006 a ten den začne naplno letošní výluková činnost na českých železničních koridorech. Tak jako již tradičně pro vás mám přehled staveb na českých koridorech, kde najdete jaké výluky se budou konat a v jakých termínech. V tuto chvíli ještě nejsou známy přesné termíny a úseky, které budou modernizovány resp. optimalizovány. Přehled naleznete zde a také v menu "Stavby na koridorech"I. Koridor - Na prvním koridoru nás letos čeká zřejmě "jen" průjezd uzlem Ústí nad Labem. Hovořilo se i o modernizaci úseku Úvaly - odb. Blatov - Praha-Běchovice, ale zatím to vypadá na odklad do budoucna.
II.koridor - Bude pokračovat optimalizace úseku Břeclav - Lanžhot, konkrétně úsek lanžhotské záhlaví Břeclav až břeclavské záhlaví Lanžhot.
III.koridor - Budou pokračovat rozsáhlé výluky mezi Českou Třebovou a Přerovem. Do poloviny roku se předpokládá dokončení úseku Hoštejn - Zábřeh n.M. a tím celého úseku Česká Třebová - Krasíkov - Zábřeh na Moravě. Dále se bude intenzivně pracovat mezi Zábřehem na Moravě a Červenkou a mezi Brodkem u Přerova a výh. Dluhonice.
IV.koridor - Konečně se začalo pracovat na 1.stavbě IV.koridoru. V posledním čtvrtletí loňského roku byl optimalizován úsek Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves a nyní se pracuje na novém napojení vlečky Metrans. Pokud tudy pojedete, můžete si všimnout nových světelných návěstidel na trati. Je tam zneplatněné oddílové návěstidlo autobloku (směr Hostivař) a těsně před Měcholupskou zastávkou směr Uhříněves je zneplatněné nové vjezdové návěstidlo do Uhříněvsi, protože hned za zastávkou bude krajní výhybka žst. Praha-Uhříněves.
Ve stanici Praha-Uhříněves se intenzivně pracuje na provizorním zapojení výhybek, světelných návěstidel a kolejových obvodů do dopravní kanceláře, kde bude zřejmě již 12.4.2006 aktivováno zabezpečovací zařízení - zřejmě ESA 11. Stávající staniční zabezpečovací zařízení a stavědla budou zrušena.
V traťových úsecích Praha-Hostivař - Uhříněves a Uhříněves - Říčany je hradlový poloautomatický blok (HPB), který bude nahrazen v prvé fázi reléovým poloautomatickým blokem (RPB), hradlo Kolovraty-Rybník zůstane zatím zachováno, jen bude upraveno z HPB na RPB, a v konečné fázi bude v obou úsecích aktivován automatický blok.
V dalším úseku Říčany - Strančice se budou optimalizovat obě traťové koleje a celá stanice Strančice. Zatímco 2.TK bude realizována téměř celá (jen 430 metrů trati se bude dokončovat v roce 2008), 1.TK bude realizována jen v délce 2 km z celkových 6,5 km. Zbytek 1.TK bude realizován v příštím roce.
Na přiloženém snímku je tunel Hněvkov II (462m) směrem od zastávky Lupěné. Snímek byl pořízen z R 622 Bečva dne 28.6.2005.
Karel Chýla
| 5.2.2006 (17:18)
| 5.2.2006 (17:18)Související zprávy

06.02.2006 (3:37)
KCH:Jinak až se tam vážně kopne, to bude "maso", protože se jeden čas bude jezdit po jedné koleji z Úval na Blatov...
To chtějí vyloučit hned 2 TK????
Pokud ano, z Libně na Blatov je to celkem ok, tam se dá odklánět přes Malešice a osobáky plus pár nejdůležitějších EC se na jednu kolej nějak vměstnají, ale bude legrace, až se bude hledat trasa pro včechna ta EC a Rka na východ. Že bychom se dočkali EC přes Nymburk?
To chtějí vyloučit hned 2 TK????
Pokud ano, z Libně na Blatov je to celkem ok, tam se dá odklánět přes Malešice a osobáky plus pár nejdůležitějších EC se na jednu kolej nějak vměstnají, ale bude legrace, až se bude hledat trasa pro včechna ta EC a Rka na východ. Že bychom se dočkali EC přes Nymburk?
05.02.2006 (23:59)
Neskutečný randál? Ani nepřipadne, mnohem hůře mi připadá Přerov-Brno. O něco více i Bohumín-Mosty u Jablůnkova. Mám obavy, že se tam někde něco rozsype... :-/
05.02.2006 (22:19)
Zásada opatrnosti je na místě.
Kdy bude znám plán vyluk na letošní rok?
Kdy bude znám plán vyluk na letošní rok?
05.02.2006 (22:06)
Ach jo, a já se tak těšil na tu plánovanou 160tku mezi Libní a Úvaly... tak si zase budu muset počkat.
05.02.2006 (20:41)
V članku je zapomenuto na to, že ma třetím koridoru začne stavba Optimalizace Stříbro - Plzeň. A v závěru roku by mohla být zahájena stavba Strančice - Benešov.
05.02.2006 (20:13)
Naivně jsem si myslel, že už se konečně začne dělat něco s úsekem Úvaly-Libeň. To už se odkládá snad potřetí. Tak to vypadá, že dříve se projedu po D47...
05.02.2006 (19:17)
juchů, to zase bude jízda do Olomouce :-)
05.02.2006 (18:44)
Žádné zabzař typu JOP neexistuje!
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










