..: Předběžný přehled staveb na českých koridorech v roce 2006 :..
Hněvkov IIŽelezniční koridory - Pomalu, ale jistě se blíží začátek stavební sezony 2006, která začíná ve středu 1.3.2006 a ten den začne naplno letošní výluková činnost na českých železničních koridorech. Tak jako již tradičně pro vás mám přehled staveb na českých koridorech, kde najdete jaké výluky se budou konat a v jakých termínech. V tuto chvíli ještě nejsou známy přesné termíny a úseky, které budou modernizovány resp. optimalizovány. Přehled naleznete zde a také v menu "Stavby na koridorech"
I. Koridor - Na prvním koridoru nás letos čeká zřejmě "jen" průjezd uzlem Ústí nad Labem. Hovořilo se i o modernizaci úseku Úvaly - odb. Blatov - Praha-Běchovice, ale zatím to vypadá na odklad do budoucna.
II.koridor - Bude pokračovat optimalizace úseku Břeclav - Lanžhot, konkrétně úsek lanžhotské záhlaví Břeclav až břeclavské záhlaví Lanžhot.
III.koridor - Budou pokračovat rozsáhlé výluky mezi Českou Třebovou a Přerovem. Do poloviny roku se předpokládá dokončení úseku Hoštejn - Zábřeh n.M. a tím celého úseku Česká Třebová - Krasíkov - Zábřeh na Moravě. Dále se bude intenzivně pracovat mezi Zábřehem na Moravě a Červenkou a mezi Brodkem u Přerova a výh. Dluhonice.
IV.koridor - Konečně se začalo pracovat na 1.stavbě IV.koridoru. V posledním čtvrtletí loňského roku byl optimalizován úsek Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves a nyní se pracuje na novém napojení vlečky Metrans. Pokud tudy pojedete, můžete si všimnout nových světelných návěstidel na trati. Je tam zneplatněné oddílové návěstidlo autobloku (směr Hostivař) a těsně před Měcholupskou zastávkou směr Uhříněves je zneplatněné nové vjezdové návěstidlo do Uhříněvsi, protože hned za zastávkou bude krajní výhybka žst. Praha-Uhříněves.
Ve stanici Praha-Uhříněves se intenzivně pracuje na provizorním zapojení výhybek, světelných návěstidel a kolejových obvodů do dopravní kanceláře, kde bude zřejmě již 12.4.2006 aktivováno zabezpečovací zařízení - zřejmě ESA 11. Stávající staniční zabezpečovací zařízení a stavědla budou zrušena.
V traťových úsecích Praha-Hostivař - Uhříněves a Uhříněves - Říčany je hradlový poloautomatický blok (HPB), který bude nahrazen v prvé fázi reléovým poloautomatickým blokem (RPB), hradlo Kolovraty-Rybník zůstane zatím zachováno, jen bude upraveno z HPB na RPB, a v konečné fázi bude v obou úsecích aktivován automatický blok.
V dalším úseku Říčany - Strančice se budou optimalizovat obě traťové koleje a celá stanice Strančice. Zatímco 2.TK bude realizována téměř celá (jen 430 metrů trati se bude dokončovat v roce 2008), 1.TK bude realizována jen v délce 2 km z celkových 6,5 km. Zbytek 1.TK bude realizován v příštím roce.
Na přiloženém snímku je tunel Hněvkov II (462m) směrem od zastávky Lupěné. Snímek byl pořízen z R 622 Bečva dne 28.6.2005.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 5.2.2006 (17:18)
Související zprávyopen/close

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
07.02.2006 (10:11)  
Nevíte jestli se bude letos dělat stanice Ústí n O.? Tak to nebude, ani elektrizace Letohrad - Lichkov. Asi bude Kolín uzel. Možná elektrizace Čěské Velenice- České Budějovice a uvidí se jak dopadne územní rozhodnutí Libeň - Běchovice?
registrovaný uživatel Lenny 
06.02.2006 (22:35)  
Pro letošní rok stačí SP na část stavby Plzeň - Stříbro.

Na uzel Ústí n. Orl. probíhá EIA. Plánovaný začátek 2009.
registrovaný uživatel Mirda 
06.02.2006 (20:12)  
Když už se nakouslo Ústí: Výhybna jih je kolejově téměř dokončena. Na hlavním jen doplním, že se tento týden má začít bourat podchod. O kus dál odřezávají Mariánskou skálu. Na severu v části liché skupiny kolejí je nový svršek. Na děčínském zhlaví patky.
registrovaný uživatel Best  mail  
06.02.2006 (20:08)  
Nevíte jestli se bude letos dělat stanice Ústí n O.?
registrovaný uživatel zaosai  mail  
06.02.2006 (20:04)  
Hezké k pracím v Ul.Hledám jen vhodná slova pro znetvořitele JŘ na trati 090.Jen blázen vytvoří potkávání osob.vlaků v UL.Minulý GVD se vlaky potkávaly cca ve Vaňově a tak v Ul stál vždy jen jeden a teď kdy bude v Ul pár kolejí,tak se tam potkávají oba osobáky.Rozum zůstává stát nad výkony zpracovatele SJŘ 527.Zmetek jak vyšitý.
06.02.2006 (19:45)  
V Ústí nad Labem hl.n. se v druhé polovině ledna dělaly "larseny" mezi 1. a 2. staniční kolejí, dneska jsem zjistil, že je vytrhána 5. staniční kolej (u prvního nástupiště), téměř zlividováno zastřešení tohoto nástupiště, také se nejezdí po kolejí číslo 3, takže toho moc, po čem se dá jezdit nezbývá.
06.02.2006 (17:41)  
Upozorňuji, že současné denní výluky na 4.koridoru často neodpovídají týdenním plánům. Buď jsou na poslední chvíli zrušeny či naopak zavedeny. Někdy jsou zas jen zkráceny. Výluky se konají víceméně dle aktuální potřeby a dle aktuálního počasí, které teď stavbě moc nepřeje.
Např. dnes byla navíc zavedena výluka ve Strančicích (o den dříve proti plánu).
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
06.02.2006 (16:02)  
Úvalští občané už mne delší dobu s*rou. Nebýt těch debilních protestů, tak už to mohlo být dávno hotové. Asi se vlastnoručně (i když to bude dost riskantní) postarám, aby protesty přestaly. Mám tam kamaráda, takže není problém si zjistit, kdo je tou brzdou pokroku.

Zde to echt nechápu, protože trať zůstane ve stávající stopě, nikdo nikomu nic nesebere a navíc lze očekávat zlepšení. Vyšší rychlost a i přesto nižší hluk pro obyvatele, atd.
registrovaný uživatel Mirda 
06.02.2006 (15:38)  
Pěkný článek :-)

Modernizace trati Úvaly-Běchovice je opravdu zatím "v nedohlednu", neboť proti územnímu rozhodnutí se odvolávají již několik let Ouvalští občané - a dá se předpokládat, že podobné průtahy budou i se stavebním povolením :-(

Oproti tomu stavba Běchovice-Libeň by se mohla ke konci roku rozběhnout, územní rozhodnutí je platné, nyní probíhá stavební řízení.

Optimalizace trati Plzeň-Stříbro má stavební povolení vydáno jen na úsek Pňovany-Stříbro. Na zbytek bude získáno stavební povolení v průběhu roku po dopracování dokumentace k nové zastávce Plzeň-Zadní Skvrňany.

Další stavba na prvním koridoru, která není zmíněna a začne možná už letos je odstavné nádraží v Brně-Horních Heršpicích.

Jinak začíná se připravovat (údajně "koridorová") rekonstrukce trati Holubice-Nezamyslice, ale bude na programu dne až po dokončení koridoru Č.Třebová-Přerov.
06.02.2006 (10:35)  
JTB: Odkloněním vlaků přes Lysou/Labem a Nymburk nedojde ani k velkému zpoždění,protože rychlost z Kolína přes Poděbrady a Nymburk až do Lysé je převážně 120km/h a z Lysé do Prahy 100 km/h.Kolikrát už se tahle objízdná trasa hodila.......
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko