..: Šestá jednotka pendolino bude ode dneška nasazena :..
Praha, Doplněno 10.2., 21:55 - České dráhy budou ode dneška 8.2.2006 nasazovat do pravidelného provozu s cestujícími už šest rychlovlaků Pendolino. Ten šestý, 680 007, dostal v úterý konečně povolení od Drážního úřadu. Na trase do Ostravy by již nemělo docházet k výpadkům, na jižní trase není zaručené, že budou jednotky pendolino nasazovány pravidelně. "Vyhradili jsme si právo nasazovat mezi Prahou, Brnem a Břeclaví podle potřeb buď pendolino, nebo vlak vyšší kvality EuroCity či InterCity. V podstatě je to totéž, jako kdyby České aerolinie nasadily místo boeingu airbus," prohlásil Aleš Ondrůj, tiskový mluvčí ČD.

Problémy se pendolinu nevyhnuly ani o víkendu, v něděli 5. 2. 2006 došlo k zamrznutí dveří a toalet. Tiskový mluvčí Ondrůj reagoval: "Šlo o běžné provozní záležitosti, které se v extrémních podmínkách, jaké přinesla tato zima, prostě stávají". Otázkou pro Alstom je, proč ve Finskou žádné problémy s tamějšími jednotkami S220 Pendolino při nízkých teplotách nejsou? V Oulu, kam jendotky také zajíždí, rtuť teploměru ukázala -16°C.

Od pátku 3.2.2006 přepravily spoje SCP přes 10.000 cestujících, ve čtvrtek a v pátek to bylo 3.500 osob. Důvodem zvýšeného zájmu cestujících může být do konce února trvající 20% sleva z tarifu SCP. Se zlevněnými doklady lze cestovat i v březnu, pokud si je cestující zakoupí v předprodeji během února. Poslední jednotka 680 001 zatím do provozu s cestujícími nasazena nebude - je vybavena měřicí technikou a provádí testování a verifikací tratí.

Zdroj: Novinky (výtah), tisková zpráva ČD, a. s.


CSPSV | 8.2.2006 (14:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
09.02.2006 (7:05)  
V4era byla IC 570 680 002 dne 8.2. 2006 v Holešovicích stála vedle 680 004 která přijela z Ostravy
registrovaný uživatel milan 
08.02.2006 (23:02)  
příští pátek ejdu do Prahy, tak když se naskytne příležitost vyzkouším to :D
registrovaný uživatel Skaličák  mail  
08.02.2006 (23:01)  
To Petryk: Na jižní větvi jezdí normálně jen jedna jednotka, takže mají v záloze dvě (pokud jich je šest fungujících).

Ještě k těm dveřím: Opravdu nikdo nezkoušel použít nouzové otvírání?:-)
registrovaný uživatel milan 
08.02.2006 (22:52)  
Já si to četl a napsal do fóra, nezdálo se mi to dostatečně dlouhé na celou newsku(je pravda, že ikdybych chtěl tak by to autor stihl dřív)
registrovaný uživatel bhn 
08.02.2006 (22:16)  
Milan : díky za odkaz.Alespoň,že to někdo našel ...
08.02.2006 (22:01)  
To jsou teda neskutečné žvásty, co ten Ondrůj musí protlačit do mikrofonu. To i na marxismu-leninismu snad bylo více pravdy.

Přeci každý, kdo není úplný idiot pochopí, že jízdní řád a obraty na Brno jsou udělané tak, že to klasika s Vmax 140 km/h, s objížděním soupravy a bez zvýšení rychlosti v obloucích Svitavy - Brno stihnout nemůže. Kdy si už přestanou dělat ČD pr**l ze svých zákazníků.

Naopak na Ostravu to klasika stíhá s přehledem i s mašinou na 140 km/h a stihne to i 120 km/h. Jenže na Brno to pánům nesype navíc ani pětník, takže jim jsou trvalá zpoždění ukradená a z lidí dělají pokusné králíky a pitomce.
registrovaný uživatel bhn 
08.02.2006 (20:36)  
Mám jeden dotaz na autora.To s tou 6-tou soupravou jsi vyčetl,kde?Novinky tam nic nemají.A Ondruj tvrdí,že ještě nemá papíry.
registrovaný uživatel milan 
08.02.2006 (19:58)  
Frava: Tento argument zdá se mi býti velice dobrý a správný, k tomu již nemám, co dodat

2all: Pendolino, podle všeho, jezdí už i na jižní větvi. EC135 jede v Adamově včas a to se náhradě snad ještě nikdy nepodařilo, během celé cesty nemělo víc jak 1 minutu zpoždění, naopak jelo až 3 minuty napřed. Třeba tam jede 680.007 :D
registrovaný uživatel H 
08.02.2006 (18:59)  
Ale proboha, finsky pendolino v rovaniemi snad nikdy nebylo, konci v oulu...
http://www.vr.fi/heo/eng/kuvat/ickartta.gif
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko