..: Šestá jednotka pendolino bude ode dneška nasazena :..
Praha, Doplněno 10.2., 21:55 - České dráhy budou ode dneška 8.2.2006 nasazovat do pravidelného provozu s cestujícími už šest rychlovlaků Pendolino. Ten šestý, 680 007, dostal v úterý konečně povolení od Drážního úřadu. Na trase do Ostravy by již nemělo docházet k výpadkům, na jižní trase není zaručené, že budou jednotky pendolino nasazovány pravidelně. "Vyhradili jsme si právo nasazovat mezi Prahou, Brnem a Břeclaví podle potřeb buď pendolino, nebo vlak vyšší kvality EuroCity či InterCity. V podstatě je to totéž, jako kdyby České aerolinie nasadily místo boeingu airbus," prohlásil Aleš Ondrůj, tiskový mluvčí ČD.

Problémy se pendolinu nevyhnuly ani o víkendu, v něděli 5. 2. 2006 došlo k zamrznutí dveří a toalet. Tiskový mluvčí Ondrůj reagoval: "Šlo o běžné provozní záležitosti, které se v extrémních podmínkách, jaké přinesla tato zima, prostě stávají". Otázkou pro Alstom je, proč ve Finskou žádné problémy s tamějšími jednotkami S220 Pendolino při nízkých teplotách nejsou? V Oulu, kam jendotky také zajíždí, rtuť teploměru ukázala -16°C.

Od pátku 3.2.2006 přepravily spoje SCP přes 10.000 cestujících, ve čtvrtek a v pátek to bylo 3.500 osob. Důvodem zvýšeného zájmu cestujících může být do konce února trvající 20% sleva z tarifu SCP. Se zlevněnými doklady lze cestovat i v březnu, pokud si je cestující zakoupí v předprodeji během února. Poslední jednotka 680 001 zatím do provozu s cestujícími nasazena nebude - je vybavena měřicí technikou a provádí testování a verifikací tratí.

Zdroj: Novinky (výtah), tisková zpráva ČD, a. s.


CSPSV | 8.2.2006 (14:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Frava  mail  
08.02.2006 (15:04)  
milan: Jenže letadlo, když na 100% nefunguje (pokuď je to solidní letecká společnost), tak ta společnost s ním nikdy neodstartuje z letiště a nebo to odmítne pilot při i nepatrné pochybnosti o funkčnosti. Ne, že se to pojme stylem ono to do tý Ostravy dolítne.
registrovaný uživatel milan 
08.02.2006 (14:56)  
Frava: Pleteš páte přes deváté! Pendolin a jsou nastavený tak, že pokud něco nefunguje na 100% tak vlak zastaví. U letadel těžko někdo nastaví, tak, že pokud něco vypadne, tak vypne motory! Spíš to můžeš přirovnat k autu, který, když ví, že nemá v motoru ani kapku oleje, tak ti nedovolí nastartovat!!
registrovaný uživatel milan 
08.02.2006 (14:51)  
No, když se podíváte na poslední zpoždění 134/135/570/571 tak to není žádná sláva ani s těma klasikama...
Klasiky: zpoždění v cílové stanici(min.):
9,18,11 ; 5,5,24(zp.60min. ale při odjezdu bylo 36),- ; 15(33,ale odjížděl s 18),8,69,- ; 65(náhr. souprava postavena až v Brně),21,34,15
registrovaný uživatel Frava  mail  
08.02.2006 (14:49)  
Kdyby letadla Boeing a Airbus měly závadnost a přestaly by fungovat za letu jako Pendolino na trati. Tak nevím kolik by jich ve flotile ČSA zůstalo, kdyby žádné nedoletělo a místo na letišti by skončily v poli. Myslím srovnávat kvalitu Boeingu a Pendolina není dobrý příklad pokuď to pan Ondrůj nemyslel ironicky.
08.02.2006 (14:45)  
Jsem pro. Akorat bych chtel poprosit CD, aby jednou nasadili pendolino az zas pojedu do Brna a budu met na to naladu, rad byc se tim svezl.
08.02.2006 (14:35)  
To na tu jižní větev radši dávejte ty klasiky, dá se v tom sedět a mám o několik set procent větší šanci, že dojedu domů v rozumnou dobu (tj. s max. 10 min sekerou).
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko