..: V Brodku u Přerova vykolejil Os 3759 - provoz obnoven :..
Brodek 3.1.2006Brodek u Přerova - Aktualizace 21:45 - Dnes v 10.45 hod. vykolejila lokomotiva a první dva ze čtyř vozů osobního vlaku 3759 (Olomouc - Přerov) v Brodku u Přerova. Vlak odjížděl ze stanice a na přerovském zhlaví jel do odbočky, ale překročil povolenou rychlost o 70km/h. V současné době se šetří, zda selhala technika, či lidský faktor.
Lokomotiva vypadla úplně mimo koleje do svahu, kde se položila na bok. Oba strojvedoucí, vlakvedoucí a devět cestujících bylo ošetřeno s lehkým zraněním.
Na místě je poškozený svršek a trakční vedení. Výše škody na lokomotivě byla odhadnuta na 15 milionů, na osobních vozech 5 milionů a na trati 3,5 mil. Kč.
Vlaky SC PENDOLINO jsou v úseku Olomouc hl. n. - Přerov nahrazeny autobusy. Rychlíky jezdí odklonem přes Nezamyslice. Osobní vlaky nahrazují autobusy. Obnovení provozu v uvedeném úseku se předpokládá zítra dopoledne.
Na snímku je nehoda ze 3.1.2006. Tehdy vykolejil vlak ve směru na Olomouc, nyní v opačném směru.

Aktualizace 15.2. 8:36: V 5:21 byl obnoven provoz v elektrické trakci, SC Pendolino 502 již jede v celé trase.


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 14.2.2006 (11:53)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von

Weitere aus ČR Olomoucký


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer rk_kn.  mail  
14.02.2006 (21:20)  
Na RZZ a TEST , keď je riadne postavené návestidlo, vlaková cesta je elektricky uzavretá, radiče idú naprázdno, aj keď sa nimi otočí. Ak sa zruší vlak. cesta prestavením do základnej polohy, trvá to ešte 3 minuty, kým sa rozpadne záver vlak. cesty a uvoľnia sa radiče výmen. Aj keby vlak išiel na Pn, rýchlosť jazdy odbočkou sa musí dodržať, preto musí poznať miestne pomery.
14.02.2006 (20:48)  
DŠ:
Tím jsem nechtěl říct, že je na zrušení, ale delší dobu si určitě postojí
14.02.2006 (20:39)  
I když mašina vypadá hrozně, pokud se nehnulo s hlavním rámem, má šanci na opravu, 163 je ještě perspektivní řada. Jen aby se při převrácení nepokácely měniče a kompresory ve strojovně...
14.02.2006 (19:06)  
Škoda té 163.072 :-(
Registrierter Benutzer Johnny  mail  
14.02.2006 (18:55)  
atnelav: No nechtel bych byt v jeho kuzi.
Registrierter Benutzer atnelav  mail  
14.02.2006 (18:44)  
Proti plánu byla výluka pouze 1.TK Brodek-Dluhonice. Fíra jel křížem a zřejmě přehlédl návěst.
Editor oder ŽP Admin Karel Chýla  mail  
14.02.2006 (18:35)  
Jde to, ale myslím, že se shodí návěstidlo. Někteří fírové mají takový neduh, že tam dají výkon a štrachají se ve věcech a pak třeba přehlédnou návěstidlo. Asi bude lepší, když počkáme na oficiální důvod, možnosti je tam celá řada...
14.02.2006 (18:30)  
Pokud jel fíra 80, tak pravděpodobně (pokud nepřehlédnul návěstidlo) počítal s tím, že pojede přímým směrem. Jde na reléovce přehodit nouzově vexle po postavení vlakové cesty?
Registrierter Benutzer milan 
14.02.2006 (18:23)  
Ale zdá se, že se ČD polepšily...daly vědt, že něco není v pořádku dřív než po 24 hodinách :)
Registrierter Benutzer Descent  mail  
14.02.2006 (18:15)  
No to je divny.
Pockame na podrobnosti.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko