Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Brodek u Přerova - Aktualizace 21:45 - Dnes v 10.45 hod. vykolejila lokomotiva a první dva ze čtyř vozů osobního vlaku 3759 (Olomouc - Přerov) v Brodku u Přerova. Vlak odjížděl ze stanice a na přerovském zhlaví jel do odbočky, ale překročil povolenou rychlost o 70km/h. V současné době se šetří, zda selhala technika, či lidský faktor.Lokomotiva vypadla úplně mimo koleje do svahu, kde se položila na bok. Oba strojvedoucí, vlakvedoucí a devět cestujících bylo ošetřeno s lehkým zraněním.
Na místě je poškozený svršek a trakční vedení. Výše škody na lokomotivě byla odhadnuta na 15 milionů, na osobních vozech 5 milionů a na trati 3,5 mil. Kč.
Vlaky SC PENDOLINO jsou v úseku Olomouc hl. n. - Přerov nahrazeny autobusy. Rychlíky jezdí odklonem přes Nezamyslice. Osobní vlaky nahrazují autobusy. Obnovení provozu v uvedeném úseku se předpokládá zítra dopoledne.
Na snímku je nehoda ze 3.1.2006. Tehdy vykolejil vlak ve směru na Olomouc, nyní v opačném směru.
Aktualizace 15.2. 8:36: V 5:21 byl obnoven provoz v elektrické trakci, SC Pendolino 502 již jede v celé trase.
Karel Chýla
| 14.2.2006 (11:53)
| 14.2.2006 (11:53)Související zprávy

15.02.2006 (19:33)
honzaW: Za měsíc a půl bude Brodek už částečně vybagrovaný, tak snad se tím eliminuje případné další riziko...
15.02.2006 (19:13)
tak to mu dal dobrej priklad, a jak to tu zaznelo: "za mesic a pul bude dalsi nehoda" ach jo
15.02.2006 (17:06)
laci: třeba si ten druhý fíra dělal místní seznání, na rychlíkách na trati 220/1 vídám z tohoto důvodu dvojice strojvedoucích velmi často.
15.02.2006 (16:08)
Takéto veci naozaj nemám rád, ale...
Včera sa tu T pýtal na jednu vec, zopakujem: prečo tam boli dvaja, presun inde?
Včera sa tu T pýtal na jednu vec, zopakujem: prečo tam boli dvaja, presun inde?
15.02.2006 (15:24)
iDNES:
14:16 Dráhy oznámily, že v noci uzavřou hlavní tah v Brodku u Přerova. Budou vyprošťovat lokomotivu, která tu včera vykolejila. Některé vlaky nahradí autobusy, jiné pojedou přes Nezamyslice.
14:16 Dráhy oznámily, že v noci uzavřou hlavní tah v Brodku u Přerova. Budou vyprošťovat lokomotivu, která tu včera vykolejila. Některé vlaky nahradí autobusy, jiné pojedou přes Nezamyslice.
15.02.2006 (15:20)
Nevíte, které šestikolo tehdy táhlo ten náklad, co vykolejil v Prosenicích?
15.02.2006 (15:03)
Dnes před polednem(v 11:23) poškozeno cca 400 m troleje v úseku Roudná - Soběslav při jízdě R633. Zavedena NAD. Předpoklad ukončení výluky v 17:30.
http://www.cd.cz/index.php?action=section&id=16858
http://www.cd.cz/index.php?action=section&id=16858
15.02.2006 (14:16)
nemel jsem na mysli zrovna zamestnance typu strojvedouci nebo vypravci..
ale zamestnance jejichz produktivita je nizka nebo nulova (nabrezi+kupa ouradu na dalsich mistech po cele CD).
a hlavne zamestnance, kteri se na svych pozicich dlouhodobe neosvedci a jejichz prace ma primy vliv na obchodni vysledek podniku (tvurce produktu SC pendolino a obecne tvurce cele cenove politiky drah, neochotne pokladni, sproste pruvodci, spatne dispecery). vsichni tito lide zapricinuji neustaly ubytek zakazniku. a velka cast zakazniku co jeste zustala, tak jen proto ze nema moznost volby. howgh.
ale zamestnance jejichz produktivita je nizka nebo nulova (nabrezi+kupa ouradu na dalsich mistech po cele CD).
a hlavne zamestnance, kteri se na svych pozicich dlouhodobe neosvedci a jejichz prace ma primy vliv na obchodni vysledek podniku (tvurce produktu SC pendolino a obecne tvurce cele cenove politiky drah, neochotne pokladni, sproste pruvodci, spatne dispecery). vsichni tito lide zapricinuji neustaly ubytek zakazniku. a velka cast zakazniku co jeste zustala, tak jen proto ze nema moznost volby. howgh.
15.02.2006 (13:52)
Waszyne máš naprostou pravdu. Kdyby toho starého kornouta se základem 25k nahradili někým z ÚP za osmičku hrubého, určitě by se inkriminovaná událost nestala. O úspoře pro státní kasu ani nehovořím.
Stejný princip jako v supermarketech je třeba zavést například u ČSA. Tam byli piloti též nějak vzpurní. Myslím že po náborové akci, několika hodinách odlétaných na Msfs 9 není co řešit. Stejně to dnes řídí počítače.
Ta produktivita!!!
Proč si např. platit předraženého statika, když každý se zdravým sedláckým rozumem a dobrým okem to odhadne bez nějakých obtěžujícíh výpočtů.
Chirurgové, dispečeři letového provozu, obsluha v Temelíně etc.
Ráj na zemi a duha pnoucí se nad stády žebráků s rukama od práce vytahanýma až na zem.
Už se nemůžu dočkat.
Stejný princip jako v supermarketech je třeba zavést například u ČSA. Tam byli piloti též nějak vzpurní. Myslím že po náborové akci, několika hodinách odlétaných na Msfs 9 není co řešit. Stejně to dnes řídí počítače.
Ta produktivita!!!
Proč si např. platit předraženého statika, když každý se zdravým sedláckým rozumem a dobrým okem to odhadne bez nějakých obtěžujícíh výpočtů.
Chirurgové, dispečeři letového provozu, obsluha v Temelíně etc.
Ráj na zemi a duha pnoucí se nad stády žebráků s rukama od práce vytahanýma až na zem.
Už se nemůžu dočkat.
15.02.2006 (12:43)
Karel Chýla: Jde o více aspektů. Dá se porovnat s nehodou v Prosenicích. Náklad se šestikolákem včele jel 80km/h do 40km/h spojky v domění, že jede 80kou výhybkou, loko+první dva vozy projely, zbytek se zasekal. V Brodku strojevedoucí nastavil na rozjezdu od nástupiště 100 na voliči a jel, došlo mu to když vletěl do první výhybky, začal brzdit -> setrvačná síla, na druhé výhybce šel ven. Je otázka, kdyby nebrzdil... . Jen spekulace a kdybylismus.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko










