Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Brodek u Přerova - Aktualizace 21:45 - Dnes v 10.45 hod. vykolejila lokomotiva a první dva ze čtyř vozů osobního vlaku 3759 (Olomouc - Přerov) v Brodku u Přerova. Vlak odjížděl ze stanice a na přerovském zhlaví jel do odbočky, ale překročil povolenou rychlost o 70km/h. V současné době se šetří, zda selhala technika, či lidský faktor.Lokomotiva vypadla úplně mimo koleje do svahu, kde se položila na bok. Oba strojvedoucí, vlakvedoucí a devět cestujících bylo ošetřeno s lehkým zraněním.
Na místě je poškozený svršek a trakční vedení. Výše škody na lokomotivě byla odhadnuta na 15 milionů, na osobních vozech 5 milionů a na trati 3,5 mil. Kč.
Vlaky SC PENDOLINO jsou v úseku Olomouc hl. n. - Přerov nahrazeny autobusy. Rychlíky jezdí odklonem přes Nezamyslice. Osobní vlaky nahrazují autobusy. Obnovení provozu v uvedeném úseku se předpokládá zítra dopoledne.
Na snímku je nehoda ze 3.1.2006. Tehdy vykolejil vlak ve směru na Olomouc, nyní v opačném směru.
Aktualizace 15.2. 8:36: V 5:21 byl obnoven provoz v elektrické trakci, SC Pendolino 502 již jede v celé trase.
Karel Chýla
| 14.2.2006 (11:53)
| 14.2.2006 (11:53)Související zprávy

15.02.2006 (10:34)
to adam:
v tomto nazoru vidim nekolik kvalitnich myslenek. Dle meho nazoru CD rovnez potrebuji vedeni neovlivnene procesy v CD. Cili topmanagement zvenku, no nevim zda zrovna z zelpage, ale proste zvenku.
Ktery nebude trvat na provozovani,ne kvuli zisku,ale protoze se to vzdycky provozovalo. Ktery nebude (ne)delat neco, protoze se to vzdycky (ne)delalo. A co hlavne, ktery bude naprosto imunni vuci ruznym Duskum. A bude naprosto bez emoci resit i citlive zalezitosti, napr. vyhozeni 90% zamestnancu z nabrezi. Jak vyrobni linky a hypermarkety resi rychlou obmenu pracovniku, u CD je to zase presne naopak, alespon u profesi, ktere jednaji se zakazniky a maji vliv na zisk. A to by nebylo horsi, ale mnohem lepsi. Jenze by se muselo zacit makat a byla by nejaka zodpovednost za obchodni vysledek i na nejnizsi urovni a to se prece nikdy takto nedelalo ze..
v tomto nazoru vidim nekolik kvalitnich myslenek. Dle meho nazoru CD rovnez potrebuji vedeni neovlivnene procesy v CD. Cili topmanagement zvenku, no nevim zda zrovna z zelpage, ale proste zvenku.
Ktery nebude trvat na provozovani,ne kvuli zisku,ale protoze se to vzdycky provozovalo. Ktery nebude (ne)delat neco, protoze se to vzdycky (ne)delalo. A co hlavne, ktery bude naprosto imunni vuci ruznym Duskum. A bude naprosto bez emoci resit i citlive zalezitosti, napr. vyhozeni 90% zamestnancu z nabrezi. Jak vyrobni linky a hypermarkety resi rychlou obmenu pracovniku, u CD je to zase presne naopak, alespon u profesi, ktere jednaji se zakazniky a maji vliv na zisk. A to by nebylo horsi, ale mnohem lepsi. Jenze by se muselo zacit makat a byla by nejaka zodpovednost za obchodni vysledek i na nejnizsi urovni a to se prece nikdy takto nedelalo ze..
15.02.2006 (8:39)
Vlak jel necelých 100km/h při vykolejení. Bude oříšek vytáhnout lokomotivu ze škarpy. Je poměrně daleko od osy koleje...70t.
15.02.2006 (8:10)
Důvěru ve mě kladenou nezkalmu!
15.02.2006 (0:50)
Hospodareni CD je jak Cerna Dira. Chapete nekdo cernou diru? :-D Tak se nesnazte pochopipt hospodareni CD. To bych se snazil pochopit jedine v pripade, ze bych mel sanci tam delat. A tak vysoko se nikdo z nas stejne nedostane. Coz je podle meho nazoru skoda, protoze si myslim, ze kdyby se sebrala banda ze Zelpage, nebude to s CD o moc horsi... :-D
14.02.2006 (23:33)
Spojka Prostějov - Přerov, hm, spíš takový vtip pro SŽDC.
Je to náhoda, smůla, že se staly dvě závažné nehody přímo v jedné stanici brzy po sobě. Traťák musí být na prášky... .
Jednotlivé části SDC, ČD jsou pojištěny, kdyby padla vina na ně. Externí dopravci jsou také pojištěny. Je to jak nehoda na silnici, vyšetřování, závěr, strana, která nese vinu na nehodě, vyčíslení škody, úhada škody... . Jsem zvědavý, až budu vědět, na kolik to strojvedoucí rozjel od VB ke zhlaví.
Je to náhoda, smůla, že se staly dvě závažné nehody přímo v jedné stanici brzy po sobě. Traťák musí být na prášky... .
Jednotlivé části SDC, ČD jsou pojištěny, kdyby padla vina na ně. Externí dopravci jsou také pojištěny. Je to jak nehoda na silnici, vyšetřování, závěr, strana, která nese vinu na nehodě, vyčíslení škody, úhada škody... . Jsem zvědavý, až budu vědět, na kolik to strojvedoucí rozjel od VB ke zhlaví.
14.02.2006 (23:07)
To už je pomalu na úvahu SŽDC a ČD, jestli by se v rámci stavby koridoru neměla postavit i spojka Prostějov - Přerov mimo Nezamyslice za účelem vyloučení úvratě v Nezamyslicích a tím urychlení odklonů v případě dalšího průšvihu mezi Olomoucí a Přerovem ...
14.02.2006 (22:04)
To ladik tak good luck dva pindove a jeste bus, neni nad supercity pohodli :-)))
14.02.2006 (22:01)
už zase.Tam je to nějaký zakletý :) doufám že se to nestane mě zejtra jedu
sc 507¨z P-O,pak Ostrava-Baška,,,druhej den Baška -Frenštát a zpět.další nočnin vlakem O-P,,a p-Č.B....a takovýhle lidi snižujou strátu ČD hned
sc 507¨z P-O,pak Ostrava-Baška,,,druhej den Baška -Frenštát a zpět.další nočnin vlakem O-P,,a p-Č.B....a takovýhle lidi snižujou strátu ČD hned
14.02.2006 (21:35)
Pojišťovna zaplatí škodu pouze v případě, že má viník uzavřenu pojistku odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu zaměstnání …
14.02.2006 (21:23)
Garfield: Tak to bezesporu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










