Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Ostrava - České dráhy zareagovaly na články v tisku a dnes vydaly tiskovou zprávu s názvem České dráhy chystají koncept spojení aglomerací Moravskoslezského kraje s Prahou za nejvýše 3:50 hod., doba spojení Ostravy s Prahou se přiblíží 3 hodinám. "Případný příchod dalších dopravců s pomalejším spojením a cenovou nabídkou odopovídající stávajícím nabídkám ČD by byl spíše konkurencí pro autobusovou dopravu.", sdělují ČD v tiskové zprávě.České dráhy připravují zákaznickou strategii zaměřenou na další zrychlení mezi Moravskoslezským krajem a Prahou. Jedná se o 3 body - zrychlení spojů SCP na úroveň 3 hodin, garance přepravy z aglomerací MS kraje do Prahy do 3:50 hod. a zavedení zcela nových typů spojení. Českých drah se zřejmě nedotkne případný vstup dalších dopravců, kteří by na trh přišli s nabídkou výrazně pomalejšího spojení s menším počtem zastávek za ceny, které odpovídají cenové nabídce Českých drah. Tato spojení by byla spíše konkurencí autobusové a individuální automobilové dopravě. Naopak by spíše posílila železniční dopravu na tomto rameni. České dráhy zmiňují, že potencionální přepravci zatím ještě nemají schválena vozidla pro provoz v České republice. Zajímavě zní informace, že cestujícímu je VŽDY AUTOMATICKY NABÍDNUTA NEJVÝHODNĚJŠÍ CENA - průzkum ČD center, který vypracovala Želpage v roce 2005, odhalil pravý opak.
České dráhy připravují i nová spojení z celého MS kraje, u kterých bude minimální doba pro přestup, přestup bude probíhat v rámci jednoho nástupiště a cestující mohou očekávat doplňkový servis. Současně dojde ke zjednodušení marketingového pojmenování směrem k zákazníkovi. Současně ČD připravují produkt nových spojení zaměřených na trase Praha - Ostrava na specifickou skupinu zákazníků, který nebyl doposud na této relaci nabízen. Lze předpokládat i zkrácení jízdních dob vlaků IC/EC.Zdroj: Tisková zpráva ČD
CSPSV | 19.4.2006 (12:25)
Zusammenhängende Nachrichten

19.04.2006 (20:48)
Tak revoluce dorazila i na dráhu, a jsem zvědavej jak dopadnou 380, zda se prosaděj nebo i ČD bude jezdit s kvalitníma zápaďáckejma mašinkama. Soudruzi promiňte.:-)
19.04.2006 (20:24)
Třeba já, mluvím velmi dobře francouzsky. Podívám se trochu po webu.
19.04.2006 (20:24)
M: Jednoduche. Celou tiskovou zpravu mluvi CD na jedne strane o obycejnych vlacich vyssi kvality, ktere bere jako jedno, protoze jsou vsechny skvele a rychle a z modernich vozu. Druha skupina jsou jeste skvelejsi a temer bozske TISY. Temy skvelymi obycejnymi skvelymi vlaky jezdi odhadem 70% lidi, temi jeste skvelejsimi a temer bozskymi SCP, jezdi 30%. Jsou TISY nejpopularnejsi?
19.04.2006 (20:18)
To Rail 2005:
Pokud myslíš, pod tím Z23500 toto
http://z2n.free.fr/z/23500/ter2n.jpg
tak to asi opravdu bude "mazec"!!! :-)
Není tady někdo francouzštiny znalý, kdo by přidal nějaké podrobnosti o této "krásce" na kolejích??
Pokud myslíš, pod tím Z23500 toto
http://z2n.free.fr/z/23500/ter2n.jpg
tak to asi opravdu bude "mazec"!!! :-)
Není tady někdo francouzštiny znalý, kdo by přidal nějaké podrobnosti o této "krásce" na kolejích??
19.04.2006 (18:45)
Tak tohle je ze strany ČD dobrá křeč:-) Příští rok má RT trasovány vlaky na Vmax 140km/h. Věřím, že se ES 64 F4 podaří schválit a opravdu vyjedou.
Ale to bude teprve rozjezd. Až bude v roce 2008 koridor kompletně hotov bude také nové ještě lepší vozidlo, silnější než Pendolino, takže v roce 2008 dostanou ČD definitivně na prdel. A jestli se přidá i Student Agency s francouzskými Z23500, tak to bude mazec.
Ale to bude teprve rozjezd. Až bude v roce 2008 koridor kompletně hotov bude také nové ještě lepší vozidlo, silnější než Pendolino, takže v roce 2008 dostanou ČD definitivně na prdel. A jestli se přidá i Student Agency s francouzskými Z23500, tak to bude mazec.
19.04.2006 (17:15)
Není důležité, zda bude dopravovat cestující ze Středočeského následně i Pardubického kraje do Moravskoslezskho kraje a zpět a.s. ČD, ale je důležité, že budou dopraveni bezpečně, včas a hlavně po železnici, která má volnou kapacitu oproti silničním trasám, bez rozdílu názvu dopravce. Samozřejmě není ani zanedbatelná cena za přepravu, a pohodlí. Koženkové království ČD a.s. patrně není tím nejlepším královstvím. j.fil
19.04.2006 (15:04)
Ta tisková zpráva jen fakt parádní. Z ČD se nám nejspíš brzy stane politická strana.
19.04.2006 (14:47)
O nabízení vždy nejlevnějšího jízdného mám své zkušenosti.
1.případ) Kupoval jsem si před pár lety jízdenku Praha hl.n.-Mosty u J. na půl (děleno v Č.Těšíně) a pokladní mi ještě nabízela, že mi to dá dohromady.
2. případ) Jízdenku Praha-Libeň-Ústí n.L.-Cheb-Hranice v Č. nebyla pokladní schopna vydat vůbec. Abx mě cstující za mnou nesežrali nechal jsem si jí dát jen do Chebu, s tím , že si zbytek doukoupím tam.:-( :-(
1.případ) Kupoval jsem si před pár lety jízdenku Praha hl.n.-Mosty u J. na půl (děleno v Č.Těšíně) a pokladní mi ještě nabízela, že mi to dá dohromady.
2. případ) Jízdenku Praha-Libeň-Ústí n.L.-Cheb-Hranice v Č. nebyla pokladní schopna vydat vůbec. Abx mě cstující za mnou nesežrali nechal jsem si jí dát jen do Chebu, s tím , že si zbytek doukoupím tam.:-( :-(
19.04.2006 (14:40)
MC: Jasne, ten princip chapu, pokud ale pujdeme do takovych extremu, tak krome tautologie najdeme rozpor v jakemkoliv tvrzeni... Tohle tvrzeni bylo evidentne myslene ve vazbe na system slev (tohle se zpochybnit da skrze "ochotu" pokladnich, ale rozkladat to tim, ze si muzu koupit na 300 a 6 km s tim podle meho nazoru nesouvisi)
Pokud ty procenta delas takhle, tak v tom pripade cesky prezident po volbach jako prvniho standartne neoslovuje predsedu NEJsilnejsi strany, ale asi se to dela podle sympatii. Jen tak mimochodem - ktere z cisel 3 - 4 - 5 je NEJvetsi? Petka to nebude, protoze 3+4=7... Ale pokud se najde vice lidi, kteri mi budou tvrdit, ze NEJvetsi podil z 20%, 25%, 25%, 30% nema tech 30%, protoze v tomto pripade neni mozne superlativ identifikovat a lze vyuzit vyhradne tvaru "vetsi", "mensi", nikoliv vsak "nejvetsi", "nejmensi", tak to vezmu zpet a budu tvrdit, ze z onech cisel neni mozne o zadnem z nich prohlasit, ze je nejvetsi...
Pokud ty procenta delas takhle, tak v tom pripade cesky prezident po volbach jako prvniho standartne neoslovuje predsedu NEJsilnejsi strany, ale asi se to dela podle sympatii. Jen tak mimochodem - ktere z cisel 3 - 4 - 5 je NEJvetsi? Petka to nebude, protoze 3+4=7... Ale pokud se najde vice lidi, kteri mi budou tvrdit, ze NEJvetsi podil z 20%, 25%, 25%, 30% nema tech 30%, protoze v tomto pripade neni mozne superlativ identifikovat a lze vyuzit vyhradne tvaru "vetsi", "mensi", nikoliv vsak "nejvetsi", "nejmensi", tak to vezmu zpet a budu tvrdit, ze z onech cisel neni mozne o zadnem z nich prohlasit, ze je nejvetsi...
19.04.2006 (14:26)
Zdá se mi to, nebo ČD najímají jako tiskové mluvčí hodně neúspěšné zakomplexované bloggery? Ten styl, jakým je to napsané, mi to dost připomíná "Moje milá tisková zprávo, musím vychválit SCP, jinak nám v něm vůbec nikdo nebude jezdit ..."
Být ČD, ušetřím na marketingu a začnu hledat rezervy na obnovu fondu osobní vozů pro soupravy EC, které tady podružně taky propagují ... ono pak zbyde pár reko vozů třeba i pro ty rychlíky ;-)
Být ČD, ušetřím na marketingu a začnu hledat rezervy na obnovu fondu osobní vozů pro soupravy EC, které tady podružně taky propagují ... ono pak zbyde pár reko vozů třeba i pro ty rychlíky ;-)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











