..: Další dopravci na trase Praha - Ostrava budou konkurencí pro autobusy, ne pro ČD :..
CDT 680 pendolinoOstrava - České dráhy zareagovaly na články v tisku a dnes vydaly tiskovou zprávu s názvem České dráhy chystají koncept spojení aglomerací Moravskoslezského kraje s Prahou za nejvýše 3:50 hod., doba spojení Ostravy s Prahou se přiblíží 3 hodinám. "Případný příchod dalších dopravců s pomalejším spojením a cenovou nabídkou odopovídající stávajícím nabídkám ČD by byl spíše konkurencí pro autobusovou dopravu.", sdělují ČD v tiskové zprávě.
České dráhy připravují zákaznickou strategii zaměřenou na další zrychlení mezi Moravskoslezským krajem a Prahou. Jedná se o 3 body - zrychlení spojů SCP na úroveň 3 hodin, garance přepravy z aglomerací MS kraje do Prahy do 3:50 hod. a zavedení zcela nových typů spojení. Českých drah se zřejmě nedotkne případný vstup dalších dopravců, kteří by na trh přišli s nabídkou výrazně pomalejšího spojení s menším počtem zastávek za ceny, které odpovídají cenové nabídce Českých drah. Tato spojení by byla spíše konkurencí autobusové a individuální automobilové dopravě. Naopak by spíše posílila železniční dopravu na tomto rameni. České dráhy zmiňují, že potencionální přepravci zatím ještě nemají schválena vozidla pro provoz v České republice. Zajímavě zní informace, že cestujícímu je VŽDY AUTOMATICKY NABÍDNUTA NEJVÝHODNĚJŠÍ CENA - průzkum ČD center, který vypracovala Želpage v roce 2005, odhalil pravý opak.
471České dráhy připravují i nová spojení z celého MS kraje, u kterých bude minimální doba pro přestup, přestup bude probíhat v rámci jednoho nástupiště a cestující mohou očekávat doplňkový servis. Současně dojde ke zjednodušení marketingového pojmenování směrem k zákazníkovi. Současně ČD připravují produkt nových spojení zaměřených na trase Praha - Ostrava na specifickou skupinu zákazníků, který nebyl doposud na této relaci nabízen. Lze předpokládat i zkrácení jízdních dob vlaků IC/EC.

Zdroj: Tisková zpráva ČD


CSPSV | 19.4.2006 (12:25)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel CSPSV 
19.04.2006 (13:39)  
Když jsem přepisoval tiskovku, tak jsem nevěřil vlastním očím. V poslední době to stojí opravdu ... - nedávno nejrychlejší spoje s centry republiky, nyní tato TZ. Co můžeme čekat v létě, až bude 30°C, nedokážu odhadnout.
registrovaný uživatel Semík  mail  
19.04.2006 (13:36)  
No pokud vím, tak řada, kterou chce nasadit RT má už povolení na zajíždění do Děčína. Problém je v tom, že na české straně může být vždy jen jedna lokomotiva dané řady. Jako odvetu bych viděl, aby si RT pronajala od ZSSK všechny lok. řady 350, ono by to pak proces schvalování hodně urychlilo, když by je ČD samo potřebovalo.........
registrovaný uživatel vb007 
19.04.2006 (13:35)  
Takhle jsem se dlouho nezasmál. Navrhuji přejmenovat ČD na Bůh na kolejích(BNK). A všichni zaměstnanci můžou být podle tohoto nevimco klidný protože ČD nemajkonkurenci!
registrovaný uživatel xyz  mail  
19.04.2006 (13:33)  
:-DDDDDDD
:-DDDDDDDDDDDDD
...Již nyní nabízejí České dráhy na trase Praha – Olomouc - Ostrava bezkonkurenčně nejvyšší kvalitu...
:-DDDDDDDD
...V případě spojů SC Pendolino se navíc jedná o nejvyšší úroveň poskytovaných služeb v rámci všech železničních dopravců ve střední Evropě... (Nemecko a Rakousko jsou mimochodem geograficky ve stredni Evrope)
:-DDDDDDDD
...Poznámka: vozidla, která byla prezentována v tisku, že by mohla být případně využita ze strany dalších dopravců, nemají zatím schválení pro provoz v ČR... (No ze ta vozidla pro SC Pendolino maji definitivne vyresena.)
:-DDDDDDDDDD
:-DDDDDD
Uz dooooooost.... nebo umru....
:-DDD
registrovaný uživatel M 
19.04.2006 (13:30)  
Mimochodem - kolik je MS kraji aglomeraci?:-)
registrovaný uživatel M 
19.04.2006 (13:29)  
Jako tohle je vazne sila...

Co mne zaujalo nejvice ze vseho je to, ze Raitrans bude konkurovat autobusove a individualni doprave. No a pendolino teda bude konkurovat cemu? Letadlum a kolum? No, taky je to moznost...
Taky to ale lze cist takto: Prejeme hodne stesti konkurentovi, ktery timto oslovi zajimavy segment cestujicich, my se soustredime na nase prazdne pendolino

Proste jak rikam - sila...

Jsem majitel maleho obchudku, pres ulici stavi Albert, ale ja jsem klidny, protoze Albert ma vsechno jen o 30% levnejsi, rohliky si pece sam, zatimco ja prodavam vcerejsi, v Albertu budou mit poradne kozaty pokladni a ja budu i nadale zamestnavat skaredou tchyni. Ale protoze jsem z gruntu vyborny obchodnik, tak nemam problem:-)
registrovaný uživatel J.K.  mail  
19.04.2006 (13:23)  
Přečtěte si tu tiskovku celou:

http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=32908

Ale rychle, protože takový blábol tam nejspíš moc dlouho nevydrží. Počítám, že to stáhnou hned, jak odpovědný pracovník vystřízliví.
19.04.2006 (13:14)  
A kde je to výrazně pomalejší spojení? V návrhu GVD 2007 je RT oproti SC o "strašných" 10 minut pomalejší. A ten přestup v rámci jednoho nástupiště, kde často ani něco jako nástupiště neexistuje... Aby pak neměla každá obec v MS kraji přípoje na SC do Prahy a s ostatními částmi kraje mizerné "nepřípoje".
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
19.04.2006 (13:07)  
To jsou zase slinty, panecku... :-D
registrovaný uživatel konca 
19.04.2006 (13:05)  
Dobrý kecy, zřejmě šité horkou jehlou. Ale konečně to vypadá, že soudruhy ČD někdo přinutí se trochu pohnout, alespoň trošičku.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko