..: Další dopravci na trase Praha - Ostrava budou konkurencí pro autobusy, ne pro ČD :..
CDT 680 pendolinoOstrava - České dráhy zareagovaly na články v tisku a dnes vydaly tiskovou zprávu s názvem České dráhy chystají koncept spojení aglomerací Moravskoslezského kraje s Prahou za nejvýše 3:50 hod., doba spojení Ostravy s Prahou se přiblíží 3 hodinám. "Případný příchod dalších dopravců s pomalejším spojením a cenovou nabídkou odopovídající stávajícím nabídkám ČD by byl spíše konkurencí pro autobusovou dopravu.", sdělují ČD v tiskové zprávě.
České dráhy připravují zákaznickou strategii zaměřenou na další zrychlení mezi Moravskoslezským krajem a Prahou. Jedná se o 3 body - zrychlení spojů SCP na úroveň 3 hodin, garance přepravy z aglomerací MS kraje do Prahy do 3:50 hod. a zavedení zcela nových typů spojení. Českých drah se zřejmě nedotkne případný vstup dalších dopravců, kteří by na trh přišli s nabídkou výrazně pomalejšího spojení s menším počtem zastávek za ceny, které odpovídají cenové nabídce Českých drah. Tato spojení by byla spíše konkurencí autobusové a individuální automobilové dopravě. Naopak by spíše posílila železniční dopravu na tomto rameni. České dráhy zmiňují, že potencionální přepravci zatím ještě nemají schválena vozidla pro provoz v České republice. Zajímavě zní informace, že cestujícímu je VŽDY AUTOMATICKY NABÍDNUTA NEJVÝHODNĚJŠÍ CENA - průzkum ČD center, který vypracovala Želpage v roce 2005, odhalil pravý opak.
471České dráhy připravují i nová spojení z celého MS kraje, u kterých bude minimální doba pro přestup, přestup bude probíhat v rámci jednoho nástupiště a cestující mohou očekávat doplňkový servis. Současně dojde ke zjednodušení marketingového pojmenování směrem k zákazníkovi. Současně ČD připravují produkt nových spojení zaměřených na trase Praha - Ostrava na specifickou skupinu zákazníků, který nebyl doposud na této relaci nabízen. Lze předpokládat i zkrácení jízdních dob vlaků IC/EC.

Zdroj: Tisková zpráva ČD


CSPSV | 19.4.2006 (12:25)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel MC 
19.04.2006 (14:23)  
M: To je jedno, jak to nazves. V kazdem pripade za jistych okolnosti existuje vyhodnejsi cena, nez ktera je automaticky nabidnuta cestujicimu. Tot spor se spojenim "VZDY NEJVYHODNEJSI". Jde to vyuzit u tras nad cca 200km (odhad), ktere jsou vzdalenostne na pocatku tarifniho rozmezi.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
19.04.2006 (14:21)  
M: A co se tyce tech reakci na me. Ano, je to marne, ale uz mi to neda. Jsi debil. Nedavno mluvim o tom, ze existovaly vlaky IC Ova-Praha za nejakych 250-300Kc a ze to bylo odpovidajici cena. Ty tady opet vytahnes takovy blabol, ze chcu vlaky do dvou stovek a nejmin EC. Vyvolavas FW, nebo se o to alespon usilovne snazis.

Jestlize 30% lidi jezdi necim a 70% necim jinym, neni pro me 30% nejpopularnejsi zpusob prepravy. A co se tyce toho deleni na R, IC a EC, tak proc celou dobu CD srovnavaji v teto tiskove zprave SC vs. vsichni ostatni a u teto statistiky, kde se jim to hodi, to najednou rozkousuji?
registrovaný uživatel M 
19.04.2006 (14:21)  
Jo, diky, to jsem nevedel...
xyz to urcite taky nepochopil...


Mimochodem, wikipedia k tomu rika:

Střední Evropa je částí Evropy ležící mezi východní a západní Evropou, kterou většinou rozumíme Polsko, Česko, Slovensko, Maďarsko a Slovinsko, označované někdy také jako středovýchodní Evropa. V širším kontextu do střední Evropy řadíme ještě Německo, Rakousko, Švýcarsko a Lichtenštejnsko.

Další definice hovoří o státech střední Evropy jako o zemích, které svou kulturou a historií patří k Západu, ale které byly po II. světové válce podrobeny Sovětským svazem.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
19.04.2006 (14:15)  
M: Ad tva pripominka k XYZ: Kdyz prejdes o padesat kilometru na zapad, nejsi na zapade. Rozlisuj relativni a absolutni pojmy, prosim. Nemecko a Rakousko jsou geograficky stredni Evropa, stejne tak jako Svycarsko.
registrovaný uživatel M 
19.04.2006 (14:11)  
Priklad, kde to lze vyuzit?
A druha vec - tohle neni vyuzivaji nejlepvnejsiho tarifu, ale jeho odrbavani, tot muj nazor
registrovaný uživatel MC 
19.04.2006 (14:07)  
"Zároveň České dráhy umožňují aplikaci dalších slevových modelů, jako jsou například skupinové či zpáteční jízdenky a cestujícímu je VŽDY AUTOMATICKY NABÍDNUTA NEJVÝHODNĚJŠÍ CENA."

Jeste se mi nestalo, ze by mi pokladni sama od sebe doporucila rozdeleni cesty na vice kratsich useku, prestoze to vyjde cestujiciho /i vyrazne/ levneji (napriklad 300+6km misto 306km). Takze lez.
registrovaný uživatel M 
19.04.2006 (14:06)  
Ad Adam
Ano, je to blabol jako prase, ale PROSIM, uvedom si, ze ne kazdy musi preferovat a zadat tentyz typ dopravy co ty (tj. alespon EC a cena tak do 200), jsou lide, kteri nemaji problem priplatit si a nedela jim to moralni problem (o "hmotnem" problem ted nemluvim)
-AUT a GER uz objevil Twix
-popularni, nejpopularnejsi, lez... Pokud sam napises, ze SC ma 30% a je to NEJvic, tak je to NEJpopularnejsi. To je proste superlativ. Ten oznacuje nejlepsi z moznych, neni to vetsinove...
-pokud nikoho nezajima par minut, tak nechapu, proc existuji taxiky... Pokud se chci kochat prirodou, tak cas neresim (a klidne pojedu do Chorvatska vlakem), pokud neni mojim cilem preprava jako takova, ale to, ze se chci premistit, tak cas muze mit roli velikou...
19.04.2006 (13:59)  
....jedná často o zcela nové cestující, kteří začali služeb Českých drah využívat právě díky zavedení produktu SC Pendolino Jenom na trase Praha – Ostrava se díky tomu přepravní frekvence u dálkových vlaků zvedla přibližně o 30 %.
.......
To jezdily ostatní rychlíky taky tak prázdné? Nebo pendolína přilákala nové cestující (ouha při pohledu do naprosto prázdné 680) omylem do R a EC vlaků.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
19.04.2006 (13:52)  
"Případný příchod dalších dopravců s pomalejším spojením a cenovou nabídkou odpovídající stávajícím nabídkám ČD by byl spíše konkurencí pro autobusovou dopravu."

Myslim, ze ne, Time, kdyz prijde nekdo, kdo pojede za stejnou cenu jako IC/EC, nebo jeste o fousek levneji, a pritom o nejakych dvacet minut rychleji, verte mi pane tiskovy mluvci, ze to pocitite. A Pinda to pociti taky. :-D

"Na trati jezdí přímé dálkové vlaky Českých drah kategorie R, IC, EC složené výhradně z modernizovaných nebo nových vozů..."

Nove vozy? Jsem si asi nevsiml. A moderznizovane na rychlicich? Jo Ostravan, pardon... nebo jezdni modernizovane i na Laborci, Silesii? :-D

"...a vlaky SC Pendolino vedené výhradně soupravami rychlovlaků 680. Z pohledu cestujícího se jedná o garanci špičkového servisu, který je zcela srovnatelný se službami poskytovanými západoevropskými železnicemi."

Nez neco takoveho napisete, svezte se nejdriv vlaky nejvyssi kvality v zapadni Evrope, prosim...


"V případě spojů SC Pendolino se navíc jedná o nejvyšší úroveň poskytovaných služeb v rámci všech železničních dopravců ve střední Evropě."

Rakousko a Nemecko neni stredni Evropa?

"Vlaky SC Pendolino se navíc podílem na přepravených cestujících staly nejpopulárnějším způsobem přepravy mezi Prahou, Olomoucí a Ostravou..."

Popularni zrejme jsou, ale o tom podilu bych pochyboval, vzhledem k tomu, ze Ostravan jezdi nabity a z Pendolin je plne jenom to ranni, troufal bych si tvrdit, ze tohle je lez (nebo prinejmensim sikovna manipulovana skutecnost, treba jako ze - R 20%, IC25%, EC25%, SC 30%). :-D Takze ma vlastne nejvetsi podil (ale co nekoho zajima, ze ty ostatni tri druhy dopravy daji dohromady dvakrat tolik co cely slavny TIS. :-)

"Tyto spoje navíc využívají cestující, kteří primárně preferují rychlost, pohodlí a servis. Proto pro vlaky SC Pendolino není jakýkoli pomalejší způsob přepravy s nižším rozsahem servisu konkurencí."

Maximalne pro zazrane managery. Pro vetsinovou populaci nekdo, kdo pojede o deset minut dele nez Pendolino a bude za to chtit polovicni cenu, konkurenci bude a kurva velkou. :-D A ze tam RT nasadi RT neco minimalne na urovni Beeru, tim jsem si celkem jist. A to je slusny vagon a pro normalniho cestujiciho postacujici.

"Zároveň České dráhy umožňují aplikaci dalších slevových modelů, jako jsou například skupinové či zpáteční jízdenky a cestujícímu je VŽDY AUTOMATICKY NABÍDNUTA NEJVÝHODNĚJŠÍ CENA."

Dobry joke, sam jsem nekolikrat kupujicimu v rade prede mnou (nahodny cestujici) radil a nejednou jsem se setkal s nevrazivym pohledem pani pokladni. :-D

"Tento přepravní systém bude navíc obsahovat komplexní servis pro zákazníka – včetně minimálních garantovaných „přestupových oken“ v rozsahu několika minut..."

Tak to jsem zvedav, zvlast kdyz onen pripojny vlak, bude mit zpozdeni. Pocka SC Pendolino na osobak? :-D

"Současně České dráhy plánují na trase Praha – Ostrava zcela nový typ služby, zaměřený na specifickou skupinu zákazníků, který doposud nebyl na této relaci vůbec nabízen."

Vuz pro duchodce? Nebooo, pojizdna herna pro male deti? :-D

"Těch spoje SC Pendolino přepravily od zahájení provozu již více než 150 tisíc s tím, že ranní spoje z Ostravy / Olomouce, odpolední z Prahy a spoje v neděli bývají často vyprodány až několik dní předem..."

...zatimco v ostanich mate vagon vetsinou sam pro sebe. :-D
registrovaný uživatel M 
19.04.2006 (13:42)  
xyz - kam se emigrovalo? Do stredu nebo na zapad? Aha, rypale...
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko