Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Opava(Aktualizováno) - Podle serveru dopravni.net by mohlo jezdit do Opavy Pendolino alespoň jednou denně. Někteří opavští manažeři mají zájem o využívání spojů SCP, jenomže přípoje na tyto vlaky jsou špatné. České dráhy o prodlužení trati do Opavy vážně přemýšlejí. „Myslím si, že je skoro jisté, že alespoň jedno Pendolino by mělo jezdit z Opavy,“ uvedl generální ředitel ČD Josef Bazala. Zaměstnanci stanice Opava-východ ovšem nevěří tomu, že by od nich rychlovlak vyjížděl. „O záměru nasadit řadu 680 zatím oficiálně nic nevíme,“ uvedl jeden ze zaměstanců opavského nádraží východ. Podobné snahy měli i obyvatelé Bohumína na Karvinsku, kam dvě soupravy řady 680 zajíždí každý den.Podle informací z Železničáře se uvažuje o zajíždění pendolin jak do Opavy, tak do Bohumína od začátku nového jízdního řádu, tedy od 9.12.2006.
I kdyby záměr Opavanů nevyšel, budou na trasu Opava - Český Těšín nasazeny jednotky řady 471. První z jednotek pro Moravskoslezský kraj měla být 471.020, která je právě ve výrobě a měla být dodána do PJ Bohumín. Aktualizováno- Podle našich informací ovšem bude zítra (28.4.) předána do DKV Praha a do Bohumína půjde až 471.022 již v novém nátěru.
Zdroj: Dopravní web
Samir Lepara | 24.4.2006 (19:05)
Související zprávy

25.04.2006 (8:21)
to J.K.: Kdo to vysvětloval??? A k jakém došel výsledku??? :))) Že tam jezdí málo lidí??? Hned ti i odpovím: ANO, jezdí. Kolik lidi si myslíš že by lidí jezdilo do Bohumína??? Za celý den jestli by jich bylo 10 v obou směrech tak to by byl úspěch.
to Dav: Nemyslím si že to budou jenom 3 manažeři, pokud ty spoje budou ráno z OP a večer do OP, myslím že tam bude možná i víc lidí než na poledních vlacích z/do Prahy.
to Dav: Nemyslím si že to budou jenom 3 manažeři, pokud ty spoje budou ráno z OP a večer do OP, myslím že tam bude možná i víc lidí než na poledních vlacích z/do Prahy.
25.04.2006 (6:35)
to Ondra M: Kdyz se podivate, jak CD pendolino prezentuji, jak z "SC Pendolino" tvori nedostizny produkt, tak je snad jasne, ze nasazeni v zahranici neveri snad ani tiskovy mluvka CD.
25.04.2006 (6:24)
No, není to tak dávno, co někdo z ČD vysvětloval, proč pendolino nemůže vozit cestující až do/z Bohumína...
25.04.2006 (0:04)
Dokazu si predstavit, ze posledni vecerni spoj pojede do OP a pak souprava pojede jako Os do Bohumina :-D
24.04.2006 (23:50)
Mi to nepřipadá tak divné, zavést jeden pár Pendolina, proč ne?
24.04.2006 (23:02)
Kuba: teda jestli to bylo na mě, tak s klidnou duší říkám že bydlím na Moravě a pendolína k nám sice nejezdí, ale to mi jaksi neva! Mám prostě za to že je to vlak který by se měl využívat naprosto jinak a ne zajíždět do Opavy pro 3 manažeri... navíc rychlostí 100km/h
24.04.2006 (23:01)
Kuba: teda jestli to bylo na mě, tak s klidnou duší říkám že bydlím na Moravě a pendolína k nám sice nejezdí, ale to mi jaksi neva! Mám prostě za to že je to vlak který by se měl využívat naprosto jinak a ne zajíždět do Opavy pro 3 manažeri... navíc rychlostí 100km/h
24.04.2006 (22:56)
Neco mi rika, ze kdyby pendolino melo jezdit trat Usti-Sokolov, tak se ti Cechacci poserou taky, takze o konkretnim miste to nebude...
A poznamenavam, ze v tomto pripade jsem tim posranym Cechackem asi i ja...
A poznamenavam, ze v tomto pripade jsem tim posranym Cechackem asi i ja...
24.04.2006 (22:50)
Rozdíl v jízdních dobách při letmém průjezdu na dráze dlouhé 28 km :
100 km/h = 16,8 min
120 km/h = 14 minut
140 km/h = 12 minut
160 km/h = 10,5 minuty
K tomu je nutné připočítat přirážky na rozjezd a zastavení, resp. zkrátit dráhu po níž se pojede uvedenou rychlostí …
100 km/h = 16,8 min
120 km/h = 14 minut
140 km/h = 12 minut
160 km/h = 10,5 minuty
K tomu je nutné připočítat přirážky na rozjezd a zastavení, resp. zkrátit dráhu po níž se pojede uvedenou rychlostí …
24.04.2006 (22:34)
Abyste jste se z toho vy Čecháčci neposra*i, že bude Pendolino jezdit k nám a ne k vám. Jinak 100km/h tam je proto, že tam není autoblok, jinak svršek je dělaný na 140km/h.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











