Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Opava(Aktualizováno) - Podle serveru dopravni.net by mohlo jezdit do Opavy Pendolino alespoň jednou denně. Někteří opavští manažeři mají zájem o využívání spojů SCP, jenomže přípoje na tyto vlaky jsou špatné. České dráhy o prodlužení trati do Opavy vážně přemýšlejí. „Myslím si, že je skoro jisté, že alespoň jedno Pendolino by mělo jezdit z Opavy,“ uvedl generální ředitel ČD Josef Bazala. Zaměstnanci stanice Opava-východ ovšem nevěří tomu, že by od nich rychlovlak vyjížděl. „O záměru nasadit řadu 680 zatím oficiálně nic nevíme,“ uvedl jeden ze zaměstanců opavského nádraží východ. Podobné snahy měli i obyvatelé Bohumína na Karvinsku, kam dvě soupravy řady 680 zajíždí každý den.Podle informací z Železničáře se uvažuje o zajíždění pendolin jak do Opavy, tak do Bohumína od začátku nového jízdního řádu, tedy od 9.12.2006.
I kdyby záměr Opavanů nevyšel, budou na trasu Opava - Český Těšín nasazeny jednotky řady 471. První z jednotek pro Moravskoslezský kraj měla být 471.020, která je právě ve výrobě a měla být dodána do PJ Bohumín. Aktualizováno- Podle našich informací ovšem bude zítra (28.4.) předána do DKV Praha a do Bohumína půjde až 471.022 již v novém nátěru.
Zdroj: Dopravní web
Samir Lepara | 24.4.2006 (19:05)
Súvisiace správy

24.04.2006 (19:43)
Hurááá, Já jsem věděl že mi Pinďa bude jezdit až domů. Pana Bazala děkuju.
24.04.2006 (19:32)
Zel.Am:...třeba na lávce nad třebovickým nádražím,že? :-)
rychlost bude opravdu "až" 100km/h
rychlost bude opravdu "až" 100km/h
24.04.2006 (19:30)
Zel.am: Hm a rychlostniky na 100 tam jsou pro srandu?
24.04.2006 (19:21)
Tak to je síla, už se vidím jak ho fotím na mých oblíbených místech na štrece....škoda že se trať opravuje jen na 90.....
24.04.2006 (19:13)
Ale, takže zatímco se za fůry miliard stavějí koridory, po kterých nemáme čím jezdit (zapomnělo se věnovat "pár" miliard na nákup vhodných vozidel - pendolino nepočítám protože s koridory zrovna kompatibilní není), na jednokolejku do Opavy se okamžitě nasadí ešusy ve dvouhodinovém taktu a navíc ještě pendolino. Tomu říkám modernizace trati. Nechtějí se třeba manažeři z Berouna taky naklápět, když se mají vozební ramena pendolin protáhnout?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko











