..: RT Express nemá zatím schváleny lokomotivy :..
Ilustrační fotoOstrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.

Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.

Zdroj: MF DNES


Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   
10.11.2006 (8:18)  
180 DB by se musely upravit na 160 km/h
A kdo by je půjčil? Pochybuji, že by je DB uvolnilo jedině možná výměna za 189?
Registrierter Benutzer Petryk 
10.11.2006 (6:26)  
Snad všechna vozidla z posledních let měli ten samý problém jako nyní Siemensy. Nebo se pletu? Takže si opět z toho nevzali příklad a dělaj ty samý chyby... Lidská blbost je nekonečná...
09.11.2006 (23:00)  
Času na 189 moc nemaj,co připadá dále v úvahu 180 DB bastard,sergeje,ragulíny nebo slovenský krysy nebo snad loko od českých soukromíků tj.brejlovci od OKD a další podobný.?To,že schválí 189,tomu nevěřím.Pro mě jsou cenou stejně nejvýhodnější ČD.Jinak o jak zásadní problém se jedná?
Registrierter Benutzer Karboxilas  mail  
09.11.2006 (22:06)  
Jenda se tedy o tuto lokomotivu.
http://www.k-report.net/foto/i001.jpg
Kazdopadne by bylo skoda, kdyby nebyly schvaleny, protoze by se konecne i do ceskeho vnitrozeni dostaly moderni stroje (nepocitam rakouske Taurusy v Breclavi), ktere by byly nasazovany v pavidelnem provozu (tedy ne napr. a zkousky do Cerhenic)
09.11.2006 (21:48)  
Drobný detail: Na ilustračním obrázku je lokomotiva ES 64 U2 a ne ES 64 F4.
09.11.2006 (21:34)  
Vozy má zajistit DB Sondernzug. Tedy budou to vozy DB pro zvláštní vlaky.
Registrierter Benutzer Karboxilas  mail  
09.11.2006 (21:11)  
George_Couser: Snad ne česká Béčka (tedy českodrážní), i když, kdyby v nich byly nové záclonky a koberec, tak by to možná mohlo lidi za tu cenu nalákat (a možná i bez záclonek) :-)
09.11.2006 (21:01)  
QWERTZ: Opraveno.
09.11.2006 (20:58)  
Karboxilas: Budou to Béčka se záclonkami a kobercem, v kterých na rozdíl od "hlučných vozů" nebude hrát dechovka a zpívat Eva a Vašek :-D
Registrierter Benutzer M 
09.11.2006 (20:57)  
Tiche - ne ze by byly tiche sami o sobe, ale ticho "musi" byt v nich. Jako ve skolce po obede:-)
  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko