Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ostrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.
Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.
Zdroj: MF DNES
Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Související zprávy

11.11.2006 (9:57)
Tak jsem se díval a SDL (Displok) ma jen následující loko:
ES 64 U2 - Taurusy 1116 (neumí 3kV)
ES 64 F4 - o těch se mluví
ER 20 - Herkules ÖBB 2016
MRCE nabízí
E 484 - Dual voltage freight locomotives from Bombardier, same as SBB class Re 484
http://www.railfaneurope.net/pix/de/private/lease-hire/MRCE/00-PREVIEWS/MRCE_Re484-901-4__2006-10-17_Bellinzona-18.jpg.jpg
To by mohla být alternativa...
ES 64 U2 - Taurusy 1116 (neumí 3kV)
ES 64 F4 - o těch se mluví
ER 20 - Herkules ÖBB 2016
MRCE nabízí
E 484 - Dual voltage freight locomotives from Bombardier, same as SBB class Re 484
http://www.railfaneurope.net/pix/de/private/lease-hire/MRCE/00-PREVIEWS/MRCE_Re484-901-4__2006-10-17_Bellinzona-18.jpg.jpg
To by mohla být alternativa...
11.11.2006 (9:48)
Omezme si vstupní podmínky hledání lokomotivy, a třeba na to přijdeme.
Podle mně:
1) Nebude to diesel (7,5% je dost)
2) vmax >= 140 km/h
3) Nejspíš stejnosměrné motory (kvůli rušení)
4) Pravděpodobně odporová regulace (stejně jako 3)
No a teď pátrejte :)
Podle mně:
1) Nebude to diesel (7,5% je dost)
2) vmax >= 140 km/h
3) Nejspíš stejnosměrné motory (kvůli rušení)
4) Pravděpodobně odporová regulace (stejně jako 3)
No a teď pátrejte :)
11.11.2006 (2:37)
Mam pocit, ze se tu smichavaji dve, podobne, ale ne stejne, veci a to privatizace a konkurence
11.11.2006 (0:53)
Hoši, nechci Vám kazit radost z hledání německých mašin, ale to "náhradní řešení" poskytne úplně někdo jiný než DB. Ale pátrejte dál!
11.11.2006 (0:11)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/db014.jpg
a nemohlo by tam jezdit tohle?
Řada 218 DB, maximálka 140 km/h výkon +/- 1700 kw... v Německu to tahá i EC/IC
a nemohlo by tam jezdit tohle?
Řada 218 DB, maximálka 140 km/h výkon +/- 1700 kw... v Německu to tahá i EC/IC
10.11.2006 (21:57)
AD peter99 nechci se hádat,ale u nás konkurence ČD jen a jen prospěje resp. užitek z konkurence budou mít cestující.
10.11.2006 (21:13)
To Frkač - inu tržní optimisty nikdo nepřesvědčí, u nich se projevuje uzavřenost mysli a nepochopí, že jsou oblasti činnosti, kde trh nakonec selže a 150ti letá historie železnic říká, že se jedná o přirozený monopol a tam byla pokaždé neviditelná ruka trhu destruktivní. Připadá mi to jako v 50. letech, tehdy se musel znárodnit i poslední švec, dneska je to naopak, privatizuje se úplně vše.
10.11.2006 (21:12)
Frkači promiň,ty tvoje zdroje jsou na....Patřím mezi ty kdo budou na 189 jezdit.Stačí ti to !!!!
10.11.2006 (20:59)
Tajne zdroje jsou ale vzdycky s *...
10.11.2006 (18:53)
Pro zaosai :
Mám tajné, ale spolehlivé zdroje zdroje. A slovo údaj se nepíše s kroužkovaným ů. A také se jmenuji Farkač a ne Frkač. FRK
Mám tajné, ale spolehlivé zdroje zdroje. A slovo údaj se nepíše s kroužkovaným ů. A také se jmenuji Farkač a ne Frkač. FRK
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











