Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Pardubice -
Ve čtvrtek ve 20:20 hodin došlo v zastávce Valy u Přelouče ve směru Kolín - Pardubice k další nehodě na I. koridoru. K události došlo pravděpodobně při průjezdu spoje IC 519 Manažer, který projel zastávkou a zastavil se za ní. Byla zachycena osoba a došlo k jejímu usmrcení, před 22. hodinou zde probíhalo šetření Policie ČR. Provoz byl tak možný pouze po jedné koleji. Zpoždění spoje IC 519 dosáhlo 150 minut (v Pardubicích), další spoj - rychlík 423 Cassovia - získal zpoždění 45 minut.
zdroj: vlastní zjištění
Pavel S. | 5.1.2007 (12:29)
Související zprávy

06.01.2007 (16:38)
Já taky souhlasím s babilonem.
Při těchto událostech musí přijet policie a místní DI.Někdy přijede později ten a ten a než to vyšetří,můžete počítat +2hodiny.
Při těchto událostech musí přijet policie a místní DI.Někdy přijede později ten a ten a než to vyšetří,můžete počítat +2hodiny.
06.01.2007 (15:03)
Nemíním se dlouze rozepisovat,ale můj názor je totožný s babilon.Nevíte náhodou někdo,proč ten vlak nabral 150 min.zpoždění?Já myslím,že přijede policie,vše vyfotí či jinak zdokumentuje a vlak může pokračovat.Víc s tím stejně nejde dělat!
06.01.2007 (13:24)
ad Semík : No to já taky. - Ale první odstaven byl míněn obecně.
06.01.2007 (12:37)
Petr Krček: Oplocovat tratě? V našich podmínkách nemá smysl - na koridoru zastávky po 2 km, úrovňové přejezdy. Oplocení má smysl u vysokorychlostních tratí...
06.01.2007 (11:00)
Vyborne. :-)
06.01.2007 (0:54)
Adam i ostatní: Včera ve 21 hodin byla spuštěna nová anketa - nyní tedy mají všichni registrování čtenáři ŽelPage možnost vyjádřit svůj názor na zprávy z černé kroniky (vpravo dole na hlavní stránce)...
05.01.2007 (22:48)
Navrhuju srazene lidi hodit do zpravy jednou za mesic a staci.
05.01.2007 (22:30)
Jdou Němec, Angličan a Čech a dorazí k tabuli Zákaz vstupu. Němec se otočí a jde zpátky. Angličan začne nadávat, několikrát do tabule vztekle kopne, otočí se a jde zpátky. A Čech jde dál, aby zjistil, co se děje, že se tam nesmí.
05.01.2007 (22:09)
mirku: dekuji za odpovedi
05.01.2007 (20:18)
Německo, Švýcarsko, Rakousko, Francie, Itálie a další země běžné tratě (do 160 km/h) neoplocují. Zato ve Velké Británii jsou tratě důsledně oploceny ostnatým drátem, takže na koleje se dostanete jen na přejezdech. Oplocení železniční trati z Inverness na severu Skotska do Wicku, které vede v podstatě pustinou je dost zdrcující zážitek.
Ve Francii jsou oploceny tratě po nichž jezdí TGV, ale tam je to ochrana před zvěří, resp. současně je to ochrana zvěře před vlaky … S vysokorychlostními tratěmi v Německu zkušenost nemám, ale Hamburg – Berlín, kde se jezdí 200 km/h určitě oplocená není; oplocená je ve Švýcarsku "NBS" Rothrist – odb. Matstetten, kde se jezdí 200 km/h.
Ve Francii jsou oploceny tratě po nichž jezdí TGV, ale tam je to ochrana před zvěří, resp. současně je to ochrana zvěře před vlaky … S vysokorychlostními tratěmi v Německu zkušenost nemám, ale Hamburg – Berlín, kde se jezdí 200 km/h určitě oplocená není; oplocená je ve Švýcarsku "NBS" Rothrist – odb. Matstetten, kde se jezdí 200 km/h.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











