Tábor - Na trati 220 mezi Táborem a Soběslaví bude od 27.3. do 3.4.2007 probíhat nepřetržitá výluka, která značně omezí provoz vlaků. Mezistátní vlaky Ex 101/100 Jože Plečnik a R 206/207 budou mezi Prahou a Českými Budějovicemi vedeny odklonem přes Plzeň (bez zastavení), v úseku Praha hl. n. - České Budějovice pojede náhradní souprava složená pouze ze sedačkových vozů.
Vlaky pojedou z Českých Budějovic o 20 minut dříve
Vnitrostátní rychlíky České Budějovice - Praha hl. n. budou v úseku České Budějovice - Veselí nad Lužnicí - Tábor vedeny s náskokem 20 min. oproti běžnému jízdnímu řádu a v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí a zpět budou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou. Vnitrostátní rychlíky Praha hl. n. - České Budějovice budou v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice o cca 15 - 20 minut opožděny.
Několikrát během dne bude vedena v rámci náhradní autobusové dopravy autobusová linka Tábor - Soběslav - Kardašova Řečice - Jindřichův Hradec a zpět. Regionální vlaky osobní dopravy budou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou v úseku Tábor - Soběslav a zpět a za úsekem s náhradní autobusovou dopravou budou o cca 15 - 20 opožděny.
K výluce je vydán zvláštní výlukový jízdní řád. "České dráhy se omlouvají cestujícím za nepříjemnosti způsobené výlukou, které budou následně kompenzovány zvýšením rychlosti vlaků," sdělily dráhy svým zákazníkům.
Prosíme fotografy, aby fotografie odkloněných mezistátních spojů přes Plzeň posílali na e-mail info@zelpage.cz pro další zpracování. Předem za zaslané snímky děkujeme.
zdroj: Výluka ČD

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
R 840 zastaví v Plzni v 7.58, nutno udělat JZB, čili v nejlepším případě odjezd tak 8.03, jízdní doba bez zastavení "Plzeň lobezské koleje – Praha hl.n." = 1.32, čili pokud bychom počítali z Plzně hl.n. stejnou jízdní dobu, v Praze tak kolem 9.35 = + 55 proti R 634.
Pro odklonové R 206/207 je stanovená jízdní doba 197/188 minut, + pobyty z dopravních důvodů na křižování.
NAD není skutečně organizována optimálně, stojící cestující by se vůbec neměli v NAD vyskytovat …
Pokud jsou peníze na propagandu ztrátových Pendolin, měla by být stejná propaganda věnována i výlukové činnosti.
Naštěstí je výluková činnost – bohužel bez zapracování odklonových časů pro 100 a 206 na dojezdu do Prahy (cca + 40 minut), takže přípoje budou fuč … zahrnuta i IDOSu.
U 207 mohou být cestující do Zürichu nemile překvapení ujetím 466 v Salzburgu, pokud by se odklon někde zadrhl. V Salzburgu je rezerva jen 31 minutu, líp je na tom spojení do Italie, tam jsou 84 minuty.
ráno přes plzen by stačilo přidat několik vagonů + 363 na konci, za R v 6,02 do Plzně z ČB, a v plzni by se hned odpojila a jelo by se BEZZASTAVENÍ do Prahy...
Nebo alesopn po dobu výluky uznávat jízdenky ČB - TÁBOR - PRAHA na trase přes PLZEŇ nebo přes PÍSEK. ČB - PLZEŇ je pravidelný dvouhodinový takt, rychlíky od Prahy přijíždí do PLZNĚ cca 10 min před odjezdem R do ČB.
Když to už takhle geniálně vymysleli, tak by to mohli dát lidem vědět, např. rozdávání letáčků ve vlaku, na nádražích, v obchodních centrech,... reklamy v novinách, vozidlech MHD
ČB/Tábor - ne každý pujde do ČD centra.
zase musím pochválit zavedení alespon několika přímých autobusových linek na trase JINDŘICHŮV HRADEC - TÁBOR
Pokud ČD dokázaly zapracovat do tištěného vydání 1.změny kursbuchu výluku na trati 142 je zcela nepochopitelné, proč podobnou výlukovou tabulku nezpracovaly rovněž pro trať 220.
Především by se musela provést koordinace s výlukami na trati 221, čili udělat kompletně nový grafikon … dělá se to prostřednictvím programu SENA, takže je to obrovský problém …
Na WWW ČD je veřejnosti předhozen ke konzumaci zparchantělý nepřehledný výlukový pdf soubor … vygenerovat klasickou přehlednou kursbuchovou tabulku by asi dalo moc práce …
Odklonová jízdní doba (celkem jedno zda přes Plzeň nebo Příbram) je cca 3.15 - 3.20 hodiny, záleží na tom, jak se na jednokolejkách podaří upatlat křižování.
Spíše si musíme položit otázku, proč se výlukové práce na jedné trati nezkoordinovaly … To je ovšem problém souběžných výluk na trati 010 a 270 (Záboří – Kolín) & (Moravičany – Červenka).
ŠPATNÉ řešení. Většina lidí se nezajímá o to, jak jim jede spoj den předem, dost jich nemá přístup na internet ani nevolají na infolinku. Většina lidí si pamatuje odjezdy z ČB např. v 5,02; 6,02; 6,54 a 8,54; a když přijdou na nádraží např. v 5,50 na vlak v 6,02 tak budou určitě nemile překvapeni "výlukovým jízdním řádem" připravují ČD nějakou reklamní kampaň ohledně "výlukového jízdního řádu"? Např. inzeráty v místních dennících, rozdávání letáků lidem ve vlaku,...?
A Nebylo by možné ALESPOŇ 1 pár ranního vlaku - např. R 634/636 v 6,02/6,54 z ČB a 641/643 v 15,14/16,14 z PHY vést odklonem přes Plzeň nebo přes Písek s dieselem v čele? Např. ve zkrácené verzy (pro cestující z ČB) bez zastavení? a druhá soupray by jela "klasicky" (pro cestující z Tábora a Benešova) rovněž zkrácená?
Tak kdo si kdy pojede projet 31. 3. Lobezské?
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











