..: Výluka na trati mezi Táborem a Soběslaví :..

Ilustrační obrázekTábor - Na trati 220 mezi Táborem a Soběslaví bude od 27.3. do 3.4.2007 probíhat nepřetržitá výluka, která značně omezí provoz vlaků. Mezistátní vlaky Ex 101/100 Jože Plečnik a R 206/207 budou mezi Prahou a Českými Budějovicemi vedeny odklonem přes Plzeň (bez zastavení), v úseku Praha hl. n. - České Budějovice pojede náhradní souprava složená pouze ze sedačkových vozů.

Vlaky pojedou z Českých Budějovic o 20 minut dříve

Vnitrostátní rychlíky České Budějovice - Praha hl. n. budou v úseku České Budějovice - Veselí nad Lužnicí - Tábor vedeny s náskokem 20 min. oproti běžnému jízdnímu řádu a v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí a zpět budou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou. Vnitrostátní rychlíky Praha hl. n. - České Budějovice budou v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice o cca 15 - 20 minut opožděny.

Několikrát během dne bude vedena v rámci náhradní autobusové dopravy autobusová linka Tábor - Soběslav - Kardašova Řečice - Jindřichův Hradec a zpět. Regionální vlaky osobní dopravy budou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou v úseku Tábor - Soběslav a zpět a za úsekem s náhradní autobusovou dopravou budou o cca 15 - 20 opožděny.

K výluce je vydán zvláštní výlukový jízdní řád. "České dráhy se omlouvají cestujícím za nepříjemnosti způsobené výlukou, které budou následně kompenzovány zvýšením rychlosti vlaků," sdělily dráhy svým zákazníkům.

Prosíme fotografy, aby fotografie odkloněných mezistátních spojů přes Plzeň posílali na e-mail info@zelpage.cz pro další zpracování. Předem za zaslané snímky děkujeme.

zdroj: Výluka ČD


CSPSV | 17.3.2007 (4:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Semík  mail  
19.03.2007 (20:36)  
By mě zajímalo kdo by ty reklamní letáky platil? Jestli ČD, nebo SŽDC.
18.03.2007 (21:49)  
MZ: máte pravdu, nečekal jsem takový časový rozdíl... myslím si, že pendolíno, "výkladní" skříň ČD je určitě mnohem důležitější než ranní a odpolední rychlíky, které bývají solidně obsazeny... dráhy by si měli při této výluce uvědomit, že mezi ČB a Prahou jezdí asi 6 autobusových společností, od listoadu i Student Agency...
18.03.2007 (19:42)  
ad 240.025 – tak ten nápad se závěsem na R 840 není myslím nejšťastnější. Drobátko jste se přepočítal.
R 840 zastaví v Plzni v 7.58, nutno udělat JZB, čili v nejlepším případě odjezd tak 8.03, jízdní doba bez zastavení "Plzeň lobezské koleje – Praha hl.n." = 1.32, čili pokud bychom počítali z Plzně hl.n. stejnou jízdní dobu, v Praze tak kolem 9.35 = + 55 proti R 634.
Pro odklonové R 206/207 je stanovená jízdní doba 197/188 minut, + pobyty z dopravních důvodů na křižování.
NAD není skutečně organizována optimálně, stojící cestující by se vůbec neměli v NAD vyskytovat …
Pokud jsou peníze na propagandu ztrátových Pendolin, měla by být stejná propaganda věnována i výlukové činnosti.
Naštěstí je výluková činnost – bohužel bez zapracování odklonových časů pro 100 a 206 na dojezdu do Prahy (cca + 40 minut), takže přípoje budou fuč … zahrnuta i IDOSu.
U 207 mohou být cestující do Zürichu nemile překvapení ujetím 466 v Salzburgu, pokud by se odklon někde zadrhl. V Salzburgu je rezerva jen 31 minutu, líp je na tom spojení do Italie, tam jsou 84 minuty.
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
18.03.2007 (19:03)  
240.025: Jestli bude z Vaší strany zájem, tak můžeme jet spolu. Pokud skutečně pojedu, ozvu se Vám na mail a sám uvidíte...
18.03.2007 (15:25)  
Miroslav Zikmund: myslím si, že pro většinu lidí je pohodlnější edět v JEDNOM vlaku o 10 - 15 minut déle, než přčstupovat z vlaku na autobus - prav. pod. kloubovou Karosu MHD České Budějovice/Tábor - 40 míst k sezení a 100 k stání a potom zase z autobusu na vlak. Neni takovej problém, když se přestupuje jen jednou.
ráno přes plzen by stačilo přidat několik vagonů + 363 na konci, za R v 6,02 do Plzně z ČB, a v plzni by se hned odpojila a jelo by se BEZZASTAVENÍ do Prahy...
Nebo alesopn po dobu výluky uznávat jízdenky ČB - TÁBOR - PRAHA na trase přes PLZEŇ nebo přes PÍSEK. ČB - PLZEŇ je pravidelný dvouhodinový takt, rychlíky od Prahy přijíždí do PLZNĚ cca 10 min před odjezdem R do ČB.
Když to už takhle geniálně vymysleli, tak by to mohli dát lidem vědět, např. rozdávání letáčků ve vlaku, na nádražích, v obchodních centrech,... reklamy v novinách, vozidlech MHD
ČB/Tábor - ne každý pujde do ČD centra.
zase musím pochválit zavedení alespon několika přímých autobusových linek na trase JINDŘICHŮV HRADEC - TÁBOR
18.03.2007 (13:52)  
240.025 – máte BOHUŽEL pravdu.
Pokud ČD dokázaly zapracovat do tištěného vydání 1.změny kursbuchu výluku na trati 142 je zcela nepochopitelné, proč podobnou výlukovou tabulku nezpracovaly rovněž pro trať 220.
Především by se musela provést koordinace s výlukami na trati 221, čili udělat kompletně nový grafikon … dělá se to prostřednictvím programu SENA, takže je to obrovský problém …
Na WWW ČD je veřejnosti předhozen ke konzumaci zparchantělý nepřehledný výlukový pdf soubor … vygenerovat klasickou přehlednou kursbuchovou tabulku by asi dalo moc práce …
Odklonová jízdní doba (celkem jedno zda přes Plzeň nebo Příbram) je cca 3.15 - 3.20 hodiny, záleží na tom, jak se na jednokolejkách podaří upatlat křižování.

Spíše si musíme položit otázku, proč se výlukové práce na jedné trati nezkoordinovaly … To je ovšem problém souběžných výluk na trati 010 a 270 (Záboří – Kolín) & (Moravičany – Červenka).
17.03.2007 (23:22)  
Railfort: já tam pojedu prav. pod. ráno plečkou. Poravděpodobně budu spát:-D v pohodlí Bmz
17.03.2007 (23:21)  
co si myslíte o odjezdech z ČB o 20 minut dřív? Podle mě je to
ŠPATNÉ řešení. Většina lidí se nezajímá o to, jak jim jede spoj den předem, dost jich nemá přístup na internet ani nevolají na infolinku. Většina lidí si pamatuje odjezdy z ČB např. v 5,02; 6,02; 6,54 a 8,54; a když přijdou na nádraží např. v 5,50 na vlak v 6,02 tak budou určitě nemile překvapeni "výlukovým jízdním řádem" připravují ČD nějakou reklamní kampaň ohledně "výlukového jízdního řádu"? Např. inzeráty v místních dennících, rozdávání letáků lidem ve vlaku,...?
A Nebylo by možné ALESPOŇ 1 pár ranního vlaku - např. R 634/636 v 6,02/6,54 z ČB a 641/643 v 15,14/16,14 z PHY vést odklonem přes Plzeň nebo přes Písek s dieselem v čele? Např. ve zkrácené verzy (pro cestující z ČB) bez zastavení? a druhá soupray by jela "klasicky" (pro cestující z Tábora a Benešova) rovněž zkrácená?
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
17.03.2007 (12:15)  
Qaws: V poho:-)

Tak kdo si kdy pojede projet 31. 3. Lobezské?
registrovaný uživatel ATS 
17.03.2007 (12:10)  
To snad bude lepší jezdi na kole. Ale něco za něco. Až bude koryto, tak tu snad nebudou rychlíky jezdit průměrem pod 60 km/h jako teď.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko