..: Desiro bude jezdit na trase Praha - Rudná u Prahy - Beroun :..

Desiro, zdroj: Veolia Transport (Vault HandlerBeroun - V rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“ připravila společnost Veolia Transport Česká republika veřejné prezentační jízdy na trati Praha – Rudná u Prahy – Beroun. Prezentační jízdy se uskuteční ve středu 6.6.2007 odpoledne a budou přístupné široké odborné i laické veřejnosti. Vlaky budou vedeny moderní motorovou jednotkou Siemens Desiro.

Společnost Veolia Transport Česká republika zajišťuje doprovodný program semináře „Možnosti železnice pro veřejnou dopravu v Praze“, který se bude konat dne 6.6.2007 na Ministerstvu dopravy ČR pod záštitou náměstka ministra dopravy Petra Šlégra. Cílem semináře je seznámení s možnostmi většího zapojení železnice do systému městské veřejné dopravy a představení dobré praxe ze zahraničí v oblasti městské železnice.

V rámci doprovodného programu zajišťuje společnost neveřejnou prezentační jízdu motorové jednotky pro účastníky semináře. Vlak pojede v trase Praha Masarykovo nádraží – Hostivice – Rudná u Prahy – Praha Smíchov – Praha hl. n. Odjíždět bude z 2. nástupiště Masarykova nádraží ve 13:45 hod. a ve 14:49 hod. ukončí jízdu na hlavním nádraží. Po této neveřejné části programu se uskuteční veřejné prezentační jízdy pro širokou veřejnost na trati Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun a zpět.

Jízdní řád vlaku pro širokou veřejnost

TAM: Praha hl.n. 14:52 - Praha Smíchov 15:02 - Praha Holyně 15:09 - Praha Řeporyje 15:17 - Zbuzany 15:20 - Rudná u Prahy 15:25 - Nučice 15:29 - Loděnice 15:37 - Vráž u Berouna 15:36 - Beroun Závodí 15:51 - Beroun 15:54

ZPĚT: Beroun 16:05 - Beroun Závodí 16:08 - Vráž u Berouna 16:15 - Loděnice 16:20 - Nučice 16:28 - Rudná u Prahy 16:40 - Zbuzany 16:45 - Praha Řeporyje 16:50 - Praha Holyně 16:54 - Praha Smíchov 17:03 - Praha hl. n. 17:13

Zpáteční jízdné mezi libovolnými stanicemi činí 10 Kč.

Leták (ve formátu pdf) - pozvánka na akci

zdroj: Tisková zpráva Veolia Transport


CSPSV | 29.5.2007 (23:00)
Related newsopen/close

More on Pozvánky

More from ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
31.05.2007 (11:27)  
Milý Venco, vaše zhulené modrogumní příspěvky by jistě ostatní brali vážněji, kdyby jste se uráčil uvést aspoň nějaké věcné argumenty. Stále nám ještě tajíte, v čem je je podle vás ta úžasná RegioNova o tolik lepší než to neekonomické Desiro:)? Sám jsem měl možnost obě vozidla opakovaně porovnat a dospěl jsem k tomu, že srovnávat je rozhodně nelze, protože Desiro je úplně jiná liga...
31.05.2007 (11:01)  
Milý venco,
z tvých příspěvků lze vyčíst pouze výhrady k ostatním.
Co takhle prezentovat spíš vlastní názory.

K tvé předchozí reakci: Nikdy jsem neřekl, že bude connex jezdit z Prahy do Berouna za 10 Kč. Přímo v článku máš napsané, že jde o prezentační jednorázou jízdu. Ale už jen z té mají u ČD bobky.
Registered user Palko 
31.05.2007 (9:03)  
DB Netz je něco jako bude ČD Cargo
Venca Motyka: Správce infrastruktury je to stejné jako jeden z nákladních dopravců?
Registered user Racek 
31.05.2007 (8:58)  
jahoda: majitel Desira se ho snaží prezentovat v Praze, kde na něj nachytá maximum lidí. Kromě Hrbaté má možnost ještě na Semmeringu nebo na Pacifiku, což jsou úplně stejné 'případy' (Buštěhradka má odpoledne problém s kapacitou ...).

Jan Beneš: pohodlné sedačky, snadný nástup a současný design se snad projeví na jakékoliv trati. Co víc chcete substrátu prezentovat?

KAROTKA: soukromá investice do infrastruktury (trati) je v principu možná, akorát by musel vlastník (SŽDC) investorovi k tomu vybranému poplatku něco přihodit, aby se to komerčně vyplatilo. Ale těžko to bude dělat Connex (dopravce), takové věci dělají spíš stavební a developerské firmy ...

Venca Motyka: 814 je v principu totéž, co Desiro (akorát že Desiro má na ty kopce lepší výkon a adhezi) ... takže nevím, proč by 814 byla vhodná a Desiro nee
31.05.2007 (8:40)  
Zda se mi to nebo nekteri diskuteri jsou nespokojeni vzdy za kazdou cenu?
Desiro je vhodné, dokonce velmi vhodné, pro trate jako je 173. V prac dny je tam v ranni a odpoledni spicce hodinovy takt, celkem 11 paru vlaku. Rychlost je sice vetsinou jen 70, zato je trat "hrbata". Vysoky vykon a adhezni hmotnost tak budou nalezite vyuzity.
Registered user lwq  mail  
31.05.2007 (1:38)  
"Slysite toho posuka???!!!" ... nebudu jmenovat ... O-)
Registered user José 
31.05.2007 (1:35)  
Motyko!? tak 814 je pohodlnější než Desiro??? Doufám že to byl jen pokus o vtip. (ha ha ha)

..a ještě něco..než zase začneš komentovat ostatní uživatele(viz. tvůj poslední příspěvek)..taxi radši přečti po sobě ty svoje moudra, která jsou na úrovni..radši pomlčím

(ostatní & žp: sorry za OT)
Registered user OlSi  mail  
31.05.2007 (0:33)  
Já myslim, že Desiro není špatný nápad, nechápu, proč to někdo zatracuje, já bych byl rád, že se aspoň někdo někde pokusí prolomit ledy,i když z vlastní zkušenosti nemám společnost Veolia/Connex příliš v lásce, zde to tak nehodnotím. A myslím, že pohodlnost vozidla nezáleží jen na tom, jestli je české výroby nebo od těch "hrozných" imperialistů z ciziny, ale zřejmě na tom, jaké sedačky se v daném vozidle použijí...
30.05.2007 (22:26)  
No, divím se, že společnost connex neinvestuje do trati Praha- Rakovník, tam by mohla vydělat pěknej balík.
30.05.2007 (20:32)  
Jak je vidět, reakce na tuto akci jsou velice rozporuplné, i když převažují názory spíše negativní. Já se také přidám k většině - mě smysl této estrády zcela uniká. Nevím jaký má význam předvádět Desiro na trati, kde se jeho lepší jízdní vlastnosti vůbec neprojeví. Je to velká škoda.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko