Beroun - V rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“ připravila společnost Veolia Transport Česká republika veřejné prezentační jízdy na trati Praha – Rudná u Prahy – Beroun. Prezentační jízdy se uskuteční ve středu 6.6.2007 odpoledne a budou přístupné široké odborné i laické veřejnosti. Vlaky budou vedeny moderní motorovou jednotkou Siemens Desiro.
Společnost Veolia Transport Česká republika zajišťuje doprovodný program semináře „Možnosti železnice pro veřejnou dopravu v Praze“, který se bude konat dne 6.6.2007 na Ministerstvu dopravy ČR pod záštitou náměstka ministra dopravy Petra Šlégra. Cílem semináře je seznámení s možnostmi většího zapojení železnice do systému městské veřejné dopravy a představení dobré praxe ze zahraničí v oblasti městské železnice.
V rámci doprovodného programu zajišťuje společnost neveřejnou prezentační jízdu motorové jednotky pro účastníky semináře. Vlak pojede v trase Praha Masarykovo nádraží – Hostivice – Rudná u Prahy – Praha Smíchov – Praha hl. n. Odjíždět bude z 2. nástupiště Masarykova nádraží ve 13:45 hod. a ve 14:49 hod. ukončí jízdu na hlavním nádraží. Po této neveřejné části programu se uskuteční veřejné prezentační jízdy pro širokou veřejnost na trati Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun a zpět.
Jízdní řád vlaku pro širokou veřejnost
TAM: Praha hl.n. 14:52 - Praha Smíchov 15:02 - Praha Holyně 15:09 - Praha Řeporyje 15:17 - Zbuzany 15:20 - Rudná u Prahy 15:25 - Nučice 15:29 - Loděnice 15:37 - Vráž u Berouna 15:36 - Beroun Závodí 15:51 - Beroun 15:54
ZPĚT: Beroun 16:05 - Beroun Závodí 16:08 - Vráž u Berouna 16:15 - Loděnice 16:20 - Nučice 16:28 - Rudná u Prahy 16:40 - Zbuzany 16:45 - Praha Řeporyje 16:50 - Praha Holyně 16:54 - Praha Smíchov 17:03 - Praha hl. n. 17:13
Zpáteční jízdné mezi libovolnými stanicemi činí 10 Kč.
Leták (ve formátu pdf) - pozvánka na akci

z tvých příspěvků lze vyčíst pouze výhrady k ostatním.
Co takhle prezentovat spíš vlastní názory.
K tvé předchozí reakci: Nikdy jsem neřekl, že bude connex jezdit z Prahy do Berouna za 10 Kč. Přímo v článku máš napsané, že jde o prezentační jednorázou jízdu. Ale už jen z té mají u ČD bobky.
Venca Motyka: Správce infrastruktury je to stejné jako jeden z nákladních dopravců?
Jan Beneš: pohodlné sedačky, snadný nástup a současný design se snad projeví na jakékoliv trati. Co víc chcete substrátu prezentovat?
KAROTKA: soukromá investice do infrastruktury (trati) je v principu možná, akorát by musel vlastník (SŽDC) investorovi k tomu vybranému poplatku něco přihodit, aby se to komerčně vyplatilo. Ale těžko to bude dělat Connex (dopravce), takové věci dělají spíš stavební a developerské firmy ...
Venca Motyka: 814 je v principu totéž, co Desiro (akorát že Desiro má na ty kopce lepší výkon a adhezi) ... takže nevím, proč by 814 byla vhodná a Desiro nee
Desiro je vhodné, dokonce velmi vhodné, pro trate jako je 173. V prac dny je tam v ranni a odpoledni spicce hodinovy takt, celkem 11 paru vlaku. Rychlost je sice vetsinou jen 70, zato je trat "hrbata". Vysoky vykon a adhezni hmotnost tak budou nalezite vyuzity.
..a ještě něco..než zase začneš komentovat ostatní uživatele(viz. tvůj poslední příspěvek)..taxi radši přečti po sobě ty svoje moudra, která jsou na úrovni..radši pomlčím
(ostatní & žp: sorry za OT)
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.











