Beroun - V rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“ připravila společnost Veolia Transport Česká republika veřejné prezentační jízdy na trati Praha – Rudná u Prahy – Beroun. Prezentační jízdy se uskuteční ve středu 6.6.2007 odpoledne a budou přístupné široké odborné i laické veřejnosti. Vlaky budou vedeny moderní motorovou jednotkou Siemens Desiro.
Společnost Veolia Transport Česká republika zajišťuje doprovodný program semináře „Možnosti železnice pro veřejnou dopravu v Praze“, který se bude konat dne 6.6.2007 na Ministerstvu dopravy ČR pod záštitou náměstka ministra dopravy Petra Šlégra. Cílem semináře je seznámení s možnostmi většího zapojení železnice do systému městské veřejné dopravy a představení dobré praxe ze zahraničí v oblasti městské železnice.
V rámci doprovodného programu zajišťuje společnost neveřejnou prezentační jízdu motorové jednotky pro účastníky semináře. Vlak pojede v trase Praha Masarykovo nádraží – Hostivice – Rudná u Prahy – Praha Smíchov – Praha hl. n. Odjíždět bude z 2. nástupiště Masarykova nádraží ve 13:45 hod. a ve 14:49 hod. ukončí jízdu na hlavním nádraží. Po této neveřejné části programu se uskuteční veřejné prezentační jízdy pro širokou veřejnost na trati Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun a zpět.
Jízdní řád vlaku pro širokou veřejnost
TAM: Praha hl.n. 14:52 - Praha Smíchov 15:02 - Praha Holyně 15:09 - Praha Řeporyje 15:17 - Zbuzany 15:20 - Rudná u Prahy 15:25 - Nučice 15:29 - Loděnice 15:37 - Vráž u Berouna 15:36 - Beroun Závodí 15:51 - Beroun 15:54
ZPĚT: Beroun 16:05 - Beroun Závodí 16:08 - Vráž u Berouna 16:15 - Loděnice 16:20 - Nučice 16:28 - Rudná u Prahy 16:40 - Zbuzany 16:45 - Praha Řeporyje 16:50 - Praha Holyně 16:54 - Praha Smíchov 17:03 - Praha hl. n. 17:13
Zpáteční jízdné mezi libovolnými stanicemi činí 10 Kč.
Leták (ve formátu pdf) - pozvánka na akci

Největším neduhem jsou ale nepřípoje na Smíchově - podle jízdního řádu vychází přestup na žabotlam na hl.n., ovšem ten nikdy nečeká, takže cestující z 173 akorát vidí přípoj odjíždět. Potom musí buď rychlíkem (nezačleněným do PID) nebo městskou dopravou, kterou se ze Smíchova na hl.n. dostává o dost hůř.
"a proč to tam vůbec pojede..."
"to se tam vůbec nehodí..."
"zaserou celou 120ku..."
"desira je tam škoda...."
"a navíc jízdní doba nic moc.... šukafon je rychlejší"
"Kdo tuto akci naplánoval,tak asi moc nepřemýšlel.Nechápu smysl akce"
PROBUĎTE SE!!!!!!!!!
Když si pronajmete Desiro a zaplatíte přidělenou dopravní cestu, můžete s ním vyjet taky. A že Vám někdo nabídne svézt se něčím jiným za 10 Kč, to je teda zloduch. Hurá, ať žije muzeální provoz - s 810 až do skonání světa. Ušmudlané muzejní šukafony opravdu nalákají lidi z autobusů k vlakové dopravě. Tleskám
Iwq: po desítkách je můžou nakupovat, pokud si u nich někdo objedná dopravu. Na prezentační jízdy stačí, když si jedno půjčí ...
Svědek: demonstrovat rychlost svého zázraku a posekat při tom všechnu pravidelnou dopravu, to si můžou dovolit tak leda ČD - tohle má po cestě dvoje křižování a pravidelné vlaky mají přednost.
chalicek: nasadí to tam, kde si to kraj bude ochoten objednat ... na Kladno, obávám se, se nebude dít nic, protože všichni čekají, jak to nakonec bude s tou modernizací trati.
jahoda: smyslem akce je ukázat, čím bychom mohli jezdit, kdyby byl kraj ochoten pustit chlup ... s muzejním zabzař to nijak nesouvisí.
Vážený pane Drážníku, podlézat cestujícím je správné a kéž by to dělali i jiní železniční dopravci... a dlouhodobě. Vás asi ve firmě neučili nic o klientském přístupu, že ne? ;)
Takhle za*erou odpolední špičku na 120-tce!!!
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











