..: Desiro bude jezdit na trase Praha - Rudná u Prahy - Beroun :..

Desiro, zdroj: Veolia Transport (Vault HandlerBeroun - V rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“ připravila společnost Veolia Transport Česká republika veřejné prezentační jízdy na trati Praha – Rudná u Prahy – Beroun. Prezentační jízdy se uskuteční ve středu 6.6.2007 odpoledne a budou přístupné široké odborné i laické veřejnosti. Vlaky budou vedeny moderní motorovou jednotkou Siemens Desiro.

Společnost Veolia Transport Česká republika zajišťuje doprovodný program semináře „Možnosti železnice pro veřejnou dopravu v Praze“, který se bude konat dne 6.6.2007 na Ministerstvu dopravy ČR pod záštitou náměstka ministra dopravy Petra Šlégra. Cílem semináře je seznámení s možnostmi většího zapojení železnice do systému městské veřejné dopravy a představení dobré praxe ze zahraničí v oblasti městské železnice.

V rámci doprovodného programu zajišťuje společnost neveřejnou prezentační jízdu motorové jednotky pro účastníky semináře. Vlak pojede v trase Praha Masarykovo nádraží – Hostivice – Rudná u Prahy – Praha Smíchov – Praha hl. n. Odjíždět bude z 2. nástupiště Masarykova nádraží ve 13:45 hod. a ve 14:49 hod. ukončí jízdu na hlavním nádraží. Po této neveřejné části programu se uskuteční veřejné prezentační jízdy pro širokou veřejnost na trati Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun a zpět.

Jízdní řád vlaku pro širokou veřejnost

TAM: Praha hl.n. 14:52 - Praha Smíchov 15:02 - Praha Holyně 15:09 - Praha Řeporyje 15:17 - Zbuzany 15:20 - Rudná u Prahy 15:25 - Nučice 15:29 - Loděnice 15:37 - Vráž u Berouna 15:36 - Beroun Závodí 15:51 - Beroun 15:54

ZPĚT: Beroun 16:05 - Beroun Závodí 16:08 - Vráž u Berouna 16:15 - Loděnice 16:20 - Nučice 16:28 - Rudná u Prahy 16:40 - Zbuzany 16:45 - Praha Řeporyje 16:50 - Praha Holyně 16:54 - Praha Smíchov 17:03 - Praha hl. n. 17:13

Zpáteční jízdné mezi libovolnými stanicemi činí 10 Kč.

Leták (ve formátu pdf) - pozvánka na akci

zdroj: Tisková zpráva Veolia Transport


CSPSV | 29.5.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel jahoda 
30.05.2007 (18:38)  
Pro Racka a Vlakoně-Stále postrádám smysl akce.Být majitelem Desira,tak se ho snažím prezentovat na frekventovaných příměstských tratích,ne na trati,kde jedou 3 vlaky tam a 2 zpátky a jen o víkendu.O stavu trati a budovách nemluvě.Přeprava cestujících se rovná nule.
30.05.2007 (18:37)  
To Desiro Connexu by si zasloužilo lepší trať ČD. třeba Pardubice - Liberec. Na tuhle lokálku je Connexu škoda.
30.05.2007 (16:34)  
Twix: Každý den jezdím po 173, a na Smíchově přesedám právě na žabotlam směr hl.n. ale ještě nikdy se mi nestalo že by mi ujel a já musel jed rychlíkem či dokonce MHD. to samé se děje ve směru na Beroun. Jinak s tou zastávkou v Rudné by se mohlo něco dělat, ale je málo míst kde by mohla být. Vlastně jen dvě a to u přejezdu na Masarykově ulici a poté u přejezdu v ulici Jinočanská.
registrovaný uživatel Halbstadt  mail  
30.05.2007 (14:12)  
Však když měl začít jezdit RT Expres tak ČD vymysleli poplatek za používání nádraží
30.05.2007 (13:40)  
To Palko: Kdyby k realizaci něčeho takového došlo to by ses divil jak by se najednou vymysleli poplatky, obezličky a jiné klacky pod nohy.
registrovaný uživatel Palko 
30.05.2007 (13:19)  
ČD do toho nemají moc mluvit. Když si kraj objedná spoje od někoho jiného, tak tam prostě bude jezdit někdo jiný.
30.05.2007 (13:01)  
Asi to bylo mysleno jako "relativne nejziskovejsi", coz pravda je.

Nicmene si nemyslim, ze je jen tak mozne zacit jezdit nekde jako soukromnik... CD je nepusti i kdyby jim mely shnit pred ocima.
30.05.2007 (12:12)  
M@ra: Příměstská železnice je jedna z mála ziskových železničních aktivit v osobní dopravě
Vtipálku! Kdyby to byla pravda, tak už tady soukromníci dávno jezdí a nepotřebují předváděcí jízdy na to, aby přesvědčily kraje, že mohou dopravu objednat u nich.
30.05.2007 (11:59)  
Je to dobře. Jediný problém u nás v současnosti vidím ve stavu většiny tratí. Jinak je 173 myslím pro danou jednotku víc než vhodná - poměr výkonu ke stoupání, dieselové trakce, potenciální vytíženost... Jen tak dál. Kladno je samozřejmě důležitější, ale tam lze jezdit taky.
registrovaný uživatel M@ra 
30.05.2007 (10:29)  
Já být dopravce, tak bych měl o tuhle trať taky zájem. Cenou i časem konkuruje Západní dráze do Berouna a i po cestě je kunčaftu dost. Příměstská železnice je jedna z mála ziskových železničních aktivit v osobní dopravě, divím se, že už dávno to nikdo nerozjel.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko