..: Student Agency už vybírá výrobce vlaku :..

Ilustrační obrázekPraha - Sen šéfa Student Agency o žlutých vlacích se začíná naplňovat. V těchto dnech už probíhá výběrové řízení na výrobce vlaku. Zhruba za 2 roky by tak měly na trať mezi Prahou a Ostravou tyto soupravy vyrazit. ČD si zatím z budoucího konkurenta nic nedělají. "Vlaky budou pohodlnější, hezčí a samozřejmě levnější z hlediska údržby než u nás dosud nejmodernější Pendolino, nižší bude i cena jízdenky," říká ředitel společnosti Radim Jančura. Na své si podle něj přijdou i lidé zvyklí na luxus.

"Prostor s luxusními místy bude oddělen, například místo klasických sedaček budou v tomto oddělení sedačky podobné pohodlnému křeslu," upřesnil své představy. Ve vlaku má být i konferenční místnost, kde bude možné promítání a vedení jednání jako v běžných kancelářích. V budoucnu Jančura počítá s obsazením všech dálkových železničních tras v ČR svými vlaky. První z 5 souprav by se na trase Praha - Ostrava měla objevit zhruba za necelé 2 roky. "Rok trvá výroba vlaku a další rok homologace, tyhle věci neurychlíme. Poté se budeme snažit vlaky v co nejkratší době poslat na koleje," uvádí Jančura.

České dráhy se konkurenta nebojí

Ilustrační obrázek
autor: 1.kapr České dráhy nemají z konkurence Student Agency strach. "Zatím se ještě nebavíme o reálné věci, ale o představách. I tak si myslím, že svoji pozici neztratíme," říká ředitel odboru marketingu ČD Aleš Ondrůj. Pendolino si podle něj získat stálou klientelu a spoje na trase z Prahy do Ostravy jsou vyprodány týden dopředu. Na této trase podle něj už mají ČD jedno vítězství nad autobusy Student Agency za sebou. "Počet zákazníků nám tady narostl o 30%, zatímco Student Agency omezila počet spojů. Stále lépe se daří i našim vlakům, které jezdí například mezi Prahou a Brnem," dodává Ondrůj.

zdroj: Novinky


Adys Poslat mail autorovi | 22.6.2007 (6:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 15      Zpráv na stránku:   
23.06.2007 (15:03)  
Obávám se, že vstup komerčních dopravců budu velmi obtížný a snaha ČD dostat IC a EC do závazku leccos naznačuje. Spojte si to s tímto článkem z Dopravních novin. Vybírám ukázky.

„Jaké by měly být základní prvky nového evropského nařízení o veřejné službě?“
„Nařízení by mělo přinést několik zásadních změn. Tou nejzásadnější by mělo být to, že u smlouvy o veřejné službě bude povinností objednatelů vybírat dopravce ve výběrových řízeních. Z této základní povinnosti budou stanoveny čtyři výjimky....Poslední výjimkou je bloková výjimka pro železniční dopravu, podle níž by mělo být možné zadávat službu ve veřejném zájmu na regionální i dálkové spoje bez výběrového řízení"
"Chceme rovněž zavést mechanismus ochrany služeb ve veřejném zájmu. Tento mechanismus by měl být nastaven na základě třetího železničního balíčku, který by měl vstoupit v platnost v roce 2010 a měl by znamenat liberalizaci mezinárodní osobní železniční dopravy. Koncept je založen na posouzení negativních ekonomických dopadů komerční služby na existující službu ve veřejném zájmu. To znamená, že v případech, v nichž objednatel prokáže, že ryze komerční dopravce by mohl znamenat prokazatelné ohrožení služeb ve veřejném zájmu, bude moci být odmítnut přístup k dopravnímu trhu v komerční oblasti. Tím by měla být zajištěna ochrana proti ,vyzobávání rozinek‘ a následnému zvyšování ztráty dopravců ve veřejné službě, kteří by pak požadovali vyšší kompenzace z veřejných rozpočtů. Komerční dopravce se v případě zamítnutí jeho žádosti bude samozřejmě moci proti rozhodnutí odvolat.“

Zpovídaným je Jiří Nálevka z MD ČR spoluautor věcného záměru změn ve veřejné dopravě.
23.06.2007 (13:07)  
Pokuď opravdu půjde SA do vlaků, tak bych tipl že koupí něco třísystémového, aby mohli využít případné plánované uvolnění železničního trhu v rámci EU. Nebo si jen pronajme...
Registrierter Benutzer Legie 
23.06.2007 (10:24)  
Beztak SA je jenom pracka spinavejch penez...
A je videt, ze nekteri tu nemaji ani potuchu o fungovani lokalek a jestli tu nekdo pise: "Kdyz je lokalka ztratova, proc ji provozovat?" (imisa;M) tak je videt, ze jsou jako Ondruj... Plane tlachaj a nic o tom nevi
23.06.2007 (1:00)  
ICN: díky moc, že jsi to sem takhle jasně shrnul. Zdejším diskuzím by pomohlo, kdyby se to povinně zobrazovalo před přihlášením a možná ještě muselo potvrdit větu po větě, jinak se tady těch rozinek nikdy nezbavíme.
23.06.2007 (0:46)  
tgw: Myslíte, že byste o sobě mohl prozradit pár údajů, jako věk a v jakém oboru pracujete (předpokládám,že v dopravě)? Váš příspěvek je natolik originální, že jsem si ho přečetl dokonce dvakrát, a strašně by mě zajímal základní profil autora. Děkuji.
Registrierter Benutzer tgw 
23.06.2007 (0:33)  
To jsem zvědavý kolik lidí si můj příspěvek přečte!Jak znám lidi ,tak asi moc né .To by bylo pod jejich úrovenˇ se takle schazovat si přečíst příspěvek nějakého plácala z Libereckého kraje!Kašlem na něj !!
Registrierter Benutzer tgw 
23.06.2007 (0:30)  
Ještě něco.Tento článek ode mě je napsán obrazně né na konkrétní osobu ,tak mě zase nezablokujte účet.Jsem pro železnici.Kdybych pro ni nebyl ,nepíšu tu!A pokud bych pro ni nebyl tak bych ji tu hanlivě pomlouval a zatracoval!!!
Registrierter Benutzer tgw 
23.06.2007 (0:25)  
Á účet už funguje.Mě se líbí že po bitvě je tu každý generál.A chytrosti rozdává jen co je pravda.Dobře vycházejme s faktů.Celkem je zajímavé jsou celkové informace o dotování vlaků různých druhů kvality.Osobní,rychlík,ce ic sp ec,ex atd.To je podstatná informace,které je se třeba držet.Jenže a to by mělo býti dalším faktorem kolik se dotuje na ty a ty druhy vlaků v jakém kraji na které spoje více či méně,proč.Je to dáno nezájem cestujích či tratˇ prochází oblastmi kde není mnoho lidí.Nemůže to býti třeba pomalým spojení.Jak tuto trasu jede dlouho vlak ,autobus ,auto.kolik lidí jezdí autobusem kolik vlakem.je tu využívána nákladní doprava ?ne a proč?Kolik touto oblastí jezdí kamionů a kam zhruba?Jak je v této oblasti zatížena silnice.Atd.Jaká skladba lidí jezdí po železnici tím a tím směrem.Je tu zájem o vyžší konfort?Lepší služby?Něco vám povím vy spekulanti.Kdyby byli postavené poblíž průmyslových center železniční ale pružné překladiště,které by dokázalo vyjít vstříc zákazníkům bylo by na železnici více kontejnerů než dosud.A to samé s nákladem.Tyto průmyslové zony jsou totiž velmi výborně dostupné silnicí.Kdyby byly tratě lépe opravené a né jen ty hlavní mohly by se přepravovat náklady z místa a do místa b libovolně.Tyto tratě by musely nabídnout i rychlost.S někým se se tu nedávno dohadoval a dnes také o jiných tratí než o hlavních koridorech.JEN HLUPÁK MŮŽE KONSTATOVAT ,ŽE PRO PŘEPRAVU ZBOŽÍ DNES NENÍ RYCHLOST DŮLEŽITÁ!!JEN HLUPÁK !!!PROTO TO PÍŠI VELKÉ ABY JSTE TO VYDĚLI VŠICHNI !!>>>>>>>>>>>>>>>
Jeden můj znamí jezdí pro nejnenovaného pána a organizaci s nákladem do německa.Je to zakázka na poslední chvíli a do určitého času musí tam musíte být stejně jako na trajektě u moře.Kamionˇáci to vědí a znají.Nestihnou to a firma platí penále.Nicméně tyto zakázky jsou DOBŘE PLACENÉ. ZASE RADĚJI VELKÉ PRO SLEPÉ!!Kdyby a to říkám kdyby železniční tratě byli opravené ty důležité spojky nejen ty hlavní mohly by náklady putovat po železnici a ta by měla zajištěný s toho finanční příjem.TUDÍŽ POKUD MI NĚKDO TVRDÍ ŽE VYBUDOVAT TY VÝZNAMĚJŠÍ TAHY JE HLOUPOST A VIZ I PRAHA LIBEREC JE HLUPÁK!VIZ ZASE VELKÉ.A I ZDE SE NĚJACÍ NAJDOU NEBUBU JMENOVAT!KAŽDÝ SE ZAMYSLÍ SÁM!V liberci je průmyslová zona a ta se rozrůstá i tedˇ.Firmy mají více zaměstnanců a tudíž i větší přepravní potenciál.Více zaměstanců víc se musíte otáčet!!Kdyby podotýkám kdyby do průmyslové oblasti v Liberci byla vybudována spojka a překladiště kontejner kamion,ale to až po modernizaci trati Praha Liberec,protože dřív by asi o to zájem nebyl.Ale nevím to by chtělo vypracovat projekt a poté oslovit firmy v průmyslové oblasti.To by například byl projekt obslužnosti průmyslové oblasti liberec nákladní železniční dopravou + by do Prahy bylo nabídnuto kvalitní spojení Do Prahy vlakem v relaci asi jedné hodiny nebo 1 hodiny.Ale to není vše .Tato tratˇ by se napojila na již postavená tuším třetí koridor a dále do Plzně a do Německé republiky.Ona není ani špatná tratˇ ani na Děčín.A dále do německa.Myslete do budoucna globálně o pohybu zboží a lidí.Rychlé spojky mezi městy mají budoucnost ,protože mohou nabídnout časy ,které nedosáhnete vozidly po dálnici či městy atd.Stačí se podívat do ciziny.A také služby které budou navazovat na tyto rychlé časy.VE SLUŽBĚ JE NEDOSTATEK KDYŽ VÁM NABÍDNU ,ŽE VÁM DOPRAVÍM BALÍK DO HODINY NA MÍSTO,ALE POKUD SE ZA TU 1 HODINU S NÍM NĚCO STANE TAK TO UŽ MI NEŘEŠÍME JAKO KDYŽ VÁM NABÍDNU ŽE VÁM POD PŘEPRAVOVANÝ BALÍK DÁM MĚKOUČKOU PODLOŽKU UZAVŘU V HERMETICKÉM OBALU A RUČÍME ZA NĚJ 100 PROCENTNĚ ALE 30 KM MÍSTO KAM SE MÁ DOPRAVIT HO DORUŠÍME AŽ ZA 6 HODIN!!oBOJÍ JE TOTIŽ O NIČEM!
ALE POKUD VÁM NABÍDNU ŽE BALÍK O RŮZNÉM ROZMĚRU VÁM NA 100 KM MÍSTO DORUČÍM ZA 1 A PŮL A POKUD CHCETE S ROZVÁŠKOU AŽ DO DOMU TAK UŽ SE ZAMYSLÍTE.ALE K TOMU MUSÍ BÝT DVĚ VĚCI.
KVALITNÍ TRATˇ A SLUŽBY.A také jsem zapoměl VOZY na kterých tyto služby jdou provozovat.a TO JE JEDNO JESTLI JDE O BALÍKY ČI O KONTEJNRY.Kontejnery samozřejmě ke společnostem ,které si je objednali či je provozují,nebo očekávají.Dobré by také bylo provozovat taxi ,ale od železničních dopravců,které by vozilo lidi až domů.A to ty náročnější zákazníky.pokud chceme se zbavit přetížených dálnic ucpanými dálnicemi kamionů,ušetřit dálnice ,aby se nemuseli tak často opravovat,také snížili skleníkové plyny,šetřili životní prostředí měli by jste podporovat železnici a né jen o ní mluvit a kde nic tu nic.Chce to projekty,které budou zajímavé něco nabídnou.A ještě něco. Kdyby jste ještě před pár lety někomu řekli pojedˇte vlakem na moravu poklepal by vám na čelo!!A dnes už lidi zvažují čím pojedou!A proč ?Jsou tu zajímavé časy Praha Ostrava to je jedna věc a ta druhá zkvalitnili se vlaky do Ostravy.Už to nejsou ty zelené vozy s 140 km h které jezdili stejně 120 km h a to ještě ne všude.A je také zajímavé jak to vyřešili ve francii s TGW.Jezdí tu dvoupatrové a tudíž tu vychází lepší poměr cena spotřeba a výkon.Ale to není vše jednotky mají nižší spotřebu ,vyžší účinnost,rekuperace,asynchronní motory,mikroprocesorová technka atd.A jsou lehší.A to je to co snižuje také cenu při dopravě.POKUD JE TENTO WEB ŽELEZNIČNÍ A JÁ DOUFÁM ,ŽE JE PŘEČTETE SI MŮJ ČLÁNEK.NIC MÍNˇ NIC VÍC.ASPONˇ ZA TO DĚKUJI VŠEM .A KDO JE TROCHU PRO ŽELEZNICI ASPONˇ V NĚČEM BYTˇ MALÉM GESTU MI DÁ ZA PRAVDU!!
Registrierter Benutzer ICN 
22.06.2007 (21:34)  
Dovětek k vozidlu Desiro: Desiro Classic elektrické verze, známé pouze ze Slovinska a Malajsie, již není v nabídce výrobce. Firma Siemens již nabízí v elektrické trakci pouze a jedině Desiro Mainline. (Není zde samozřejmě řeč o vozidle Desiro UK, pouze o vozidle Desiro Classic.)

PS:
Firma SA nikdy neuvažovala o nákupu vozidla Desiro a to ani úrovně MainLine, byť jí bylo na veletrhu Innotrans předváděno.
22.06.2007 (21:06)  
Venca Burgán no v něčem máš pravdu ,ale u těch panťáků jsi se sekl viz citace:elektrické jednotky řady ČSD 560 ( SM488.0) vyráběné na počátku 70.let 20. století. Prakticky totožné jsou i jednotky ČSD 460 (EM488.0), které byly vyráběny ve druhé polovině 70.let.Když tak tady je odkaz:
http://locomotion.tycoonez.com/?id=27
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 15      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko