..: V Čerčanech se srazil rychlík s pantografem, jeden mrtvý :..

Ilustrační obrázekČerčany - Přímo na nádraží v Čerčanech u Benešova se dnes dopoledne srazily dva vlaky. Rychlík 633 jedoucí z Prahy do Českých Budějovic vedený lokomotivou 363.053 narazil do stojící jednotky řady 451 - obrat Os 9119/ Os 9122 (z důvodu napěťové výluky končí/začínají některé vlaky v Čerčanech, mezi Čerčany a Benešovem pendluje motorová souprava). Při nehodě byl usmrcen strojvedoucí pantografu, druhý strojvedoucí byl těžce raněn a je vyprošťován z kabiny.

Aktualizováno 10:45 (15.7.), doplnění odkazu na tiskovou zprávu DI ČR (doplnil JRtrain). Fotografie z místa nehody laskavě poskytl -vbc-

"Rychlík začal náhle prudce brzdit a houkat, pak přišel náraz, ne příliš velký. Pasažéři na sebe napadali," ohlásíl z místa nehody reportér serveru Aktuálně.cz, který byl mezi cestujícími v rychlíku. Vůz 451.048 přistavený pro vlak Os 9122 byl nárazem vymrštěn do vzduchu, zlomil se za strojovnou a zvedl i trolejové vedení. Mrtvý strojvedoucí byl podle zpráv z místa již z pantografu vyproštěn.

Ilustrační obrázek

Úmrtí jednoho člověka potvrdila i tisková mluvčí středočeské záchranné služby Tereza Janečková, která doplnila, že řada dalších osob utrpěla lehčí zranění a musela vyhledat ošetření. Provoz ve stanici Čerčany a v přilehlých úsecích byl na několik desítek minut zastaven, nyní je stanice již průjezdná alespoň po nezasažených kolejích. Zpoždění některých vlaků se pohybuje v řádu desítek minut. Připravujeme další podrobnosti.

zdroj: Aktuálně.cz

Další informace: Tisková zpráva s fotografiemi na webu Drážní inspekce


Honza Beránek / JTB | 14.7.2007 (11:01)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 ... 8 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   
14.07.2007 (18:49)  
Tak si tak říkám, kolik se ještě stane podobných nehod, než: a) začnou být propouštěni zbyteční úředníci namísto lidí z provozu, b) budeme mít tratě odpovídající 21. století... Zbytečná škoda.
14.07.2007 (18:42)  
Zde naleznete pár fotek z nehody
http://loko.goo.cz/menu-nehody-2007.htm
registrovaný uživatel oliva  mail  
14.07.2007 (18:37)  
dle rychloměrného pásku byla rychlost v době srážky 30km/h - zprávy 17 hodin ČT24
14.07.2007 (17:56)  
Zdroj Radiožunál: Strojvedoucí z rychlíku byl propuštěn z Motolské nemocnice do domácího ošetřování, má pouze odřeniny a pohmožděníny, potvrzeno i mluvčím ČD panem Kubalou.
14.07.2007 (17:46)  
Od Prahy je v 1.TK 50 km/h, na PN více jak 40 km/h zřejmě nejel.

Zlomilo se to proto, že tyhle kraksny drží silou vůle a 40ti letým rezem s barvou na samonosné konstrukci. Toto jenom potvrzuje, že už dávno měly být ve šrotu a jsou nebezpečné, což potvrzuje každá nehoda těchto jednotek Sluncovou počínaje (i když tam to byla pramatka 451/2).

+++ Vážený kolego, budiž Ti země lehká. +++
registrovaný uživatel HANZ  mail  
14.07.2007 (16:58)  
Teď sem přišel z místa nehody. Odposlechl sem tam rozhovor maníka z Drážní inspekce. Prej R jel do stanice na přivolávací návěst a později mu dal výpravčí vysílačkou volno. A dál už vydíte sami...
registrovaný uživatel Brouklukas  mail  
14.07.2007 (16:55)  
Dej mu Buh lehkou zem,nemohl za nic a smrt se mu podivala do oci.Slouzil nam vsem a za to zaplatil,nevdecnej svet.
14.07.2007 (16:47)  
Nech hviezdy osvetluju tvoje cesty, odpocivaj v pokoji pan kolega...
registrovaný uživatel tms 
14.07.2007 (16:45)  
Rychlost rychlíku nemohla být příliš velká, protože vjížděl do odbočky (čtyřicítkové výhybky) a před střetem brzdil. Navíc náraz prý nebyl příliš prudký. Ani poškození esa není příliš vážné.
14.07.2007 (16:35)  
DriX: máš pravdu, práci, kteru dříve dělalo několik lidí dnes na dráze dělá jen jeden a je na to sám. K tomu přičtěme přesčasy, teplo, (být alespon stejnokrojové kratasy) a spousta otravných lidí a ta výluka atd atd
  1 ... 8 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko