Čerčany - Přímo na nádraží v Čerčanech u Benešova se dnes dopoledne srazily dva vlaky. Rychlík 633 jedoucí z Prahy do Českých Budějovic vedený lokomotivou 363.053 narazil do stojící jednotky řady 451 - obrat Os 9119/ Os 9122 (z důvodu napěťové výluky končí/začínají některé vlaky v Čerčanech, mezi Čerčany a Benešovem pendluje motorová souprava). Při nehodě byl usmrcen strojvedoucí pantografu, druhý strojvedoucí byl těžce raněn a je vyprošťován z kabiny.
Aktualizováno 10:45 (15.7.), doplnění odkazu na tiskovou zprávu DI ČR (doplnil JRtrain). Fotografie z místa nehody laskavě poskytl -vbc-
"Rychlík začal náhle prudce brzdit a houkat, pak přišel náraz, ne příliš velký. Pasažéři na sebe napadali," ohlásíl z místa nehody reportér serveru Aktuálně.cz, který byl mezi cestujícími v rychlíku. Vůz 451.048 přistavený pro vlak Os 9122 byl nárazem vymrštěn do vzduchu, zlomil se za strojovnou a zvedl i trolejové vedení. Mrtvý strojvedoucí byl podle zpráv z místa již z pantografu vyproštěn.

Úmrtí jednoho člověka potvrdila i tisková mluvčí středočeské záchranné služby Tereza Janečková, která doplnila, že řada dalších osob utrpěla lehčí zranění a musela vyhledat ošetření. Provoz ve stanici Čerčany a v přilehlých úsecích byl na několik desítek minut zastaven, nyní je stanice již průjezdná alespoň po nezasažených kolejích. Zpoždění některých vlaků se pohybuje v řádu desítek minut. Připravujeme další podrobnosti.
zdroj: Aktuálně.cz
Další informace: Tisková zpráva s fotografiemi na webu Drážní inspekce

Rok 2007 je celej tragickej pro dráhu jen se modlim co přijde příště.Mrtvý cestující.Selhání nejsou náhodný a je jich příliš.Zabka stojí za starý kulový.
Nerozumim stavění ale je blbost aby nešlo stavět na čem koli na obsazený koleje,páč to by se nikdy nemohli svěšovat soupravy,to že na semaforu svítí žlutá,zelená,bliká bílá to už je jiná věc.
Chyby vidím takto:
1.koleje zralý tak max.na koněpřežku.
2.příživnici nahoře kynou a dole v provozu se lidi vyhazujou a je jich málo.
3.jako se simulujou teroristi a hasiči tak by se měli simulovat tyhle dopravni cajky.
4.nebezpečí je hlavně při mimořádnostech to jsou i výluky apod a proto by nemohlo docházet k tomu aby sme se koridorů pomalu nedožili a stavěli se půl století.Pokud udělam výluku tak se ty práce musej udělat hned a rychle nesmí se stát aby 1 bílej makal a 5 černejch kopáčů na něj koukalo.
5.no a samotní zatou mužou i výpravčí a fírové,páč jim z těch poměrů tam musí taky hrabat.
Jo a na závěr mezi Čerčany a Benešov jedna 810,to by přeci byl lepší bus a trat zrušit.né?
Jo a taky je zajímavý že když se něco stane tak se neozívaj ty lidi,který by vyhazovali ty lidi v provozu.No a moje sežraná Škoda 120 bez technický by po nárazu dopadla líp než ta tlama a to je hnus velebnosti.
U posledních verzí SW SZZ ESA 11 se můžete dostat do stavu, kdy z JOPky přivolávačku nerozsvítíte.
http://www.iwan.eu07.pl/danone39/predpisy.htm
PN = přivolávací návěst
ZZ = zabezpečovací zařízení (RZZ = reléové ZZ)
V = všeobecný rozkaz
Pv = příkaz vlaku
JOP = jednotné obslužné pracoviště
Mohl by mi nekdo prosim hodit link kde jsou vysvetleny Vami pouzivane zkratky jako PN, ZZ, V atd? Dekuji
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.











