..: Projekt RT-Express Praha - Ostrava končí :..

Ilustrační obrázekSokolov - Společnost Railtrans se rozhodla své aktivity v dálkové osobní železniční dopravě utlumit a projekt RT-Express Praha - Ostrava ukončit. Jako jeden z důvodů firma uvádí objednání nových vlaků Praha - Brno státem. Její expresy z Prahy-Holešovic do Ostravy se už tak do grafikonu nevešly a musely by jezdit z Prahy-Smíchova přes Malešice, vzhledem ke zmenšené kapacitě úseku Libeň - Běchovice kvůli zahajované rekonstrukci této části koridoru. Podle společnosti Railtrans ze vzájemného jednání Českých drah a státu vyplynulo, že stát bude napříště u ČD objednávat (tedy i dotovat) i výkony vlaků kategorie IC/EC, což představuje na relaci Praha - Ostrava přímou konkurenci jejím expresům. Zároveň by tak prý stát mohl projekt RT-Express zablokovat z důvodu "ohrožení dopravy ve veřejném zájmu". Celou tiskovou zprávu lze nalézt na stránkách Railtrans.

zdroj: Railtrans


M@ra | 19.9.2007 (14:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 13 14 15 16 17 ... 27      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel pekař 
19.09.2007 (22:08)  
Yuro:on do těch železnic dává víc peněz,proto uniká...
registrovaný uživatel pekař 
19.09.2007 (22:07)  
Ideeská:Ono na víc vlaků vyšší kvality nejsou vozy , resp. peníze...
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
19.09.2007 (22:07)  
Yuro: TO je stupeň nejvyššího ohrožení, kdy se soukromník snaží zničit železnice v ČR...
registrovaný uživatel Richie 
19.09.2007 (22:07)  
Jestli to bude někdo slavit, tak chlastám s ním :-))) Ne proto, že bych se nějak zabýval konkurencí ale proto, že se tím možná konečně uzemní nesmyslné komnetáře těch, kteřží tvrdili že RT Express bude to jediné správné a málem svaté. Před rokem bylo těžko vysvětlit že nebude, ale teď?
A ještě k ceně SC Praha-Ostrava. Viděl jsem že se tady někdo opíral do ceny 750,- za 1. třídu, takže:
a) jezdím často a jedinčka bývá plná (čímž myslím plná)
b) Za poslední 2 roky (od provozu 680) jsem byl svědkem toho, že různí lidé (manažeři) z různých společností (na které bych to nikdy neřekl!) už do Prahy jinak nejezdí.
c) když už se staráte o cenu, tak zajisté víte že 750,- je "end user" cena, pokud máte Rail Plus je o dost nižší.
d) a když už se staráte o cenu, tak asi nejezdíte jedničkou, kde jde dle mého názoru o servis.
registrovaný uživatel Yur@ 
19.09.2007 (22:06)  
Já nevim, už sem se do toho úplně zamotal, du od toho ... Holt budem dál jezdit s tragickejma ČD a čumět, jak Západ uniká v dáli ...
registrovaný uživatel pekař 
19.09.2007 (22:06)  
Abych to ukončil-nemám nic proti RT , ale když nechce...A pokud dotace IC a EC pomůžou vyšší kvalitě těchto spojů , jen dobře..už jsem unavený , dobrou...
registrovaný uživatel Yur@ 
19.09.2007 (22:03)  
A co je sakra to "ohrožení dopravy ve veřejném zájmu" ...?
registrovaný uživatel pekař 
19.09.2007 (22:02)  
Juro , ona nevyjede s vlastního rozhodnutí...
registrovaný uživatel pekař 
19.09.2007 (22:02)  
Ale IC a EC se dotovat budou , protože je to pravděpodobně nejlepší možné řešení . Na těch hlavních tazích se asi moc s konkurencí počítat nedá..Asi , usuzuji podle fungujícího západu...
registrovaný uživatel Yur@ 
19.09.2007 (22:01)  
Hlavní teda ale je, že ty RTE nevyjedou a zatim tady nikdo nevysvětlil, co komu ta firma udělala, že to tak je ...
  1 ... 13 14 15 16 17 ... 27      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko