Sokolov - Společnost Railtrans se rozhodla své aktivity v dálkové osobní železniční dopravě utlumit a projekt RT-Express Praha - Ostrava ukončit. Jako jeden z důvodů firma uvádí objednání nových vlaků Praha - Brno státem. Její expresy z Prahy-Holešovic do Ostravy se už tak do grafikonu nevešly a musely by jezdit z Prahy-Smíchova přes Malešice, vzhledem ke zmenšené kapacitě úseku Libeň - Běchovice kvůli zahajované rekonstrukci této části koridoru. Podle společnosti Railtrans ze vzájemného jednání Českých drah a státu vyplynulo, že stát bude napříště u ČD objednávat (tedy i dotovat) i výkony vlaků kategorie IC/EC, což představuje na relaci Praha - Ostrava přímou konkurenci jejím expresům. Zároveň by tak prý stát mohl projekt RT-Express zablokovat z důvodu "ohrožení dopravy ve veřejném zájmu". Celou tiskovou zprávu lze nalézt na stránkách Railtrans.
zdroj: Railtrans

A ještě k ceně SC Praha-Ostrava. Viděl jsem že se tady někdo opíral do ceny 750,- za 1. třídu, takže:
a) jezdím často a jedinčka bývá plná (čímž myslím plná)
b) Za poslední 2 roky (od provozu 680) jsem byl svědkem toho, že různí lidé (manažeři) z různých společností (na které bych to nikdy neřekl!) už do Prahy jinak nejezdí.
c) když už se staráte o cenu, tak zajisté víte že 750,- je "end user" cena, pokud máte Rail Plus je o dost nižší.
d) a když už se staráte o cenu, tak asi nejezdíte jedničkou, kde jde dle mého názoru o servis.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











