..: Němečtí strojvůdci půjdou opět do stávky :..

Ilustrační obrázekNěmecko - Německý odborový svaz strojvůdců (GDL) oznámil další termín stávky. Regionální vlaky a vlaky S-Bahn se mají po celém Německu zastavit ve čtvrtek 25. října ve 2 hodiny po půlnoci a znovu se rozjet druhý den v 8 hodin ráno. Původně měli strojvůdci stávkovat od pondělí do středy, avšak nakonec akci zrušili údajně s ohledem na velký počet lidí, kteří v pondělí cestují za prací z východu na západ. Spory strojvůdců s vedením DB trvá již delší dobu kvůli mzdám a příplatkům za přesčas. Podle médií dokonce několik zaměstnanců, kteří kvůli stávce přišli pozdě do práce, podali na vedení DB trestní oznámení. Právě vedení podle nich nese za vzniklou situaci zodpovědnost. Další stávka má za cíl zvyšit tlak na management DB, který zatím svazu žádnou konstruktivní nabídku neposlal.

Zdroje: GDL, ČRo (21.10.)


Jik | 23.10.2007 (13:50)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus Německo


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
26.10.2007 (21:18)  
Ad Georgo:dvě maličkosti-strojvedoucí nejsou vlaková,ale lokomotivní(po slovensky rušňová) četa.-jízdní výhody pro celou rodinu nejsou kabaretní číslo:jestli je nemáte,tak je nezáviďte,podnik a tím i stát jako majitele nic nestojí.
Jestli je máte,tak o nich mlčte a nedrážděte hada bosou nohou.
24.10.2007 (21:56)  
Komerčák: ó, toľkého uznania v dvoch vetách...!
Tož mám otázku: akým spôsobom zaistí fíra - alebo hoci aj celé GDL - že budú DB v čiernych číslach? Povedzme si tiež, že ak nebudú v čiernych číslach a pôjde to s nimi dole vodou, tak budú mať slávni odborári ďaleko väčšie starosti, aby sa nemuseli rekvalifikovať z Desira na registračnú pokladňu s nálepkou Billa.
Povedal som snáď, že robiť fíru je úplná banalita? Nie. ale zároveň absolútne súhlasím s tým, čo napísal M, lebo sám by som to nevystihol lepšie. Od vlakovej čaty nikto nechce, aby fungovala s nožom na krku a starala sa o výhľad firmy na nalsedujúcich x rokov, pričom ani srnky v lese nevedia, ako presne bude budúcnosť vyzerať. Vrcholom povinnosti je doviesť to do cieľa podľa možností načas a keď sa pred vlakom ocitne kamión, tak sa to pokúsiť ubrzdiť.
Teraz, ak dovolíte, si idem nacvičiť ďalšie kabaretné číslo - asi niečo na tému "Neodňateľnosť historického práva na zamestnanecké výhody pre celú rodinu"...
Registrierter Benutzer pekař 
24.10.2007 (15:25)  
M: ale bylo to opravdu jen pár kapek, co se týče onoho nárustu platů manažerů o 53 procent, jsem toho názoru, že je perverzní...:)
Registrierter Benutzer M 
24.10.2007 (14:44)  
pekar - nemusi prset, staci kdyz kape:-))
Registrierter Benutzer ja-va 
24.10.2007 (14:29)  
Tak na netu už je náhradní jízdní řád ve dnech stávky. Z toho je zřejmé, že nedorazí do Furthu RE z Norimberka a Mnichova (vyjma 451) a taktéž pár vlaků Norimberk - Cheb, jak je patrný na: http://www.bahn.de/blitz/view/mdb/tp/UF0-attachment-875_furth_im_wald_schwandorf.pdf
a
http://www.bahn.de/blitz/view/mdb/tp/UF0-attachment-860_pegnitz_marktredwitz_hof.pdf
Registrierter Benutzer pekař 
24.10.2007 (11:58)  
Ještě bych to snad rozšířil na osobní pokladní...
Registrierter Benutzer pekař 
24.10.2007 (11:57)  
M,24.10,0:30: ač vyjímečně, tak především s poslední fází Vašeho příspěvku o průvodčích a prodavačkách s Vámi musím souhlasit:)
24.10.2007 (10:30)  
Ma predstava o firove platu? Kolem 35000 hrubeho a hrazena pece o jeho zdravi a predevsim dusevni pohodu (dovolene, ozdravne pobyty). U nas asi utopie, co jsem slysel jezdi se za 20 000, mozna je to blbost. Ale jak jsem psal, to samy plati i pro vypravci a dispecery provozu, stejne tak pro doktory (i kdyz tam je treba s platem sahnout jeste vys), ale i dalsi profese, ktery odpovidaji za nase zivoty. Naopak lidem v kancelarich (predevsim pak na uradech) bych platy zmrazil, protoze na nekterych mistech zjevne berou prilis mnoho, protoze nemaji motivaci pracovat. (klasika na statnich uradech)
Registrierter Benutzer M 
24.10.2007 (10:27)  
michawel - ja si myslim, ze tomu, co jsi popsal, odpovida ten nadprumerny plat v zemi (opakovane vychazim z toho, co zde jednou "zaznelo"; doufam, ze spravne...)
24.10.2007 (10:25)  
Panove, neprete se. Pravdu mate vsichni. Je pravda to, co napsal Georgo a M. Kopac proste nemuze chtit vetsi plat, protoze na jeho misto ceka tisic dalsich, levnejsich (prehanim, ale je to tak) a kdyz neni Cech (coz uz neni), tak se vezme Ukrajinec, semtam Slovak, nebo Polak. U Manazeru by to mel byt kvalitni zamestnanec a ten plat je az na druhem miste pokud nevyboci z rovin obvyklych. Ale obecne mate pravdu, ze firove to maji tezky. Nahlizi se na ne jako na delniky, coz je chyba, protoze sice makaji rukama, ale musi taky mit strasnych veci v hlave a hlavne se musi stoprocentne soustredit, chyba se, jak tu spravne nekdo napsal netoleruje, protoze muze skoncit smrti stovek lidi. Takze resume, poradny plat si rozhodne zaslouzi, ale to same plati i o vypravcich a obe strany, jak GDL, tak DB by meli byt soudni.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko