..: Lokomotiva najela do prověšeného TV u Hněvic, vlaky jezdily odklonem :..

Ilustrační obrázekVraňany - aktualizováno - Provoz na trati 090 (Praha - Děčín) v pondělí paralyzovala prověšená trolej mezi stanicemi Dolní Beřkovice a Hněvice, do které najela lokomotiva řady 180DB jednoucí jako Lv 76350. Vjetím do místa s prověšenou trolejí došlo ke stržení trakčního vedení, rozbití čelního skla lokomotivy a zranění strojvedoucího.
Na obou kolejích byl přerušen provoz a dálkové vlaky byly vedeny odklonem po trati 072. Největší zpoždění, a to 292 minut, měl EC 175, dále R 706 240 minut, EC 172 200 minut, R 778 179 minut, R 780 164 minut, R 616 127 minut, EC 170 119 minut, EC 177 114 minut. 2.traťová kolej byla zprovozněna v 19 hodin, 1.traťová kolej byla vyloučená až do 21 hodin. Opravné práce probíhaly také dnes v mimořádné výluce.

Další závada na trakčním vedení před čtvrtou hodinou odpoledne mezi Vraňany a Nelahozevsí

V pondělí v 15:47 byla zjištěna závada na trakčním vedení v 1.traťové koleji mezi stanicemi Vraňany - Nelahozeves. Kolej byla vyloučena, závada opravena a provoz byl obnoven v 19:45.


Jik | 12.11.2007 (19:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
13.11.2007 (17:48)  
Marta Kremlová: Sem tak trochu od fochu tak mi to nedá :). V září sem úspěšně absolvoval bakaláře na FD ČVUT a pokračuju na Inga, přestože s matikou sem měl vždycky příšerný problémy a mam je pořád, ale pokud se chce, jde to překonat. Původně sem chtěl jít po matuře taky někam směr dráha, ale řikal sem si že pokud si od toho učení odvyknu, už do školy ani nepáchnu. Moji soukmenovci ze střední by mi teď dali za pravdu, přestože se třeba i chtěj učit, prostě jim to nejde, a tuplem je to nebaví. Čim je člověk mladší tim líp vstřebává, později už může bejt na VŠ pozdě. A upřímně, gympl bez něčeho navíc se počítá ještě míň než nějaká odborná střední škola.
Za zkoušku nic nedáš, můžeš podat přihlášku, pokud tě to nebude bavit, nikdo tě ve škole držet nebude, ale upřímně řikam že přes tuny balastu se člověk dozví spoustu zajímavejch věcí k oboru i mimo obor.
Takže nerad bych aby tohle znělo jako přemlouvání ale rádi tě u nás uvidíme ;-)
registrovaný uživatel milos  mail  
13.11.2007 (16:48)  
proste do skoly pudes! a zadny flakani po nocich ve vlacich!!


(to byla jen sranda...) :- ))
registrovaný uživatel Bovlk 
13.11.2007 (16:40)  
Marto, nemusíte jít studovat obor, který souvisí s matematikou. Můžete zkusit jiné obory: jazyky, psychologie, pedagogika, práva, ekonomika a management, medicína. Věřím, že alespoň některé určitě můžete uplatnit i na dráze nebo v souvislosti s dráhou a dokonce i v práci průvodčí. Můžete je použít pro školení lidí a jazyky se budou hodit i v práci průvodčí, i když uznávám, že studovat kvůli jazykům na této úrovni VŠ je s kanónem na vrabce. Budete-li mít vystudován nějaký obor, který je Vám blízký, můžete pak jít dělat spoustu věcí, i když Vás možná po deseti letech přestane práce na dráze bavit. Studium VŠ Vám dává spoustu dalších možností do budoucna.

Zkuste si někde najít nějaký seznam profesí, které na dráze pracují, a porovnat ho se seznamem vysokých škol. Podle mého názoru najdete řadu věcí, ke kterým není třeba matematika, ale u nichž se Vám bude nesmírně hodit mít vystudovánu VŠ příslušného směru.

Nejde o to mít papír, jde o to, že alespoň mně VŠ otevřela zcela nový svět, který bych bez ní neznal a který je pro mě strašně důležitý.

Schopnost učit se postupně klesá s věkem a ve chvíli, kdy budete mít zaměstnání a rodinu a budete si muset vydělat na živobytí, bude studium daleko těžší. Znám pár lidí, kteří tenhle problém řešili alespoň dálkovým studiem, ale vůbec to nebyla sranda. I ze své zkušenosti Vám mohu říci, že není jednoduché kombinovat studium a práci. Pokud máte teď šanci, byla by škoda ji nevyužít, zvláště pokud jsou rodiče ochotní Vás ve studiu podporovat (nevím, zda skutečně jsou, jen se to dohaduji).
13.11.2007 (15:59)  
Netuším proč by mě měli rodiče řezat hlava nehlava
Bohužel, až budete znát odpověď na tuto otázku, bude již pozdě... Jsem rád, díky Miloši, že nejsem se svým názorem sám. Nicméně se zdá, že to slečně Martě nevymluvíme, snad budou rodiče úspěšnější :)

Proč by mělo být pozdě až budu znát odpověd a co s vysokou školou budu moci dělat na dráze když nemohu dělat studovat nic co je spojeného s matematikou z ty málem propadám tak co jiného s vysokou školou dělat
registrovaný uživatel milos  mail  
13.11.2007 (15:38)  
spravne!

vida jak se diky spadlymu dratu malem povedla skolska reforma! :- ))
registrovaný uživatel zaosai  mail  
13.11.2007 (15:08)  
Vraťme se k tématu - pro mildu - dá se projíždět hodně dlouhý kus,pokud tam není pomalá jízda.Zrovna v roce 1996 se tam projížděl úsek 500 m rychlostí 50 km/hod.a bez problémů.Vše záleží na operativnosti na místě .
13.11.2007 (15:07)  
Bovlk: Máte pravdu s těmi dovednostmi a informacemi. Avšak ne všechny obory jsou tak koncentrované na budoucí povolání jako ty na ČVUT nebo na medicíně. Spousta oborů (humanitních) je opravdu otevřená a člověk může dělat téměř všechno (netechnického a nemedicínského). Mám zkušenost s mnoha studenty, jejichž schopnosti dosahují tak na průměrnou maturitu, a buď kvůli zaměstnavateli nebo kvůli své ješitnosti se protloukají nejrůznějšími způsoby na nejlehčích oborech našich VŠ a potom budou machrovat v zaměstnání s "papírem" v kapse. Znám to, protože na dvou VŠ učím (na veřejné i soukromé VŠ)... Ten příspěvek nepíšu jako stesk tvrdého učitele nad svými nepovedenými žáčky, ale bohužel popisuje realitu.
13.11.2007 (15:05)  
Bovlk: Jakožto technik to mám stejný(VŠB - Ostrava). Musím ale říct, že jsem se setkal s mnoha "vysokoškoláky", kteří si ze školy odnesli jenom ten "papír".
registrovaný uživatel Bovlk 
13.11.2007 (14:56)  
Ad kóřa: Coby absolvent Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT si dovolím nesouhlasit s tím, že VŠ není o oboru, ale o papíru. Nedokázal bych studovat například medicínu nebo historii, přestože jsou to velice zajímavé obory; prostě bych na to neměl - od malička jsem zaměřený technicky. Jen těžko bych dokázal studovat jen kvůli papíru, ale studovat obor, který mě bavil, problém nebyl. Ovšem to hlavní, co jsem se na FJFI naučil, je ještě něco jiného. FJFI je o tom naučit se učit, naučit se vyhledávat informace, chápat je, orientovat se v nich. Být si schopen dohledat informace ze spousty oborů zdánlivě nesouvisejících s fyzikou a počítači, mít zájem, ptát se, hledat odpovědi. Měli jsme u nás na katedře skvělé učitele a právě od nich jsem se takové věci učil. Že jsem vystudoval FJFI mi pomohlo ve spoustě věcí a ne jen v oboru práce a v tom, že mám papír.
registrovaný uživatel milos  mail  
13.11.2007 (14:45)  
marti, protoze ja to mel temer podobne :- )). stredni stavebka - OK. pak (ne ze bych chtel delat (potreboval jsem odlozit vojnu), to ne, ale chtel jsem si prosadit dopravni fakultu - otec: ty vole, celej zivot stravis nekde v maringotce na zabahnenym poli.
to jsem sice nerad, ale uznal a tak jsem si vybral systemove inzenyrstvi... nic neumim a mam se dobre :- )). a draha me ani nenapadne :- ))
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko