Vraňany - aktualizováno - Provoz na trati 090 (Praha - Děčín) v pondělí paralyzovala prověšená trolej mezi stanicemi Dolní Beřkovice a Hněvice, do které najela lokomotiva řady 180DB jednoucí jako Lv 76350. Vjetím do místa s prověšenou trolejí došlo ke stržení trakčního vedení, rozbití čelního skla lokomotivy a zranění strojvedoucího.
Na obou kolejích byl přerušen provoz a dálkové vlaky byly vedeny odklonem po trati 072. Největší zpoždění, a to 292 minut, měl EC 175, dále R 706 240 minut, EC 172 200 minut, R 778 179 minut, R 780 164 minut, R 616 127 minut, EC 170 119 minut, EC 177 114 minut.
2.traťová kolej byla zprovozněna v 19 hodin, 1.traťová kolej byla vyloučená až do 21 hodin. Opravné práce probíhaly také dnes v mimořádné výluce.
Další závada na trakčním vedení před čtvrtou hodinou odpoledne mezi Vraňany a Nelahozevsí
V pondělí v 15:47 byla zjištěna závada na trakčním vedení v 1.traťové koleji mezi stanicemi Vraňany - Nelahozeves. Kolej byla vyloučena, závada opravena a provoz byl obnoven v 19:45.

Problém chování průvodčích v takových situacích je kapitola sama pro sebe. Tam se pozná koho práce baví a koho ne. Pochopitelně, i když se občas něco peprného dozví, je lepší když vyjde mezi cestující lid a informuje ho jak se věci mají. Ale musí mít od někoho relevantní informace že....
Marta Kremlova: Pokud pruvodci projde vlak, vysvetli pricinu a rekne priblizny cas, lide to ve valne vetsine pochopi a jsou vdecni za informace. Maji totiz aspon moznost zavolat svym znamym/do prace/do skoly, ze prijedou pozdeji, nebo si zaridi nahradni dopravu. Oproti tomu kdyz vlak zastavi v polich, pruvodci se najednou vypari a vlak zdanlive bez priciny stoji aniz by kdokoli cokoli vedel, nastvani cestujicich roste velmi rychle.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











