..: Lokomotiva najela do prověšeného TV u Hněvic, vlaky jezdily odklonem :..

Ilustrační obrázekVraňany - aktualizováno - Provoz na trati 090 (Praha - Děčín) v pondělí paralyzovala prověšená trolej mezi stanicemi Dolní Beřkovice a Hněvice, do které najela lokomotiva řady 180DB jednoucí jako Lv 76350. Vjetím do místa s prověšenou trolejí došlo ke stržení trakčního vedení, rozbití čelního skla lokomotivy a zranění strojvedoucího.
Na obou kolejích byl přerušen provoz a dálkové vlaky byly vedeny odklonem po trati 072. Největší zpoždění, a to 292 minut, měl EC 175, dále R 706 240 minut, EC 172 200 minut, R 778 179 minut, R 780 164 minut, R 616 127 minut, EC 170 119 minut, EC 177 114 minut. 2.traťová kolej byla zprovozněna v 19 hodin, 1.traťová kolej byla vyloučená až do 21 hodin. Opravné práce probíhaly také dnes v mimořádné výluce.

Další závada na trakčním vedení před čtvrtou hodinou odpoledne mezi Vraňany a Nelahozevsí

V pondělí v 15:47 byla zjištěna závada na trakčním vedení v 1.traťové koleji mezi stanicemi Vraňany - Nelahozeves. Kolej byla vyloučena, závada opravena a provoz byl obnoven v 19:45.


Jik | 12.11.2007 (19:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JK ml. 
13.11.2007 (12:10)  
Marta Kremlová : Myslím že horší než takové zpoždění je pro průvodčí fotbalové utkání. Baníkovci, když táhnou na spartu, to stojí za to (opačně samozřejmě taky) o excelsiorech, panonkách atd se radši ani nešířím. Ono o půl druhé v noci otevřít kupé a tam černo sestavené ze sociálně nepřizpůsobivích páchnoucích spoluobčanů, dejte pokoj, jak říkám tuhle práci musí mít člověk rád (a to jestli té práci dává něco navíc než po něm chce zaměstnavatel se pozná právě v těhle situacích). A vůbec nikomu peníze vydělané prací průvodčího u čd nezávidím.
13.11.2007 (12:06)  
Jiří Kareš: Výběhem to neprojedeš, protože nejde jednoduše vypnout pár metrů drátu, ale musíš odpojit celý úsek.
registrovaný uživatel milos  mail  
13.11.2007 (11:48)  
zaosai: tak pak je to tezke - statni podnik a nedokaze si znarodnit kus koleji.. :- ).
ale pokud neni dobra vule ze strany vleckare, nebo se s nim dohodnout...

ono vlastne za zpozdeni draham nic nehrozi - vraceni jizdneho je pakatel, dojde-li vubec k nejakemu, nakonec to vsechno po pul dni nejak odjelo, tak co...

ale treba je vsechno jinak...
13.11.2007 (11:30)  
ak to máš pravdu to jim taky nezávidím a nevím proč tu někdo píše že se pozná koho práce baví řekla bych když lidé dělají takovouto práci náročnou tak asi většinu lidí baví ale je problém to lidem sdělit když vím od známého průvodčího jak lidé reagují když mají zpoždění i když je to třeba jen 20 minut dokáží dělat věci a natož pak takové EC 175 který měl 290 minut zpoždění to je opravdu hrozné tam mezi ně jít chtěla bych toto povolání jednou také vykonávat a tak už taky trochu vím co to obnáší
registrovaný uživatel zaosai  mail  
13.11.2007 (10:53)  
milos - Na mapě to je "tříkolejná"trať,jenže ta jedna vede přes soukromou vlečku a to není jednoduché tudy jezdit.Zásadní problém, vedle dohody s vlečkařem ,je seznání strojvedoucích a nasazení pilotů.Někdy v roce 1996 jsem tam jezdil jako pilot při nehodě a byly s tím velké problémy.Vlečka byla pro EMĚ v podstatě zablokovaná a nemohli ji pro svoje vlaky vůbec používat.
registrovaný uživatel milos  mail  
13.11.2007 (10:41)  
a jeste jedna vec (koukam ted na mapy.cz - Hnevkovice - Dolni Berkovice) - trat je tam prakticky trojkolejna!!? treti kolej vede od Hnevkovic stale soubezne, akorat "projde pres tu fabriku a plynule se zase k 090 vrati a vede vedle ni az do Berkovic!? Toho taky neslo nijak vyuzit?
registrovaný uživatel milos  mail  
13.11.2007 (10:27)  
Jiri Kares: budiz - to v pripade jestli zlonice (nebo vlastne stacilo jen pres straskov) nebo cekat na zprovozneni 090. Ale kdyz uz tahali vlaky zpet na usti a pak na melnik, lysou (nebo snad i po nezavisle trakci pres Neratovice?). Ja byt v tom ECcku, tak me potesi i tri hodiny sekera misto peti.
no asi to nejaky duvod melo...

(to bylo k 9.23)
registrovaný uživatel JK ml. 
13.11.2007 (10:23)  
Ono jestli lepší nevyjde provizorně odstranit spadlé dráty a alespoň jednu kolej na koridoru zprovoznit pro provoz dieselový, zatímco na druhé též bez napětí je trolej opravována. Mezitím spojit vlaky co přijedou (ty rychlíky a ec vlaky nejsou na této trati z nejdelších) do jednoho, dvou, třech konvojů a protáhnout skrz poškozené místo. To by možná bylo akceschopnější řešení (vzhledem ke sklonovým poměrům by možná nebylo třeba povolávat diesely, poškozené místo by se dalo projet se smetáky dole výběhem)....Ale zřejmě to má jiné háčky, netuším jestli by to šlo technicky, a dle předpisů, provést....
registrovaný uživatel PES38 
13.11.2007 (9:54)  
Přes Straškov a Zlonici se jezdit dá, ale to už zavání přílišnou operativností...(dokonce je dle TTP v části trasy povoleno i el. topení, ale vzhledem k tomu, že tam nejsou zádné návěsti na tento zákaz upozorňující, asi by na to v reálu stejně nikdo nevzdech)
13.11.2007 (9:47)  
Dle informací na K-reportu ty stržené troleje byly dvě, nejdříve R 781 u Vraňan a po chvíli sólo loko 180 DB v úseku Dolní Beřkovice - Hněvice.
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko