..: Jízdenky TeleTiket mají podle Českých Drah úspěch :..

Ilustrační obrázekPraha - Jízdenky prodávané po telefonu pod obchodním názvem TeleTiket slaví úspěch. Alespoň to tvrdí vedení Českých Drah. V průběhu tohoto týdne si jeden z cestujících zakoupil 1000. jízdenku prodanou tímto způsobem. Stalo se tak po čtvrtroce od zahájení provozu této služby, kterou ČD zavedly v rámci programu zvaného Komplexní strategie odbavení cestujících.

„TeleTiket je populární zejména u pátečních spojů, kdy společně s internetovým prodejem je tento způsob nákupu jízdenky s rezervací nejjednodušší cestou, jak si například zajistit možnost přepravy tradičně vyprodanými spoji SC Pendolino. Velká část cestujících těchto spojů tak vůbec nemíří k prodejní přepážce na nádraží a s jízdenkou zakoupenou přes telefon či internet nastupuje přímo bez zdržení do svého spoje,“ tvrdí bývalý tiskový mluvčí a nynější ředitel marketingu Českých Drah Aleš Ondrůj.

Cestující, který si chce koupit jízdenku pomocí telefonu, zavolá na infolinku ČD. Zde zadá své osobní údaje a výchozí a cílovou stanici jízdy. Poté odsouhlasí cenu přepravy navýšenou o stokorunovou přirážku za použití TeleTiketu. Jízdenku si pak může podle domluvy vyzvednout buď u pokladny, nebo si ji může nechat přeposlat do e-mailové schránky a vytisknout sám doma.

Kromě prodeje jízdních dokladů přes telefon funguje v České Republice ještě další zajímavá služba k nákupu dálkových železničních jízdenek. Jde o elektronický obchod Českých Drah. Ten funguje od roku 2006, kdy byl jeho hlavní účel v prodávání jízdenek pro tehdy nové spoje na trati z Prahy do Ostravy vedené populární řadou 680 pod obchodním názvem SC Pendolino. V dnešní době poskytují České dráhy tyto služby pro vybrané vlaky InterCity, EuroCity a všechny spoje SC.

Zdroj: Tisková zpráva ČD


Samir Lepara | 16.11.2007 (8:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer M@ra 
16.11.2007 (13:21)  
Nevím, jak v Německu, ale u ÖBB a SBB má jízdenka kontrolní kód a je nepřenosná, na jméno. Platí jeden den, někdy i jen na daný spoj (za nižší cenu, např. švýcarská Click@Rail). Ale technické detaily neznáM.
16.11.2007 (12:45)  
Průvodčí v EC to pozná, protože při nástupu nafasuje seznam prodaných jízdenek. Jízdenky z eShopu totiž platí pouze pro jeden konkrétní spoj.
Poučte mě, jak to funguje v Německu, já vím pouze o zasílání jízdenek poštou.
Registrierter Benutzer Racek 
16.11.2007 (12:30)  
ANKU, babilon: ono to funguje i u nás, ale jenom v některých vlacích. Když pozná pravou jízdenku od falešné průvodčí v EC, proč by ji neměl poznat průvodčí v osobáku vybavený úplně stejnou POPkou ...
Registrierter Benutzer ANKU 
16.11.2007 (12:25)  
babilon: Asi tak jak si to uz dlouhou dobu predstavuji u DB. :-) A ono to funguje !!!
16.11.2007 (11:48)  
M@ra: Jak si takový prodej jízdenek po síti představujete? Přesněji, jak průvodčí ve vlaku pozná, že to, co jste si vytiskl, je z eShopu a ne z PhotoShopu?
Registrierter Benutzer M@ra 
16.11.2007 (11:22)  
waszyn: I mistr tesař se utne...:-)

Kdy ale už konečně bude komplet vnitrostátní prodej jízdenek přes Síť? Vždycky jsem myslel, že informatika je to jediné, co u ČD (-Telematika) funguje.
Korrespondent oder ŽP Mitglied CzechDave  mail  
16.11.2007 (10:27)  
Oni vybírají PŘIRÁŽKU za to, že si u nich někdo po telefonu koupí jízdenku???? No to je síla. Kdyby raději rozšířili prodej jízdenek přes Internet pro všechny vlaky ČD, namísto aby takhle velkohubě prodávali leštěný prd.
Registrierter Benutzer M 
16.11.2007 (9:41)  
Taky si myslim, ze tohle waszyn sice dobre vydelil, ale spatne promyslel...:-)
Registrierter Benutzer Laborec425  mail  
16.11.2007 (9:29)  
Ale vždyť tam je napsáno, že se volá na infolinku ČD a ta funguje snad i na všechno ostatní kromě TeleTiketu. Takže na ní přece nejsou vyčleněné další ženský..
Registrierter Benutzer waszyn 
16.11.2007 (9:23)  
tak jestli je tato tiskova zprava myslena vazne tak cd fakt ukazuji uz jen svou naprostou ekonomickou impotenci a schopnost chlubit se i naprostym propadakem.. pocitejte se mnou: 1.000 x 100 = 100.000 / 90 dni = 1.111 Kc. To chcete rict, ze infolinka ktera generuje takto vysoke TRZBY (nikoliv zisk!!!) je uspech?? vzdyt to nezaplati ani ty zensky co zvedaji ten telefon.. a to ho asi moc krat nezvednou, celych 11x denne! jak znam z vypraveni jak to funguje v jedne velke budove pobliz reky vltavy, tak predpokladam ze na tuto infolinku jsou vycleneni min 3 zamestnanci s naprosto brutalni produktivitou a urcite se z te tisicovky vsichni zaplati co? ;)
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko