..: Další vykolejení: pantograf v Roudnici :..

Roudnice n.L. - Aktualizovnáno 18:30 - České dráhy dnes postihla další nepříjemnost. Na pražském zhlaví žst. Roudnice n. L. dnes vykolejila pantografová jednotka řady 452. Na koncích soupravy by měly být elektrické vozy 452.001 a 452.002, které jely na vlaku Os 9608. Podle prvních kusých informací nebyl nikdo zraněn, vyšinuly poslední dva vozy jednotky, které následně zablokovaly i druhou dopravní kolej. K nehodě došlo jen dva dny poté, co poblíž žst. Praha-Běchovice vykolejila jednotka 680.003.

Souprava vyšinula na výhybce č. 21 ve 14:38. V 16:21, tedy během dvou hodin, byla částečně odklizena, aby nepřekážela provozu alespoň po jedné koleji. Nehoda výrazně zkomplikovala dopravu na trati 090, EC 172 zůstal podle všeho stát ve Vraňanech a odjel až po 80 minutách, v téže stanici uvízly i vlaky Os 9613 a Os 9615. Až po stominutovém pobytu v Roudnici se dal do pohybu EC 175 Rychlík R 617 Krušnohor byl odkloněn přes Mělník. Aktuální situaci sleduje systém Babitron.

Zdroj: ŽelPage


Honza Beránek / JTB | 3.12.2007 (16:15)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
03.12.2007 (20:27)  
zelva: Já tedy nevím jaký máte jiný výběr, ale na Beroun nic jiného, vyjma pár vlaků, nejezdí. Koupě pendolín byla spíš politická otázka. Teď už s tím nic nenaděláme. Pořád se ale neřeklo, co bylo příčinou toho vykolejení. Klidně mohla být závada na výhybce.
U "ČSAD" stárnou busy trochu jinak, než u "ČD". Životnost je totiž úplně rozdílná. On i ešus je tuším konstruovaný na nějakých 30 let, samozřejmě, že s předpokládanou rekonstrukcí. To se u žádného autobusu dnes nepředpokládá.
03.12.2007 (20:07)  
zelva: díky za upresnění... jak píši,dojela do Vysočan,tam klekla...nevis nahodou este i cislo toho Esa?
registrovaný užívateľ zelva 
03.12.2007 (19:58)  
Miroslav Zikmund: ta bobina na odklonovém R 617 Krušnohor byla 130 033 (s obrázkem), v Lysé byla stáhnutá z nákladu.
03.12.2007 (19:50)  
R717 Krušnohor to vzal odkloenm přez Lysou jak se zde píše...Eso zůstalo v Lysé na konci vlaku a dopředu šla bobina (tuším že 130 xxx) ale neručím...po 25minutach sme se rozjeli směr Praha,ovšem ve Vysočanech ona bobina klekla... takže eso opět z konce vlaku do předu a krokem to vse dotáhlo na hlavní... výsledné zpoždění cca 100minut...
registrovaný užívateľ zelva 
03.12.2007 (19:47)  
Miroslav Zikmund: Tak nějak mi ušlo proč já bych měl shánět nějakých 100 miliard, mě jde jen o bezpečnost lidí co nemají jinou možnost a těma vrakama musí jezdit.Já sám žabákama jezdím už jen v největší nouzy, a to protože se prostě v nich necítím v bezpečí.. To že ČD neskutečně zaspaly při nákupu nových jednotek (vozů), to je jejich kaše. Kdyby místo pendolin nakoupily jednotky ř. 471 a poté co by byly nahrazeny všechny jednotky ř.451/2 by až nakoupily pendolina nic by se nestalo....
Ukažte mi např. u ČSAD 50 let staré vozidlo v pravidelném provozu???
03.12.2007 (19:45)  
http://www.ct24.cz/zdomova/index_view.php?id=242768
"Škoda na kolejích činí tři miliony, na vlaku asi 200.000 korun. Důvodem byla zřejmě technická příčina, sdělil ČTK Jan Kučera z Drážní inspekce."
03.12.2007 (19:36)  
452.001 + 452.002 jezdící spojené;

Milá želvo, sežeň nejméně 100 miliard korun českých (když seženeš 200 miliard, nebude to na škodu) na nákup nových elektrických jednotek řady 471 (a obnovu dalších zastaralých kolejových vozidel), zajisti, aby se výrobci dařilo vyrábět podstatatně více EJ za rok než dnes, tak řekněmě jednu týdně … a do roka, či dvou a máme po problémech.
Jak jednoduché … (stačí přesvědčit 101 poslance Parlamentu České repubilky, aby v rámci projednávání státního rozpočtu přiklepli ČD tuto částku – v zájmu bezpečnosti daňových poplatníků…)
03.12.2007 (19:33)  
PeNik: nene, vykolejil a docela hodně, teď byly záběry v Událostech na ČT 1. Podle toho krátkého záběru to vypadalo, že se na výhybce zadní část jednotky vydala na jinou kolej než ta přední část.
registrovaný užívateľ Honza-loko  mail  
03.12.2007 (18:57)  
Dnešní R 780 stavěl ve všech zastávkách za Kralupama místo Os 9676.
registrovaný užívateľ PeNik 
03.12.2007 (18:17)  
Osobně jsem slyšel pouze o zadřeném ložisku nikoliv o vykolejení.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko