..: Na ONJ pro dnešek chybí dostatečný počet provozuschopných jednotek :..

Ilustrační obrázekPraha ONJ - Pro dnešní vypravení je na pražském odstavném nádraží jih málo provozuschopných jednotek a proto po delší době přichází ke slovu náhradní souprava ve složení 162.019 + 4Bmto + 150.026. Tradičně je nasazena na benešovskou trať na vlaky Os 9111 z Prahy hl.n. v 5:45 do Benešova, Os 9112 v 7:07 zpátky, dále Os 9171 v 8:45 do Strančic a Os 9170 v 9:44 zpátky. Vlak Os 9111 má již nyní 15 minut zpoždění z důvodu pozdního vystavení soupravy z ONJ


j_žp | 11.12.2007 (6:13)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registered user wosicz  mail  
11.12.2007 (22:05)  
Vůbec si nedělejte srandu že to takhle bude vypadat i nadále!
Já jezdím 3x týdně ze Zábřeha do Pardubic a zpět a tyhle 100 minutová zpoždění mi nedělají dvakrát dobře.
11.12.2007 (22:00)  
Hlavně že jezdí 451,452 a 471 do Ustí nad Labem...:o(
Registered user PeNik 
11.12.2007 (20:48)  
Ad Karel Chýla: a jakpak na to byly vlaky na odjezdu hl.n. momo těch, co přijely pozdě z ONJ?
11.12.2007 (18:40)  
RegioNovy jsou snad financovány i pomocí toho ministerského programu...
11.12.2007 (18:32)  
M. Zikmund - ČD si vozidla financují z "nevhodného" zdroje. Jinak by mohli využívat programu "Podpora pořízení a obnovy železničních kolejových vozidel" vypsaném MDČR. Jediný bod jim totiž brání čerpání této podpory - Článek 3, odrážka p): "Podpora nesmí být poskytnuta na vozidla nebo jejich modernizaci, která byla pořízena prostřednictvím úvěru od společnosti EUROFIMA.".

Takže od Eurofimy dostanou levněji úvěr, ale nedostanou dotace.

Kdyby měli klasický "komerční" úvěr, nic by čerpání dotací nebránilo. V globálu by to možná vyšlo levněji než slavná Eurofima.
Registered user koyot 
11.12.2007 (18:24)  
MZ: ta první půlka je sice trochu divná...ale snad by s ní šlo i souhlasit. Ale jsem přesvědčen, že ČD dostávají dotace na obnovu a nákup nových vozů! Nejsem dopravní expert, ale myslím si, že je to jen o chviličce hledání v internetu, než narazím na nějakou příslušnou vyhlášku. Tak nás tady nevoďte za nos, že to ČD platí sami. A i kdyby, tak je tady pořád onen stát, který za ně již jednou zatáhl dluhy...(a to byla pořádná dotace)
Editor or ŽelPage Administrator Karel Chýla  mail  
11.12.2007 (18:21)  
ad PeNik:
Nevím, že by se něco dělo na hlavním nádraží. Co jsem ráno viděl, měly skoro všechny soupravy z ONJ sekeru jak blázen... Namátkou:
souprava Vsacana z ONJ o 2 hodiny déle,
souprava na R 450 (odj. z hl.n. v 5:16) o více než hodinu déle z ONJ
souprava na R 752 (odj. z hl.n. v 6:16) skoro hodina,
souprava pro Ex 101 zpožděna o více než půlhodinu...
souprava pro zmíněný Os 9111 z ONJ o půl hodiny déle...
a tak bych mohl pokračovat...
11.12.2007 (18:08)  
Na 090/091 je dokonce zakázáno nasazování jednotek ř. 471 s WC s uzavřeným okruhem.
11.12.2007 (17:58)  
MZ takže tímto říkáte, že například ex Šohaj bude ráno jezdit pořád pozdě, protože prostě moc operací na málo času.
11.12.2007 (17:50)  
ad rohlikk: vaši „kvalifikovanou" kritiku zaměstnanců ONJ podílejících se na opravách a údržbě jsem poslal vedoucími oprav 471. Jistě jste již dostal jeho mail.

*******************

Dnes dopoledne jsem byl pracovně na ONJ. Provozní katastrofa.
Protože přibyly nové vlaky, ale nikoli vozy, tak se zvýšila produktivita práce souprav, to znamená ostré obraty souprav, často pod hodinu, některé i něco přes 35 minut. Za tuto dobu se nedá dojet na fekální koleje, dobrat voda, myčka je utopií. Lze akorát olístečkovat rezervace, vyměnit směrovky a jede se zpátky. Kvůli plánovanému přerušení trati HLN – Vyšehrad se nejezdí na Smíchov, ale na ONJ, které na to prostě není kapacitně plánováno.
Jakákoli technická závada na voze znamenající nutnost vyřazení a nahrazení jiným vozem vyžaduje složitý posun, který limitovaný počet zaměstnanců prostě nestíhá. Navíc na ONJ ještě probíhají stavební práce.
Takže svalovat něco na pracovníky DKV Praha je od věci. T pouze realizují to, co jiní vymysleli a nedomysleli.
(Kde je doba, kdy na inventární stav 26 lok E 499.2 (150/151) byla turnusová potřeba 19 vozidel, zbytek v záloze nebo v ŽOS?)
Zajímavé, že do sobotního večera se vše celkem stíhalo.
„Poruchy" 471 vyšších čísel s uzavřeným okruhem WC jsou také důsledkem absence fekálních zařízení v obratových stanicích, které by provedly vyprázdnění odpadní jímky. Např. v Kolíně spinká sedm souprav, takže během spánku se dají jímky vyčistit. Ale jaksi fekální zařízení není. A tak to vypadá na mnoha místech.

ad Seath : Kritika nákupu 471 pro ČD – jaké peníze, které ČD dostávají na nové vlaky máte na mysli ? Vy o nějakých víte ? Od českého státu nedostávají nic, s výjimkou záruky za úvěr, což ten stát stojí přesně tolik, kolik se vydá na ochranu před mandelinkou bramborovou.
ČD si kupují nová kolejová vozidla z finančních prostředků získaných úvěrem, který pak splácí.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko