Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha ONJ - Pro dnešní vypravení je na pražském odstavném nádraží jih málo provozuschopných jednotek a proto po delší době přichází ke slovu náhradní souprava ve složení 162.019 + 4Bmto + 150.026. Tradičně je nasazena na benešovskou trať na vlaky Os 9111 z Prahy hl.n. v 5:45 do Benešova, Os 9112 v 7:07 zpátky, dále Os 9171 v 8:45 do Strančic a Os 9170 v 9:44 zpátky. Vlak Os 9111 má již nyní 15 minut zpoždění z důvodu pozdního vystavení soupravy z ONJ
j_žp | 11.12.2007 (6:13)
Související zprávy

11.12.2007 (16:00)
Uvedl bych na správnou míru to mlžení o provozu vozů řady Bmto na trati 171. V současném GVD jezdí pětivozová souprava (o prázdninách o vůz kratší) v pracovní dny na obratu Os 9904/9913 Praha-Smíchov - Beroun a zpět, na hl.n. nezajíždí samozřejmě z důvodu nadcházející rekonstrukce stanice a tunelu. Tato souprava podle mě nemá nic společného s tím, co teď jezdí na Benešov.
Jinak poslední 3 roky jezdila tato pětice vozů na dvou párech ranních vlaků z Prahy hl.n. do Berouna a zpět, nejprve s lokomotivami 150 a 163 (DKV ČTřeb), loni 363 a 163 (DKV Ostrava). Loni (tím myslím 2007) byla na ranních posilách do Řevnic turnusována souprava 141+2xBmto, ovšem ve skutečnosti to nejezdilo, místo toho jezdila čtyřvozová žabí tlama. Předloni však tato souprava pravidelně jezdila, byť byla lokomotiva občas nahrazována žehličkou, vozy Bmto soupravou Otavy (BDs+3xBmto) případně obojí zároveň.
rohilkk: Bez ohledu na "pracovitost" v Ostravě, kde by podle tebe měly být udržovány soupravy (ať už to jsou 471 nebo ne) pro příměstskou dopravu Prahy jinde, než v Praze?
Jinak poslední 3 roky jezdila tato pětice vozů na dvou párech ranních vlaků z Prahy hl.n. do Berouna a zpět, nejprve s lokomotivami 150 a 163 (DKV ČTřeb), loni 363 a 163 (DKV Ostrava). Loni (tím myslím 2007) byla na ranních posilách do Řevnic turnusována souprava 141+2xBmto, ovšem ve skutečnosti to nejezdilo, místo toho jezdila čtyřvozová žabí tlama. Předloni však tato souprava pravidelně jezdila, byť byla lokomotiva občas nahrazována žehličkou, vozy Bmto soupravou Otavy (BDs+3xBmto) případně obojí zároveň.
rohilkk: Bez ohledu na "pracovitost" v Ostravě, kde by podle tebe měly být udržovány soupravy (ať už to jsou 471 nebo ne) pro příměstskou dopravu Prahy jinde, než v Praze?
11.12.2007 (15:44)
Pavel Z: Ode dneška již dvě.
11.12.2007 (14:47)
drevak: udajne je to tim, ze odveseni a priveseni provadi nove jen jeden posunovac.
Dle vlastniho pozorovani potvrzuji, ze je to pravda, ale spis by to chtelo rychlejsi pohyb toho zamestnance kolem soupravy. Ono totiz chvili trva nez nastoupi vlakova lokomotiva, mezitim se da odvesit ta druha.
Dle vlastniho pozorovani potvrzuji, ze je to pravda, ale spis by to chtelo rychlejsi pohyb toho zamestnance kolem soupravy. Ono totiz chvili trva nez nastoupi vlakova lokomotiva, mezitim se da odvesit ta druha.
11.12.2007 (14:42)
Tak do odpolední části oběhu nakonec už vyrazila tradiční dvojice čtyřvozových 451.
František Omáčka: ty vlaky mají velmi krátké časy na obraty v koncových stanicích, na objíždění soupravy není čas a na hlavním nádraží nejsou ani volné koleje. Takže musí být dvě lokomotivy.
Bovik: otočný čep mezi podvozkem a skříní vozidla.
František Omáčka: ty vlaky mají velmi krátké časy na obraty v koncových stanicích, na objíždění soupravy není čas a na hlavním nádraží nejsou ani volné koleje. Takže musí být dvě lokomotivy.
Bovik: otočný čep mezi podvozkem a skříní vozidla.
11.12.2007 (14:33)
Ma nedostatek lokomotiv souvislost s prechodem nekterych k CD Cargo?
Proc jezdi na vyse jmenovane nouzove souprave 2 lokomotivy? Aby se jedno hnaci vozidlo nemuselo preprahavat? Nestalo by za to obetovat par minut pro preprahnuti (stejne se to v tech soucasnych zpozdenich ztrati) a poslat druhou loko nekam, kde by mohla byt uzitecnejsi?
Proc jezdi na vyse jmenovane nouzove souprave 2 lokomotivy? Aby se jedno hnaci vozidlo nemuselo preprahavat? Nestalo by za to obetovat par minut pro preprahnuti (stejne se to v tech soucasnych zpozdenich ztrati) a poslat druhou loko nekam, kde by mohla byt uzitecnejsi?
11.12.2007 (14:30)
Micke: co je to nicohlav?
11.12.2007 (14:05)
Tak soupravy 4×Bmto jsem se upřímně obával. Tyhle vagóny byly naposledy myté snad těsně po výrobě.
11.12.2007 (13:52)
Jen doplním, že pokud bude ta souprava pokračovat i odpoledne, pojede na vlacích 9133/9134/9145/9146/9173.
11.12.2007 (13:19)
Otec na 471 jezdí a říkal mi, že většina z neprovzních 471 stojí kvuli špatnému nicohlavu. Ruku na srdce, ale to asi špatnou údržbou rozhodně nebude! Kde asi udělali soudruzi inženýři při konstrukci podvozků chybu???
11.12.2007 (13:05)
rohlikk: Jestli to nebude spíš tím, že jsou to "pražáci", že..... Když už chceš rejpat, tak laskavě přiznej barvu. Tyhle povídačky o schopnosti, zvláště moravských, pracujících miluju. Když se tak zamyslím, tak prvotním problémem ešusů bude už jejich výroba (Ostrava). Nebylo by třeba lepší objednat něco u Siemensů na Zličíně (to je v te hnusne Praze)? Min. by to bylo levnější...
Ono údržba tří jednotek je něco jiného, než třiceti. Mmch, kolik jich tam teď máte schopných? Já tuším , že jednu.
michalt: Ty patráky tam byly ale turnusovány a jezdily jen s jednou mašinou. V tomhle GVD jezdí ze Smíchova 9904 a "něco" zpět zase jen na Smíchov.
Ono údržba tří jednotek je něco jiného, než třiceti. Mmch, kolik jich tam teď máte schopných? Já tuším , že jednu.
michalt: Ty patráky tam byly ale turnusovány a jezdily jen s jednou mašinou. V tomhle GVD jezdí ze Smíchova 9904 a "něco" zpět zase jen na Smíchov.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











