..: Na ONJ pro dnešek chybí dostatečný počet provozuschopných jednotek :..

Ilustrační obrázekPraha ONJ - Pro dnešní vypravení je na pražském odstavném nádraží jih málo provozuschopných jednotek a proto po delší době přichází ke slovu náhradní souprava ve složení 162.019 + 4Bmto + 150.026. Tradičně je nasazena na benešovskou trať na vlaky Os 9111 z Prahy hl.n. v 5:45 do Benešova, Os 9112 v 7:07 zpátky, dále Os 9171 v 8:45 do Strančic a Os 9170 v 9:44 zpátky. Vlak Os 9111 má již nyní 15 minut zpoždění z důvodu pozdního vystavení soupravy z ONJ


j_žp | 11.12.2007 (6:13)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer amater 
11.12.2007 (13:04)  
V den kdy vykolejilo pendolíno jsem se vracel z Budějic a v Benešově přistupovali zaměstnanci ČD, kreří již o této nehodě věděli.Při hodnocení situace tvrdili, že soupravy na vlaky jsou, ale lokomotivy nikoliv a tak se nedivte,že na každou lokomotivu čeká ihned další vlak. Zkrátka se jezdí na doraz a běda při nějaké mimořádnosti.
Editor oder ŽP Admin Vlad  mail  
11.12.2007 (12:20)  
...do teď se o jednotky staral výrobce a nyní, když jednotky budou z garance se budou muset o ně starat oni...
Jaká je vlastně záruční doba na nové soupravy? Očakával bych, že nebude kratší, než 24 měsíců, spíše však delší!
11.12.2007 (11:48)  
Ad xAnri05: Včera jsem jel zrovna R směr Teplice ve 14:45 (+15) a koukal jsem, že přepřahy jim nějak nejdou. Celkem nechápu proč, když tu ještě před dvěma lety jezdily úvraťové rychlíky, tak na přpřah stačilo 4-5 minut a pobytem se krátilo zpoždění. Teď místo plánovaných 6 se přepřahá 10 a zpoždění se nabírá.
Zpoždění osobáků od Mostu je způsobeno značně idealistickou jízdní dobou. Ne že by to nešlo z Mostu za 55 minut zajet, ale musí se jet ostře, nesmí se nikde postávat a zdržovat nástupem cestujících (např. 1 minuta pobytu v Teplicích je ve špičce vskutku málo). A taky musí je turnusová loko řady 163 a ne různý historický odpad s vmax90 km/h, když se na mnoha úsecích jede 100-120 km/h. Taky by to chtělo nezastavovat v Chabařovicích (stejně tam nastupuje denně max 10 lidí), tím by se daly získat příjemné dvě minutky jízdní doby.
Zpoždění od Prahy je způsobeno pravděpodobně čekáním v Holešovicích (budiž) a zasekává se i v Roudnici (zřejmě pořád následek vykolojení žabotlamu z minulého týdne). Taky budiž. Co ale nechápu je, že např. včera jel Krušnohor už z Chebu s +30 (evidentně se čekalo na lokomotivu od zpožděného Ohře). V minulém GVD bylo běžné, že se v takovém případě vypravil vlak z Chebu z nějakou náhradní lokomotivou a provedla se výměna někde na tarse. Zpoždění by tak nebylo +30, ale např. jen +15, což je podstatný rozdíl (včetně např. toho, že v Holešovicích pak ujel přípojný expres do Brna i přes čekací dobu 10 minut).
Závěr: I přes objektivní potíže bych viděl jako hlavní příčinu lemplovinu ČD.
11.12.2007 (11:46)  
Me zase fascinuje ze at se podivam od noveho GVD na Ex sohaj kdykoliv tak ma zpozdeni uz u Prahy, jak je to mozne??? V nedeli jsem s nim jel +40, ale vcera a dnes je to jeste horsi co se deje?
Registrierter Benutzer xAnri05  mail  
11.12.2007 (11:09)  
Hmm. Je to vsechno nestesti... Vcera zase prijela na R 690 do UNL souprava 854+010+010. Nadhera :(.
Navic komedie na UNL, hln. vrcholi kazdou druhou hodinu, kdyz ve smeru Teplice-Decin jsou po dokoncene rekonstrukci kolejiste jen dve nastupni hrany (proti puvodnim ctyrem) a na nich se musi behem cca 30 min vystridat 2x R Cheb-Praha* a 2x Os Most-Decin. Do toho si jeste pusti (zpozdeny) uvratovy R od Liberce (obrat soupravy). Takze vysledek - vse zpozdeno :(

*Pozn.: uvratove - takze vymena lokomotiv (plan: 7min, realita: 8-10min.). Navic R od Prahy temer vzdy zpozdeni.
Registrierter Benutzer PeNik 
11.12.2007 (10:55)  
Je také zajímavé, že všechny vlaky jedoucí z hl.n. mají větší či menší zpoždění. Všechny ostatní jedoucí z TGM či Holešovic jedou včas. Viz Babitron. Doporučuji si celou situaci zmapovat od rána a uvídíte, že se něco dělo na hl.n. že by toto způsobila pozdě přistavená jednotka z ONJ? Tak tomu snad nevěří nikdo.
Registrierter Benutzer PeNik 
11.12.2007 (10:52)  
Ad rohilkk: na hl.n. byl hned ráno zmatek a u VŠECH vlaků byla nahlášena porucha hnacího vozidla (včetně vlaků Os, R, IC). To že byla pozdě přistavena jednotka může mít příčinu v tom, že se něco dělo na hl.n.

Bohumínské jednotky: když to tam dělají tak dobře, proč jsou teď tlaky poslat do Prahy na zaškolení jejich zaměstnance? Protože do teď se o jednotky staral výrobce a nyní, když jednotky budou z garance se budou muset o ně starat oni a až nyní jim došlo, že o nich vůbec nic nevědí.
Registrierter Benutzer rohilkk  mail  
11.12.2007 (10:15)  
Tak podle me je to tim, ze na ONJ je banda neschopnych zamestnancu, kterym se nechce delat. V bohumine meli dve jednotky 471 a obe jezdily bez problemu, ted je treti a verim tomu, ze to bude opet v pohode. CD by se meli zamyslet, jestli maji udrzbu vsech svych vozidel smerovat do hlavniho mesta a jestli by nebylo lepsi ji vykonavat nekde, kde si lide alespon trochu prace vazi....
11.12.2007 (9:40)  
Dneska ráno před devátou to vypadalo na pražském Hlavním zřejmě velmi podobně: všechny vlaky na odjezdu zpoždění tuším mezi 10 až 60 minutami (přičemž čím pozdější odjezd, tím nižší zpoždění, takže těch 10 minut bylo možná jen zbožné přání). Možná by mohla ŽelPage mít nepřetržité živé zpravodajství o fungování Českých drah... :-(
11.12.2007 (9:27)  
Tak tahle souprava pravidelně jezdila (a asi dál jezdí) před změnou JŘ jako 9912 z Prahy do Řevnic.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko