..: České dráhy budou prodávat letenky Sky Europe :..

Ilustrační obrázek Praha - České dráhy budou od zítřka na nádražích prodávat i letenky společnosti SkyEurope Airlines. Letenky prodávané tímto způsobem budou mít fixní cenu, ale podmínkou prodeje bude zakoupení vlakové jízdenky na letiště Ruzyně. Pilotním místem, kde budou letenky k mání, bude Brno. Poté budou následovat nádraží, kde zastavují vlaky SC Pendolino, čímž by se síť prodejních míst měla postupně rozrůst na více než 20 stanic. Recipročně pak bude možné nakupovat jízdenky ČD Net open u stánku SkyEurope na letišti v Ruzyni.

Letenky budou prodávány ve dvou tarifech podle vzdálenosti, a to za 1290 Kč pro blízké destinace a 1790 pro vzdálenější. Tato nabídka je podmíněna nákupem alespoň šest týdnů před odletem. Později budou letenky k mání za 1690, resp. 1990 korun, nejpozději však dva týdny před odletem. Všechny uvedené ceny přitom zahrnují veškeré poplatky.

Druhou částí navázané spolupráce je nabídka zpáteční kombinované jízdenky na trase Praha-Bratislava, která umožní cestovat v jednom směru letecky a druhým vlakem (nebo naopak). Společnost SkyEurope Airlines ji zdůvodňuje snahou oslovit zejména potenciální mimopražské klienty a ty, kteří nemají přístup k internetu. Za tuto letenkojízdenku přitom cestující zaplatí pouhých 995 korun a je možné ji zakoupit týden předem. Majitelé In-karet mají navíc blíže nespecifikovanou slevu, vyplývající ze zákaznického jízdného.

Navázání spolupráce je poměrně překvapivé, protože v loňském roce s Českými drahami rozvázala spolupráci pro údajnou nepřínosnost národní letecká společnost ČSA. Kombinované cestovní balíčky jsou ale naopak běžné například v Německu.

Spolupráce se zatím týká pouze letenek z Prahy a pomíjí letiště ve Vídni a Bratislavě, kde mají letadla SkyEurope svoje základny rovněž. Rozšíření spolupráce na tato místa však společnosti připravují.

zdroj: Finanční noviny, České dráhy


M | 24.1.2008 (7:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus Slovensko Bratislavský Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer M 
24.01.2008 (21:32)  
1.Nenapsals v cem je to plytvani letadel do JV Asie (i tam totiz lide letaji za praci)
2.Nenapsals duvod, proc musis jet z Blavy do Prahy (tj. nejaky ten duvod, proc je hloupost letet do Ciny, ale proc stoji za to jen do Prahy)
3.Nekdo chce videt v sobotu fotbal Dolni Ves-Horni Lhota, nekdo chce videt finale Australian Open. Oboji muze byt zajimave a na oboji se nejak musis dostat. Nekdo chce videt Krivoklat, nekdo Cinskou zed. Na oboji se musis nejak dostat, pesky na ten Krivoklat z Brna nepujdu a nechci zit stylem rano do prace, vecer z prace, v lete na mesic pod stan k rybniku
4.Kdyby bezne spoje vlaku nebyly dimenzovane i pro "vas" dovolenkare (jinak by se tam totiz nedostali ti bezni pracujici, protoze byste jim zasedli mista), tak by mohly jezdit mene casto nebo byt kratsi. Takze je opravdu jedno, jestli jedou tri spoje pro "delnictvo" a jeden specialni pro "rekreanty" nebo ctyri spoje "smisene". Porad to jsou ctyri vlaky...
Registrierter Benutzer pekař 
24.01.2008 (21:24)  
Ano, bylo by nejlepší pracovat na poli a dovolenou trávit u rybníka. Anebo nebýt utopističtí a alespoň hledat ve věcech míru.
Registrierter Benutzer pekař 
24.01.2008 (21:22)  
Já k cestě na dovolenou využívám běžných spojů, kterými jezdí například lidé do práce. Tzn, ten spoj nejezdí výhradně pro mě jako dovolenkáře. Zatímco to letadlo lítá jen kvůli lidem, kteří akutně potřebují vidět svítání ve východní Číně...
Registrierter Benutzer pekař 
24.01.2008 (20:44)  
Chlapci, to chce myslet trochu trojrozměrně. Srovnávat spotřebu paliva na hlavu je hloupost. Letadla létající například do JV Asie jsou jen plýtváním, zatímco vlak jedoucí z Prahy do Blavy jakousi logiku má. Prostě většina dopravy je zbytečná nebo opravdu potřebujeme létat na dovolenou létat do Thajska?
A do toho všeho přicházejí rádoby ekologové, kteří tvrdí, že nejlepší cestou k trvale udržitelnému rozvoji je rozvoj nových technologií, mě asi omyje...
M 
24.01.2008 (21:01)  


Sorry, ale v cem spociva plytvani letadel do JV Asie? Jsem sportovni fanousek (nebo primo sportovec) a chci na olympiadu. Mam tam jet lodi? Nebo Australian Open. Nebo Super Bowl. Nebo jsem obchodnik a chci s Cinou obchodovat. Mam to vsechno vyridit telefonem?

O co vic je zbytecnejsi cesta do JV Asie nez cesta z Prahy do Bratislavy? Dej jeden jedinej duvod, proc musis jet z Blavy do Prahy. Dokonce dej jeden jedinej duvod, proc musis do Prahy z Kladna.

A jestli musime na dovolenou do Thajska? Ne, nemusime. Muzeme pracovat na poli a na dovolenou jezdit (resp. chodit) pod stan k rybniku za vesnici. Ty to tak delas? Jestli ne, tak kazes vodu, ale pijes vino
Registrierter Benutzer Bovlk 
24.01.2008 (20:23)  
Predpokladam, ze letecke palivo ma nejake standardizovane parametry, takze by se to melo dat prepocitat na megajouly na cloveka a sto kilometru a pak by se to dalo docela dobre srovnavat a prepocitavat zpatky treba na elektrinu z JETE (tam vlak rozhodne vyjde jako CISTSI). Jinak by jeste byly zajimave tabulky obsazenosti. Ale fakt bych rad videl poradnou studii. U toho letadla navic bude prumerna spotreba za cely let dost zaviset take na tom, zda je to cesta z Londyna do Sydney nebo z Prahy do Blavy - tipnul bych si, ze stoupani bude zdaleka nejnarocnejsi.
M 
24.01.2008 (20:34)  


Letadlo - tak samozrejme (Sydney bude asi o neco drazsi, protoze ta stoupani budou aspon dve:), ale nam staci prumer, stejne jako u vlaku - tam je taky nejhorsi rozjezd.

Vlak - "jaderny" vlak vyjde, co se tyce emisi, urcite cistsi. Pravda, je tu problem s tim palivem (a obodovanim jeho spinavosti), ale ten ja moc nemam. Tu spotrebovanou elektrinu by snad ale nekdo vedet mohl. Takovej Duke123 by vedel treba... Tak nam nekdo pomozte prosim:-)
Registrierter Benutzer koyot 
24.01.2008 (20:17)  
Koupit si letenku u přepážky? CHACHA to jako myslí u těch ochotných paní v Praze na hlaváku, co ani neumí používat terminál na platební karty? Přesně ty paní co člověku nejdřív vynadají, než mu poradí, kdy jede následující spoj? :D Tak ty mi jako mají pomoci s výběrem letenky jo? Mno tak to bude asi provar!
M 
24.01.2008 (20:20)  


Clanek jsem se snazil napsat citove nezabarevny, ale trefne...
:-)))))
Registrierter Benutzer M 
24.01.2008 (20:11)  
pekar - tak dobre, takze mame korelaci 0.75, to je slusny...:-)

Bovlk - jako to mne taky... Ten bus (dalkovy) by se dohledat dal - muze to byt nejakych 20-25 litru (takze jo, autobus vyjde lip nez letadlo, to letadlo jsem srovnaval spis s autem, ale i tak to letadlo proste nezere tolik, kolik si asi lidi mysli).
Ale vlak mne zajima (snad by to nekdo zodpovedet mohl, idealne nekdo, kdo nebude resit, ze je rozdil jet do kopce nebo z kopce). Problem ale bude, ze nam to vyjde v jine "surovine" a sice se to da snadno prepocitat na penize, ale s tim by nekteri nesouhlasili zasadne, jini by pozdvihli varovny prst:-(
Registrierter Benutzer Tom  mail  
24.01.2008 (20:09)  
Neberte to tak vážně s tím Londýnem.Myslím, že na tu vzdálenost je to slušná jízdní doba.Na to, že jsem jel před rokem z Třince do Rumburku 12 hodin...
Záleží na tom,jestli někdo jede na nějaké to jednání a chce tam být včas a po jednání hned zase domů, nebo někdo jede jen tak na výlet...
Registrierter Benutzer Bovlk 
24.01.2008 (20:01)  
Spotreba letadel me neprekvapuje, ale kolik je spotreba ruznych vlaku typu na osobu a 100 km? Kolik je to u nejakeho typickeho EC po CR, kolik EC v Nemecku pri 160-200 vicemene po rovine, kolik TGV a podobne skutecne vysokorychlostni jednotky? A kolik je to u busu? Docela by me zajimalo srovnani.
Registrierter Benutzer pekař 
24.01.2008 (19:58)  
M: ale ten Londýn mě zaujal z hlediska jízdní doby, kterou jsem čekal delší. Jinak si opravud myslím, že to je oněch 600km, v noci snad i dvojnásobek. A ještě by to mohlo být víc třeba u VRT. Ten Londýn fakt neber tak vážně.:)
  1 ... 4 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko