..: České dráhy budou prodávat letenky Sky Europe :..

Ilustrační obrázek Praha - České dráhy budou od zítřka na nádražích prodávat i letenky společnosti SkyEurope Airlines. Letenky prodávané tímto způsobem budou mít fixní cenu, ale podmínkou prodeje bude zakoupení vlakové jízdenky na letiště Ruzyně. Pilotním místem, kde budou letenky k mání, bude Brno. Poté budou následovat nádraží, kde zastavují vlaky SC Pendolino, čímž by se síť prodejních míst měla postupně rozrůst na více než 20 stanic. Recipročně pak bude možné nakupovat jízdenky ČD Net open u stánku SkyEurope na letišti v Ruzyni.

Letenky budou prodávány ve dvou tarifech podle vzdálenosti, a to za 1290 Kč pro blízké destinace a 1790 pro vzdálenější. Tato nabídka je podmíněna nákupem alespoň šest týdnů před odletem. Později budou letenky k mání za 1690, resp. 1990 korun, nejpozději však dva týdny před odletem. Všechny uvedené ceny přitom zahrnují veškeré poplatky.

Druhou částí navázané spolupráce je nabídka zpáteční kombinované jízdenky na trase Praha-Bratislava, která umožní cestovat v jednom směru letecky a druhým vlakem (nebo naopak). Společnost SkyEurope Airlines ji zdůvodňuje snahou oslovit zejména potenciální mimopražské klienty a ty, kteří nemají přístup k internetu. Za tuto letenkojízdenku přitom cestující zaplatí pouhých 995 korun a je možné ji zakoupit týden předem. Majitelé In-karet mají navíc blíže nespecifikovanou slevu, vyplývající ze zákaznického jízdného.

Navázání spolupráce je poměrně překvapivé, protože v loňském roce s Českými drahami rozvázala spolupráci pro údajnou nepřínosnost národní letecká společnost ČSA. Kombinované cestovní balíčky jsou ale naopak běžné například v Německu.

Spolupráce se zatím týká pouze letenek z Prahy a pomíjí letiště ve Vídni a Bratislavě, kde mají letadla SkyEurope svoje základny rovněž. Rozšíření spolupráce na tato místa však společnosti připravují.

zdroj: Finanční noviny, České dráhy


M | 24.1.2008 (7:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus Slovensko Bratislavský Česká republika (celá)


  1 ... 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer M 
24.01.2008 (19:44)  
Jejej, skoro jsem z toho mohl udelat dalsi clanek:-))
Registrierter Benutzer M 
24.01.2008 (19:43)  
pekari, sedis? Jestli ne, tak si sedni nebo to s tebou sekne... Souhlasim s tebou, ze vlak je dobrej do 600 km:-) Pak sis to sice dost pokazil s tim, ze Praha-Londyn za 14 je zajimavy, ale i tak docela dobry...

tenzor - jako fakt nechci zase vyvolat flame, ale muzes napsat jak casto litas? Myslim kolikrat do roka... Jako ja kdyz jsem psal o tom "letat casto", tak jsem nemyslel lidi, co v lete leti na dovolenou do Recka a po pristani mohutne aplauduji... Myslel jsem lidi, co rano leti na jednani, jejich zavazdlem je slozka papiru, notebook, max. obchodni dar a vecer leti zpatky (dobre, nekdy se vrati za dva dny treba).
Pokud jde o cestu na letiste a z letiste, tak vec se ma tak, ze ne kazdy bydli na nadrazi, takze i k tomu vlaku je potreba se dopravit. Co se tyce kontrol, tak zpravidla deset minut max., cekani na zavazadla po priletu viz vyse (vsechno, co potrebujes, mas u sebe - jsi-li casty cestujici), check-in lze snadno udelat sam u masiny nebo dokonce na internetu.
Pokud o tu tvoji myslenku, ze je problem dostat se ze Stanstedu do Londyna, tak nevim, o cem mluvis. Kdyz vylezes z priletu, tak primo pred tebou jsou stanky (minout je asi nemozne) s listkama na vlak (listek si navic muzes koupit uz v letadle nebo predtim na internetu) i na autobus a mas tam mapu, co kam kde. Ze by byl autobus nebo vlak plny se mi jeste nestalo, spis naopak (je to sice celkem zajimavy, ale je to tak).
Je tohle slozite? No jak pro koho, kdo uz nekdy nekam cestoval, tak ani ne. Pokud ale clovek neumi anglicky ani ahoj a v zivote nikde nebyl, tak vychod z letiste nenajde (a listek na autobus si nekoupi), ale ani z nadrazi (a tutove zabloudi v londynskym metru, protoze to neni jak v Praze, kde co zastavka, to jedna linka...), takze naprosta rovnost.
Nemluve o tom, ze bude muset prestupovat v Koline a Bruselu (pricemz Kolin je blbuvzdornej, ale Brusel moc ne a navic tamni chasa ne ze neumi anglicky, ale nerozumi ani vete parle-vu-angles; resp. vsichni vime, jak to s nima je...).
Jestli v letistni hale nabehas tri kilometry, tak je mi te lito, ale nechapu, proc ji obihas trikrat dokola...
Jestli ale za stejnou cenu neni co resit, tak OK. Akorat si jeste jednou precti to zadani - pro lidi, kteri litaji casto. A to fakt nejsou ti, co maji tezka zavazadla nebo zvraci u prvniho zhoupnuti letadla... Krome dovolenych jsem nikdy neletel s necim vic nez batuzkem a dole jsem ho mel jednou - kdyz Anglicani zacali mit pocit, ze ze zubni pasty a parfemu zacnu na zachode vyrabet bombu...

Pokud jde o brutalitu spocivajici v dvouhodinove ceste z Bruselu do Londyna, tak ano, je to brutalni. Jenze za presne tuhle dobu do toho Londyna doletis z Ceska, zatimco u toho vlaku ti chybi jeste ten usek Cesko-Belgie... Tuhle jsem potreboval do Bruselu. Z Vidne jsem letel do Kolina, odtam Thalysem do Bruselu. Thalys zabere dalsich dve a neco a porad jsem "teprve" v Koline, cili taknak na pul cesty. Dal rekneme si uprimne. V tom Thalysu jsem si nepripadal o nic vic (ale ani min) pohodlneji nez v letadle. Jedina vyhoda snad je, ze se pruvodci furt nepta, co si chci koupit...
Zavazadla - taknak jak napsal waszyn - u toho letadla za ne ma aerolinka aspon zodpovednost. U Thalysu (Eurostaru) je nechas u dveri a pak doufas, ze je tam zase najdes (i kdyz teda, ze by se v tehle vlacich nak moc kradlo?:)
Pokud jde o tu otazku, jak nazvat lidi, co tam jedou autobusem, tak nevim, ale ted z fleku mne nenapada rozdil mezi sezenim v buse, v letadle a stisnenem velkoprostoru, protoze vsechno je uplne stejny... Busem jsem tam byl, kdyz low-costy zacinaly a Cesi (ja taky ne) o nich nemeli ani paru. Myslim, ze i kdyz mi rovnali zlomenou ruku, tak to bylo prijemnejsi (a lidem, co jedou na dovolenou do Spanelska nebo Recka busem bych skoro odebiral volebni pravo)... Vloni nebo kdy jsem v Londyne zmeskal odlet (nikdy nechlastejte pred odletem a nespolehejte na to, ze vas hluk letecke dopravy nenecha vyspat doruzova:-))) Ze je to v haji jsem vedel uz kdyz jsem nastupoval do metra, ale ani na okmazik mne nenapadlo, ze bych sel na autobus a na vlak "nemam"... Nakonec v poklidu s CSA (poznamka pro Foxxe - chteli v podstate pulku toho, co ti EZY...)

a jeste teda zpatky k pekarovi - hele tech 14 hodin do Londyna jako zajmava cestovni doba. A o kterym Londyne mluvis? O tom v UK nebo o nejakem v Kalifornii?:-))
Registrierter Benutzer pekař 
24.01.2008 (18:22)  
Venca Burgan: když člověk vidí například nabídky maďarů pro cesty do Evropy, tak žasne, že to jde...
Registrierter Benutzer pekař 
24.01.2008 (18:10)  
Tom: jízdní doba 14 hodin Praha - Londýn mi přijde jako zajímavá. Otázka je na kolik se to může srazit výstavbou VRT.
Registrierter Benutzer pekař 
24.01.2008 (18:06)  
Venca Burgan: v tom máš naprostou pravdu, kvalitní nabídky do sousedních zemí chybí.
Registrierter Benutzer paolo 
24.01.2008 (18:01)  
Tenzor: masochisti?
Registrierter Benutzer Foxx  mail  
24.01.2008 (17:47)  
tenzor: Zoufalci... :-D Ale fakt. Pro mě by cesta Praha - Londýn autobusem připadala v úvahu kdyby všechny ostatní možnosti byly vyčerpány. Asi bych radši dal EZY nebo SKY 5000,- za one-way před odletem.
Registrierter Benutzer tenzor 
24.01.2008 (17:34)  
waszyn:
- ze se da prestupovat jen v Koline v 6 rano, neni pravda
- nevim jaka je to prochazka v Bruselu, mozna srovnatelna s tou v halach Heathrow, ale rozhodne ji nebudu muset absolvovat v behu a ve stresu ze nestihnu vcas gate (je tam vice nez 45 minut na prestup)
- za poplatky se do Londyna bezne neleta, letenka koupena 2 mesice predem vyjde u BA v prumeru na cca 5 000 (pokud za poslednich par mesicu razantne nezmenili cenovou politiku, BTW minule jsme objednavali letenky za 4 700 a potvrzeni prislo na letenky za 5 500 - pres pulnoc se menily ceny), Rainairem se da letet levneji, ale pod 3 000 to taky vetsinou nejde a Stansted express je ve srovnani s dopravou z Heathrow/Gatwicku o dost drazsi
- ve vlaku mam nad zavazadly kontrolu (pokud me je odeberou s tim ze nemam sanci vedet, jestli pojedou se mnou nebo az dalsim vlakem, tak to odvolavam)
Klidne si myslete, ze jsem nesamostatna neinteluigentni bytost, ktera ma rada vlacky natolik, ze je ochotna vytrpet cokoli, me to nevadi :) Ale argumenty si aspon overujte..

Apropos, jak byste nazval lidi jezdici do Londyna autobusem? :)
Registrierter Benutzer waszyn 
24.01.2008 (17:12)  
tenzor: hodně radikální názor. Se 17 hodinovou cestou vlakem s dvěma přestupy do místa kde se běžně lítá "za poplatky" se snad nemůže ztotožnit žádná inteligentní samostatně myslící bytost ať má ráda vláčky sebevíc:)
Hlavně mně pobavil argument 3 km po hale se zavazadly. Existuje pouze jedno spojení se dvěma přestupy-jeden v kolíně v 6 ráno, druhý v Bruselu kde ten vlak do londýna rozhodně není hrana-hrana, ale je potřeba se přemístit z midi na midi est, což je hezká procházka. Nějak nespatřuji jediný argument pro vlak. Turbulence za ušetřených 15 hodin stojí, a že se "ztratí" zavazadla je ve vlaku mnohem pravděpodobnější, dokonce se často ztratí navždy:))
Registrierter Benutzer tenzor 
24.01.2008 (17:07)  
Foxx: výhody už jsem nastínil - pohodlí, žádný stres, strach o zavazadla nebo nutkání použít sáček blijáček, jestli to škubající se letadlo konečně nepřistane.. :)
Samozřejmě chápu, že jsou lidé, jejichž čas je drahý a kteří nebudou chtít strávit skoro celý den a noc ve vlaku. Každý holt máme jiné priority.
BTW, těch 386 km z Bruselu do Londýna za dvě hodiny včetně dvou zastávek je docela brutalita.
  1 ... 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko