..: Mladá maminka nepřežila srážku s vlakem :..

Ilustrační obrázek Hospozín - V pondělí krátce po 17. hodině byl zmařen další lidský život na železničním přejezdu v obci Hospozín směrem na Slaný, kde se obětí střetu osobního automobilu s vlakem stala mladá maminka osmiměsíčního dítěte. Ta cestovala s manželem v automobilu Škoda Octavia, do které na přejezdu narazil motorový vůz 809.502-8. Nešťastná událost se stala na železničním přejezdu v úseku ze Zlonic do Roudnice nad Labem na trati 096.

Po střetu s motorovým vozem řady 809 zůstala zelená Škoda Octavia zaklíněná pod vlakem. Na místě zasahovali hasiči z Kladna a Velvar, kteří byli nuceni zraněné osoby z vozu vyprostit za pomoci jeřábu a hydraulických nůžek. Na místo nehody byl povolán i vrtulník letecké záchranné služby, jenž transportoval zraněného muže do střešovické nemocnice s vážným poraněním hlavy a těla, zatímco zbylí záchranáři usilovali o záchranu života mladé ženy; bohužel marně.

Míru zavinění účastníků kolize v současnosti vyšetřuje policie a Drážní inspekce. Podle svědků havárie ale výstražné zařízení přejezdu bylo v činnosti. Jedna z možných variant předpokládá, že řidič světelnou signalizaci přehlédl, když ho oslnilo zapadající slunce.

Zdroj: Kladenský deník


Pavel Hečko Poslat mail autorovi | 16.4.2008 (9:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel monik 
16.04.2008 (17:00)  
Jinak řidič zemřel včera ráno.Souhlasím,že chyba je na straně řidičů,zkuste se jít někdy podívat k nějakému přejezdu se světelnou výstrahou a uvidíte mnoho řidičů,kteří i přes zapnutou signalizaci přejezd přejedou...
16.04.2008 (16:34)  
Dale Cooper: Ano je, stejně jako Vaše úvaha. Bagrista ví, že pojede přes přejezd. Ve vyhlášce je jasně psáno něco v tom smyslu (nevím teď přesně, necituji) - že řidič má zpomalit (klidně nad rámec 30 či 50 km/h), klidně zastavit, přesvědčit se o volnosti, klidně i vyslat osobu, ať mu ukáže. Prostě "cokoliv" dovoleno, aby bezpečně přejel.
registrovaný uživatel pekař 
16.04.2008 (16:34)  
Dale Cooper: tak nechá na kolejích šutr a odjede. A co? To se jako nemůže stát na přejezdu třeba se závorami kde vlaky jezdí 100km za hodinu?:)
registrovaný uživatel pekař 
16.04.2008 (16:32)  
Web: nejsou, ale mely by být. Co když pojede nějaký traktorista?:)
16.04.2008 (16:28)  
zirecek: srovnávat bagristu a nějakého pitomnce který půjde přes přejezd na koridoru a nezaregistruje že je v činnosti PZZ? Trochu přitažené za vlasy, myslím si.
16.04.2008 (16:25)  
pekaři, jel jste někdy za traktorem který se projížděl v mokrém poli? Pakliže ano, tak víte co po něm na silnici (a na případném přejezdu) zůstalo; nemusí jít jen o bahno, ale leckdy jde o pěkně velké šutry; další věc je že to tam nemá zůstávat další tři týdny než pořádně zaprší....
registrovaný uživatel Web 
16.04.2008 (16:25)  
zirecek: Ale prd, veřejnost to vidí furt stejně - je jí to šumák. A novinář to píše takhle z jedinýho důvodu - je to obvykle vlak co narazí do auta, ne naopak :-) Já fakt nevím, vždyť je ten první odstavec celkem jasný, ne?

pekař: I vy demagogu :-) Ony jsou na koridoru, či na tratích v rovině a bez neprostupného křoví nějaký omezený rychlosti?
16.04.2008 (16:24)  
Dale Cooper, mne zase napadlo po Vaší úvaze: Člověk bude mít sluchátka v uších, poslouchat na hlas hudbu. Bude přecházet koleje, smete ho vlak na koridoru. To tam snížíme rychlost na trati? Už bude lépe dát přednost všemu ostatnímu a strojvedoucí pojedou pořád dle rozhledových poměrů, :-).
Selský rozum řidičům nepomáhá, nepomáhají blikače, nepomáhají opakované značky před přejezdem, nepomáhají zábradlí pro pěší přechody, nepomáhají hlášení staničního rozhlasu, nepomáhají cedulky "zákaz vstupu"?
Lidé, řidiči, cestující jsou neustále upozorňování, že výskytování se v prostoru koleje je riziko. To riziko podstupují, nesou tudíž vlastní odpovědnost.

Mé "příspěvky" do diskuze jsou obecně k problematice; jsou pouze umístěny zde pod konkrétním článkem. Neznám tuhle konkrétní nehodu, směrové, rozhledové poměry na místě; nekomentuji lidské neštěstí - úmrtí.
16.04.2008 (16:23)  
zirecek: děkuji za objasnění; pojem nezabezpečený vs nechráněný již byl vysvětlen. Co vám třeba na titulku "při nehodě na přejezdu zahynul/o x lidí"? Dokud není tato mimořádná událost vyšetřena tak se nedá napsat že "za to mohl řidič v automobilu" i když je to nad slunce jasné... Když vás načapou (čistě hypoteticky) se zakrváceným nožem nad krvácející osobou s x řeznými a bodnými ranami tak prostě nejste právně vrah dokud toto není vyšetřeno a vynesen rozsudek...
registrovaný uživatel pekař 
16.04.2008 (16:19)  
Dale Cooper: traktoristé na Opavsku před přejezdem vždy zastaví:) Ale důvod se vždycky najde, že...
Web: takže od nynějška všechny vlaky přes přejezd desítkou. To budou mít cestující v Pendolinu radost:)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko