..: Stržené troleje na Pardubicku a jihu Prahy :..

Pardubice - Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.

Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.

15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.

Dokoumentační fotografie z trati 171:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie jednotky 471: november

Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 27.7.2008 (14:39)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 5 6 7 8 9 ... 11      Zpráv na stránku:   
27.07.2008 (18:01)  
esso: Ale já nejsem placenej, abych vymejšlel zlepšováky, já jsem platící cestující. Já si na služby nestěžuji, ale chápu, že si někdo, kdo neni na vlak zvyklej stěžovat může, jelikož žádná sláva to neni, co si budeme nalhávat. No za socíku na dráze bylo tři řitě lidí, teď jich ja zase asi extrémně málo.

Čísla za poslední týden:
EC 170 Hungaria v Děčíně: 24, 30, 34, 154, 60 , 16 (během týdne 4x nad 30 minut!!!)

EC 171 Hungaria v Břeclavi: 87, 88, 55, 18, 37, 7, 1 (během týdne 4x nad 30 minut!!!)

EC 172 Vindobona v Děčíně: 54, 58, 50, 21, 44, 58, 37 (během týdne 6x nad 30 minut!!!)

EC 173 Vindobona v Břeclavi: 51, 44, 16, 23, 23, 31, 22 (během týdne 3x nad 30 minut.)

EC 174 Jan Jesenius v Děčíně: 156, 30, 14, 18, 42, 10, 11 (během týdne 3x nad 30 minut.)

EC 175 Jan Jesenius v Břeclavi: 20, 21, 5, 6, 12, 0!, 0! (během týdne ani jednou nad 30 minut, "rekordman")

Ovšem sečteno a podrtženo zpoždění jsou to šílená, tyhle spoje si dráha může v podstatě strčit do prdele, aby Vindobona jela během týdne 6x skoro s hodinou, je vrchol! A mě jako platícímu nemalý peníz, je de facto jedno odkud si veze zpoždění. Přesně kvůli těmto případům se dráha musí snažit přesvědčit zákazníka, aby se mnou jel i příště a že tohel byla vyjimka a ne nechat ho sedět 4 hodiny na nádraží a čekat na přípoj!

Abych dráhy pochválil malé zlepšení tu je včera místo Hungarie jela souprava Svitavy, to oceňuji, je to sice vlaštovka, ale něco se děje. Jak říkám v 90% jsem s dráhou spokojen, ale spousta věcí je na ní špatně. Počínaje managementem. Kdybych jezdil denně Vindobonou, tak za poslední týden kopnu dráhy do řiti...
registrovaný uživatel Thomys 
27.07.2008 (17:58)  
essso: Fakt mě pobavilo jak pán esso- na dráze 25 let pošle někam:) jestli to vede 25 let tímto stylem - vysmívání a ignorance zákazníka, tak se ani nedivím, že je na dráze takový bordel...
27.07.2008 (17:54)  
Já jsem si to dal na 171 v té 9931.Jel jsem si do Prahy nakoupit ale odpoledne se pěkně protáhlo:-)Seděl jsem v první třídě nahoře hned za stanovištěm 471.Asi 1000 metrů před zastávkou Praha-Velká Chuchle najednou docela velká rána, vlak se zatřásl a já jen zpětně z okna zahlédl létající úlomky sběrače.V té chvíli už jsem se začal balit, protože bylo jasné, že tohle dál nepojede.Setrvačností jsme dojeli do zastávky v Chuchli.Tam jsem vylezl a viděl nejen demolovaný sběrač, ale také obrovské poškození čelního skla jednotky.Musela to být rána jak hrom, docela to to tvrzené sklo promáčlo!Do Prahy jsem dojel natřískaným busem MHD.Ovšem to jsem netušil jak velké poškození to nakonec bylo a že trať je totálně neprůjezdná.Takže cesta zpět domů stála za to...údajně jsme odrovnali všechny 4 trať. koleje.Jestli jo tak takové stržení nepamatuju...
27.07.2008 (17:53)  
esso: Naprostá pravda a souhlas, Stav, který tady je, je opravdu tristní, až žalostný. Hlavně co jde, tak pozavírat, zrušit, propustit, lidí je přece dost, žéé? A to, co se dříve dělalo v několika lidech, to zajisté zvládne jeden jediný člověk.. Tím mě napadá, ono výpravčí, to není žádný med. Kdo ví, ten zná. Ale k pousmání je jedna věc, to si pak člověk řekne, kde to vážně je..
Výpravčí má sledovat průjezd vlaku v celém svém obvodu, tj. od vjezdu k vjezdu. to znamená zhruba to, že pokud má stanice pár stovek metrů, má co dělat.. zvedat telefony, dávat vlaky dál, stavět, hlásit rozhlasem, psát do deníku ..
To tu pak máme takovou zajímací instituci, která pak dokáže pěkně "buzerovat". A výsledek? Srážka na platu a problémy.
No, není v tomhle státě pěkně :-D ?
registrovaný uživatel esso 
27.07.2008 (17:43)  
Ad infected.bass:já sice chápu Vaše rozhořčení,ale jak se to má řešit?To mi ten zlepšovák tedy řekněte:z rozhodnutí MD a naší vlády musela dráha značně zredukovat své stavy,takže prakticky žádné lidi navíc nejsou,ti co jsou ve službě,tak mají svůj turnus,podle kterého jedou..Pokud bych z nějakého důvodu stáhnul třeba strojvedoucího,vlakvedoucího,průvodčího,tak ho nemám kým nahradit,protože zálohy jsou zrušeny v rámci úsporných opatření..Prý je na dráze přezaměstnanost,já tvrdím,že nám chybějí lidi..Už teď jeden člověk dělá za čtyři lidi..Řešení mimořádných situací za těchto podmínek není žádný med,spíš se těm lidem v provozu divím,že s tím neseknou.Pochopte,že v této situaci,která tady panuje to nejde prostě bez zpoždění vyřešit
27.07.2008 (17:41)  
sAd: jestli to nebdue tím, že když spadne trolej jinde než na koridoru nebo v okolí Prahy, není to tolik na očích a tudíž se o tom tolik nemluví? Nedávno jsem třeba zůstal viset u HK před strženou trolejí, cca tři hodiny se jezdilo doklonem přes Pce, ale zmínka nikde. Jakmile se cokoliv podělá na koridoru, média nemluví o ničem jiném. Inu, tohle je ten dozor nad státními investicemi počesku.
registrovaný uživatel sAd 
27.07.2008 (17:34)  
Hmm, proč mi připadá, že se troleje strhávají jenom na nových úsecích koridorů. Buď to někdo odfláknul nebo byla použita špatná metoda, protože náhoda to být nemůže.
27.07.2008 (17:29)  
Ano dráha sama. Dráha se musí naučit tyto situace řešit, nota bene proto, že jsou nějak moc často na můj vkus. Já chápu, že za to dráha nemůže, ale pokud si chci udržet zákazníka, tak se musím snažit. Já netvrdím, že za to může, že je něco v nepořádku, ale situace, kdy od rychlíku díky zpoždění, bych měl čakat na přípoj třeba 4 hodiny, je neadekvátní, kdo zaplatí mě ušlý zisk například??? Nebo jak je možné, že se v noci ve 2 hodiny ve Vsetíně obracely zpět na Prahu i lůžkové a lehátkové vozy před nedávnou dobou, kvůli tomu, že nebylo kudy projet? To je na přes držku, tak bych rozvěsil soupravu, část poslal do Prahy a speciální vozy bych provezl po obnovení provozu třeba s 5 hodinovým zpožděním, to by nikomu nevadilo. Hlavně, že bych dojel a stihl nástup třeba do hotelu na rekreaci. Když už jsem platil příplatek za lůžko, či lehátko.
registrovaný uživatel esso 
27.07.2008 (17:19)  
Ad infected.bass:málem bych zapomněl:kdyby dráha vystavila náhradní soupravu,kdo to pak zaplatí?Když objednaný vlak od kraje odjel?Dráha sama?Nikdo by si to na triko nevzal,navíc kde by jste sháněl lidi?Ti co mají volno,tak ti se vám s prominutím vys.rou jít na pár hodin do práce,nemyslíte?
27.07.2008 (17:17)  
Ano nezažil jsem pozdní příjezd na jednání. Já dojedu vždy včas, neb si vážím zákazníka a musím se snažit abych se uživl, na rozídl od ČD. 6 hodin je moc a to neovlivním. Ale nestalo se mi to. Nejčastěji jedu do Hradce a do Brna a nikdy jsem neměl problém. Do Ostravy jedu raději vlakem, autem to rychleji bohužel neudělám.
  1 ... 5 6 7 8 9 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko