Pardubice -
Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.
Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.
15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.
Dokoumentační fotografie z trati 171:
Fotografie jednotky 471: november
Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění
| 27.7.2008 (14:39)
Čísla za poslední týden:
EC 170 Hungaria v Děčíně: 24, 30, 34, 154, 60 , 16 (během týdne 4x nad 30 minut!!!)
EC 171 Hungaria v Břeclavi: 87, 88, 55, 18, 37, 7, 1 (během týdne 4x nad 30 minut!!!)
EC 172 Vindobona v Děčíně: 54, 58, 50, 21, 44, 58, 37 (během týdne 6x nad 30 minut!!!)
EC 173 Vindobona v Břeclavi: 51, 44, 16, 23, 23, 31, 22 (během týdne 3x nad 30 minut.)
EC 174 Jan Jesenius v Děčíně: 156, 30, 14, 18, 42, 10, 11 (během týdne 3x nad 30 minut.)
EC 175 Jan Jesenius v Břeclavi: 20, 21, 5, 6, 12, 0!, 0! (během týdne ani jednou nad 30 minut, "rekordman")
Ovšem sečteno a podrtženo zpoždění jsou to šílená, tyhle spoje si dráha může v podstatě strčit do prdele, aby Vindobona jela během týdne 6x skoro s hodinou, je vrchol! A mě jako platícímu nemalý peníz, je de facto jedno odkud si veze zpoždění. Přesně kvůli těmto případům se dráha musí snažit přesvědčit zákazníka, aby se mnou jel i příště a že tohel byla vyjimka a ne nechat ho sedět 4 hodiny na nádraží a čekat na přípoj!
Abych dráhy pochválil malé zlepšení tu je včera místo Hungarie jela souprava Svitavy, to oceňuji, je to sice vlaštovka, ale něco se děje. Jak říkám v 90% jsem s dráhou spokojen, ale spousta věcí je na ní špatně. Počínaje managementem. Kdybych jezdil denně Vindobonou, tak za poslední týden kopnu dráhy do řiti...
Výpravčí má sledovat průjezd vlaku v celém svém obvodu, tj. od vjezdu k vjezdu. to znamená zhruba to, že pokud má stanice pár stovek metrů, má co dělat.. zvedat telefony, dávat vlaky dál, stavět, hlásit rozhlasem, psát do deníku ..
To tu pak máme takovou zajímací instituci, která pak dokáže pěkně "buzerovat". A výsledek? Srážka na platu a problémy.
No, není v tomhle státě pěkně :-D ?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.












