..: Stržené troleje na Pardubicku a jihu Prahy :..

Pardubice - Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.

Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.

15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.

Dokoumentační fotografie z trati 171:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie jednotky 471: november

Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 27.7.2008 (14:39)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
27.07.2008 (16:20)  
Thomys 27.07.2008 (16:08):

Jinak jelikož mi díky jeho rozhodnutí taky ušel zisk, povysnažím se, aby na té výplatní pásce to taky pocítil:)

Posílej si stížnost, poštou, na nic jinýho se nevzmůžeš, že? Protože toto říct někomu do očí, tak tě každej přinejmenším pošle do p*dele!
Dispečer dělá svou práci, výpravčímu nezbývá než ho poslouchat, ale protože chudáček a sobeček Thomys musel na nádraží čekat, tak se výpravčímu strhnou prémie.. Bože, tohle se nenarodilo, tohle se vyskytlo.
Hele ty chytrolíne, pojď někdy za mnou a navrhni mi systém napájení elektrických lokomotiv, takovej, aby nebylo potřeba žádných sběračů a drátů.
27.07.2008 (16:15)  
Kraje si vymyslely zkrácení čekacích dob na 5 minut, jakýkoliv čas (třeba i pouhá jedna minuta) navíc už lze považovat za projev dobré vůle dopravce! Jedinou zábavou regionálního dispečera opravdu není posílání přípojů po pěti minutách do háje, aby tak nasral cestující. Pochopte, že pokud je to takto nastaveno, né vždy se dá čekat víc a pokud dal k tomu vlaku po nějaké době 5min+ pokyn odjezd, opravdu k tomu měl nejaký důvod. Ono je hezké někde čekat 30 minut na zpožděné ECčko, ale že se tím může rozbít veškerá další regionální doprava o 50 Km vedle, to už nevidíte, že.
registrovaný uživatel Thomys 
27.07.2008 (16:08)  
Jinak se omluvám za trošku Out Thread:) když jsem viděl další komplikace, už mi to nedalo. Jinak jelikož mi díky jeho rozhodnutí taky ušel zisk, povysnažím se, aby na té výplatní pásce to taky pocítil:)
27.07.2008 (16:07)  
Ad zel.am. Bohužel výpravčí jsou redukovani ale práce a povinnosti tak rychle neubývájí. V některých stanicích byto šlo ale ne zdaleka všude. A dostat přes ústa nebo 3x denně dostat vynadáno za věci které člověk neovlivní je taky super.
27.07.2008 (16:05)  
Thomys: Aha, takže pokud to tu chápu správně, může za to výpravčí? No, nic ve zlém, ale i výpravčí se musí řídit nadřízenými a jejich rozhodnutími. V těchto případech dispečery. A chtěl bych vidět zrovna třeba Vás v jeho kůži, jak by jste obhájil zpoždění vlaku na odjezdu? Bohužel, systém je tak nastavený. Čekání na přípoje se zkrátilo, tudíž nemůžete čekat nějaká kouzla, jak psal kolega Petrák. Zpozdíte vlak? Dostanete dispečerák a následný pohled na výplatní pásku vám asi úsměv na rtech nevykouzlí..
registrovaný uživatel Thomys 
27.07.2008 (16:00)  
To Josef Petrák: Ptal jsem se, kde ten osobák je, bylo mi jasné, že ujel. Nebudu jak tortl si stěžovat sám pro sebe ve vlaku, že mají zpoždění. Řeknu mu to sám, že tam jsou lidi, kterým způsobil dost vážné problémy. Mě nezajímají jejich problémy. JInak stížnosti odeslány na Olomoucký kraj, MD, ČD...at se kancelářské krysy trošku zabaví vymýšlením formulací:)
registrovaný uživatel Zel.am  mail  
27.07.2008 (15:58)  
Já se ve 12 vrátil z focení kolem Přerova, jezdilo to jakžtakž načas. Jinak souhlas že těch shozených trolejí je poslední dobou nějak moc. A jak říkám já, vše je vlidech, výpravčí by měli mezi lidi a mluvit, mluvit, mluvit, uklidňovat, omlouvat...atd.
27.07.2008 (15:48)  
Thomys: Mohu se zeptat, co jako měl výpravčí v Hranicích na Moravě T(nebo to byly ty u Aše? :) ) dělat, co si jako představujete? By mě zajímalo, co jste po něm chtěl...vyčarovat z čista jasna EC vznášedlo, aby doletělo včas do cíle vaší cesty?
27.07.2008 (15:48)  
Thomys: Nebo nebuď lakotnej a jezdi autem, to je nejlepší, ale komu si pak budeš stěžovat na ucpanou dálnici. Já teda autem jezdim zásadně, ale když už jedu vlakem, tak to neni nic šílenýho a jedu v 90% případů na čas.
27.07.2008 (15:48)  
Připoje a nepřipoje dnes víceméně řeší a je v pravomoci dispečeru dopravce čili výpravčí to tolik neovlivní.
  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko